A JÖVŐ ÁLTAL INSPIRÁLT. A JELENRE TERVEZETT.

Az új BMW i3 és az új BMW i3s.

A JÖVŐ ÁLTAL INSPIRÁLT. A JELENRE TERVEZETT.

Az új BMW i3 és az új BMW i3s.

A JÖVŐ ÁLTAL INSPIRÁLT. A JELENRE TERVEZETT.Az új BMW i3 és az új BMW i3s.
BMW i

Gyorsulás, 0–100 km/óra, s (BMW i3s3)

6,9

Maximális sebesség tisztán elektromos meghajtással, km/óra (BMW i3s3)

160

CO2-kibocsátás, g/km, kombinált (BMW i3s3)

0

Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (BMW i3s3)

14,3

Elektromos hatótávolság átlagos napi használat mellett, km (BMW i3s3)

200

Szálljon be, és tapasztalja meg a jövőt minden érzékével. A BMW i3, amely színültig van innovatív technológiákkal, magabiztosan küzdi le a hétköznapok kihívásait. A jármű összekapcsolja Önt a külvilággal, naprakészen tartja a történéseket illetően, mindig szervezetté teszi az életét és olyan messzire viszi el, amennyire csak kívánja. A BMW i3 mindig kész az indulásra – és arra, hogy új utakat fedezzen fel. Teszi mindezt stílusosan, a felvillanyozó vezetési élményhez méltóan trendteremtő dizájnnal.

A FEJLŐDÉS KÉT FELVILLANYOZÓ MEGJELENÉSI FORMÁJA.

AZ ÚJ BMW i3.

AZ ÚJ BMW i3s.

LÁTNOKIAN ÚJSZERŰ MINDEN PERSPEKTÍVÁBÓL.

LÁTNOKIAN ÚJSZERŰ MINDEN PERSPEKTÍVÁBÓL.

A BMW i3 nem ül fel semmilyen divathullámra – ez az autó a magabiztos életstílus kifejezője. Progresszív formanyelve letisztultságot fejez ki és egyértelmű utalást tesz a lounge-jellegű belső térre. Utóbbi könnyed stílusa mellett fenntartható anyagaival és praktikus részleteivel hódítja meg Önt. Egy olyan járműről van szó tehát, amely az egyéniségével maga diktálja a trendeket.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 13.6–13.1
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 300–290
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14–13
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11.9–11.5
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.6
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 235–225
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

    A BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14.3
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 280
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.7
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 12.5
    Elektromos hatótáv, km (kombinált): 220
    Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

    Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a Magyarországon forgalomba helyezett, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html weboldalról letölthető brosúrából kaphat.