A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.

HAGYJA EL A
JÁRT UTAT.
xDrive. Intelligens összkerék-
meghajtási rendszer a BMW-től.
Az időjárás és az útviszonyok változhatnak – a vezetési élmény nem. Hála a BMW xDrive-nak. Az intelligens összkerék-meghajtási rendszer ugyanis a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodik az új helyzethez azzal, hogy a hajtási nyomatékot a legmegfelelőbb helyre irányítja. Az eredmény: optimális erőátvitel, iránytartás és stabilitás. Hagyja hát el a járt utat és tapasztalja meg az élményt.
Az időjárás és az útviszonyok változhatnak – a vezetési élmény nem. Hála a BMW xDrive-nak. Az intelligens összkerék-meghajtási rendszer ugyanis a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodik az új helyzethez azzal, hogy a hajtási nyomatékot a legmegfelelőbb helyre irányítja. Az eredmény: optimális erőátvitel, iránytartás és stabilitás. Hagyja hát el a járt utat és tapasztalja meg az élményt.
A VEZETÉS X FAKTORA.





EGY ARISZTOKRATA SOHA NEM ADJA LEJJEBB.
HATÁRTALAN VEZETÉSI ÉLMÉNY.
A LEGENDA TOVÁBB ÉL. NEM IS AKÁRHOGY.
DINAMIZMUS, AMELY SEHOL NEM MARAD ÉSZREVÉTLEN.
FÉLRE A MEGSZOKÁSSAL.
AZ INTELLIGENCIA AZ, AMI ELŐREVISZI ÖNT.



Intelligens előrelátás.
Őrizze meg agilitását.
Innovatív. Fenntartható.



A REVOLÚCIÓ EVOLÚCIÓJA.

Az összkerék-meghajtásos pionír.
1985: Amikor a BMW 325i „Allrad” modellt bemutatták a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon (IAA), annak erényei elsőre nem voltak mindenki számára teljesen nyilvánvalóak. A tesztpályán azonban az összkerék-meghajtásos újonc megmutatta, hogy mekkora vezetési élményt képes nyújtani. Optimalizált erőátvitelével és a kanyarvételkor mutatott fokozott dinamizmusával az autó igencsak meggyőzte az autós szaksajtó képviselőit. Az „Auto Zeitung” annak idején a következő szavakkal összegezte a benyomásait: „A menettulajdonságok új nagymestere a BMW.”

Elektronikával a nagyobb biztonságért.
1991: A BMW 5-ös sorozat is megkapta a maga összkerék-meghajtásos modelljét a BMW 525iX formájában. Ez az autó volt az első, amelynél a hajtóerő-elosztást elektronika vezérelte. A megoldás eredményeként a rendszer rendkívül gyorsan és precízen reagált, így még havas utakon is biztonságos menettulajdonságokat garantált. Íme, egy pompás koncepció, amely már az első pillanatban mély benyomást tett.

Első a maga nemében.
1999: Nem sokkal az ezredforduló előtt a BMW leleplezte a BMW X5-öt. Az újdonság azzal a dinamizmusával nyűgözött le, amelyhez foghatóval egyetlen másik off-road jármű sem dicsekedhetett. Az olyan innovatív elektronikus vezérlőrendszereknek köszönhetően pedig, mint amilyen például a DSC (dinamikus stabilitásvezérlés), az autó egészen egyszerűen állva hagyta a mezőnyt – az aszfaltozott úton ugyanúgy, mint arról lehajtva.

Összkerék-meghajtás intelligenciával felvértezve.
2003: Az xDrive premierje: új fejlesztésű, a nyomatékot az első és a hátsó tengely között változó mértékben elosztani képes hajtási rendszer az új BMW X3-ban és a BMW X5-ben debütált. Nem kisebb dolog lépett színre akkor, mint a világ máig egyetlen intelligens összkerék-meghajtási rendszere.

Egy újabb x erény: sportosság.
2008: A BMW-nek ismét sikerült új kategóriát teremtenie: 2008-ban a BMW X6 – amely minden idők legsportosabb X modellje – a világ első Sports Activity Coupéjaként (SAC) új korszak nyitányát jelezte a piacon. A kimondottan a BMW X6 számára kifejlesztett Dynamic Performance Control (dinamikus teljesítmény-szabályozás) minden körülmények között páratlan iránytartással és precíz viselkedéssel ruházza fel e sportos járművet.

Vezetési élmény kompakt formába sűrítve.
2009: Az új BMW X1 – amely bemutatását követően hosszú ideig az általa megteremtett műfaj egyedüli képviselője volt a prémium kompakt kategóriában – szintén a BMW xDrive rendszert alkalmazta. Az intelligens összekerék meghajtáshoz első ízben társult a Performance Control. Az eredmény: még pontosabb kormányzás és soha nem tapasztalt, kiváló menettulajdonságok.

A luxus mindenütt jól mutat.
2015: A BMW 7-es sorozat hatodik generációjának világpremierjére 2015 szeptemberében, a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon került sor. A BMW új zászlóshajója zsúfolva van innovációkkal – a modell egyik kiemelkedő eleme, a BMW xDrive pedig már a piacra lépés első pillanatától elérhető. Most fordul elő először, hogy az intelligens összkerék-meghajtási rendszer egyesíti erőit az integrált aktív kormányzással, amely a hátsó kerekeket is bevonja az autó irányításába.

HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.
Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.
HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.
Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.

TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?
Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.
TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?
Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.
Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.
- Disclaimer reference invalid