MENJEN MÉG MESSZEBBRE, MÉG GYORSABBAN. ERŐVEL ÉS LENDÜLETTEL.

Hatótávolság, töltés & hatékonyság az új BMW i3 esetében.

MENJEN MÉG MESSZEBBRE, MÉG GYORSABBAN. ERŐVEL ÉS LENDÜLETTEL.

Hatótávolság, töltés & hatékonyság az új BMW i3 esetében.

MENJEN MÉG MESSZEBBRE, MÉG GYORSABBAN. ERŐVEL ÉS LENDÜLETTEL.Hatótávolság, töltés & hatékonyság az új BMW i3 esetében.

A BMW i3 rendelkezik mindennel, amivel Ön bátran nézhet szembe a modern mobilitás támasztotta kihívásokkal – amelyeket azután szép csendben legyőzhet. Az akkumulátor egy gyorstöltő állomáson* alig 42 perc alatt 80%-osra tölthető. A BMW i3 intelligens energiamenedzsment rendszere mind a városi forgalomban, mind a hosszabb kirándulások alkalmával gondoskodik a rugalmasságról és a kimagasló hatékonyságról.

 

*A Magyarországon rendelkezésre álló töltési lehetőségekről kérjük, érdeklődjön hivatalos BMW Márkakereskedőjénél.

BMW i

TÖLTÉS GYORSAN ÉS EGYSZERŰEN, BÁRHOL.

A töltés még soha nem volt ennél egyszerűbb: A BMW i3-hoz kínált intelligens töltési megoldások a legmagasabb szintre emelik a rugalmasságot és a kényelmet. A digitális szolgáltatások segítségével minden korábbinál átláthatóbb módon tervezheti meg a töltési folyamatot – függetlenül attól, hogy otthon tartózkodik-e vagy éppen úton van.

  • Otthoni töltés

    A BMW i Wallbox, a BMW i Wallbox Plus és a BMW i Wallbox Connect készülékek segítségével Ön az otthonában, biztonságosan, gyorsan és kényelmesen töltheti fel BMW i3-asát. Az akkumulátor kevesebb mint három óra alatt 80%-osra tölthető fel. Mindez az akár 11 kW* töltési teljesítményre is képes, háromfázisú új BMW i Wallbox töltőállomással lehetséges. A BMW i telepítési szolgáltatásának keretében az Ön BMW i Wallbox készülékét képzett szakemberek szerelik fel és helyezik üzembe az otthonában.
    A még teljesebb körű fenntarthatóság jegyében Önnek lehetősége van arra is, hogy az otthonában, napkollektorok segítségével előállított zöld energiát bevonja a töltési folyamatba.
    *A Wallbox töltési teljesítménye akár 22 kW is lehet.

  • BMW Digital Charging Service: intelligens töltés

    A töltés lehet ilyen kényelmes és egyénre szabott is: a BMW Digital Charging Service (DCS) szolgáltatás jóvoltából Ön automatikusan azokban az idősávokban végezheti a töltést, amikor a legkedvezőbbek az energiatarifák. Mindez csökkenti a töltési költségeket, egyúttal lehetőséget biztosít a megújuló energiaforrások célzott kihasználására. A DCS önállóan vezérli a töltési folyamatot, gondoskodva arról, hogy a kívánt indulási időre teljesen fel legyen töltve a jármű akkumulátora. Amennyiben Ön BMW i Wallbox Connect típusú töltőállomással rendelkezik, a még nagyobb fenntarthatóság jegyében arra is lehetősége nyílik, hogy a saját napkollektorai által termelt energiát használja fel a töltéshez. A DCS teljesen átláthatóvá teszi a megújuló energiaforrások használatát.

    A szolgáltatás jelenleg nem érhető el Magyarországon.

  • Nyilvános töltés*

    Számtalan ok adódik arra, hogy útra keljen BMW i3-asával – és ugyanilyen sok lehetőség adódik a út közbeni töltésre is. A BMW i3 váltóáramú (AC) és egyenáramú (DC) nyilvános töltőállomásokon egyaránt feltölthető. Mindez még rugalmasabbá teszi az autó használatát, emellett a lehető leggyorsabb töltést biztosítja. Ez azért lehetséges, mert a nyilvános egyenáramú töltőállomáson az energia egyenletes áramlás mellett közvetlenül a jármű akkumulátorának nagyfeszültségű tárolóegységébe továbbítódik. Ennek köszönhető, hogy a BMW i3 akkumulátora mindössze 42 perc alatt 80%-osra tölthető fel. Alternatívaként Ön igénybe veheti a váltóáramú töltőállomásokat (AC) is, amelyeken kevesebb mint három óra alatt akár 80%-osra töltheti fel BMW i3-asának akkumulátorát. Ily módon tehát a váltóáramú töltőállomások különösen jól kihasználhatók, amikor jármű hosszabb időn át parkol például egy bevásárlókörút alkalmával.
     

    *A Magyarországon elérhető nyilvános töltési lehetőségekről kérjük, érdeklődjön hivatalos BMW Márkakereskedőjénél.

HÁLÓZATI KAPCSOLATOK ÉS VEZETŐT SEGÍTŐ RENDSZEREK.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 13.6–13.1
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 300–290
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14–13
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11.9–11.5
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.6
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 235–225
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

    A BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14.3
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 280
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.7
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 12.5
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 220
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

    Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a Magyarországon forgalomba helyezett, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html weboldalról letölthető brosúrából kaphat.