A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.
HAGYJA EL A
JÁRT UTAT.
xDrive. Intelligens összkerék-
meghajtási rendszer a BMW-től.
Az időjárás és az útviszonyok változhatnak – a vezetési élmény nem. Hála a BMW xDrive-nak. Az intelligens összkerék-meghajtási rendszer ugyanis a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodik az új helyzethez azzal, hogy a hajtási nyomatékot a legmegfelelőbb helyre irányítja. Az eredmény: optimális erőátvitel, iránytartás és stabilitás. Hagyja hát el a járt utat és tapasztalja meg az élményt.
Az időjárás és az útviszonyok változhatnak – a vezetési élmény nem. Hála a BMW xDrive-nak. Az intelligens összkerék-meghajtási rendszer ugyanis a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodik az új helyzethez azzal, hogy a hajtási nyomatékot a legmegfelelőbb helyre irányítja. Az eredmény: optimális erőátvitel, iránytartás és stabilitás. Hagyja hát el a járt utat és tapasztalja meg az élményt.
- BMW Kártya
- BMW Next 100
- BMW autonóm vezetés
- BMW EfficientDynamics
- BMW M GmbH
- BMW xDrive
- Hírek
- Karrier
- BMW concept
- BMW Group
- Elektromobilitás
- BMW Individual: kínálat
- BMW és a Magyar Állami Operaház együttműködése
- Berlini fal: száguldás a szabadság felé egy BMW Isettával
- Hogyan határozza meg a kormányzás az autó vezetési élményét?
- Útravaló: nélkülözhetetlen utazási ötlettár európai körúthoz
- A BMW embléma jelentése és története.
- Járműtervezés: a BMW génjei
- Designworks – korokon átívelő innováció
- Képzelje el … Milyen ma vezetni a holnap autóját.
- BMW Kártya
- BMW Next 100
- BMW autonóm vezetés
- BMW EfficientDynamics
- BMW M GmbH
- BMW xDrive
- Hírek
- Karrier
- BMW concept
- BMW Group
- Elektromobilitás
- BMW Individual: kínálat
- BMW és a Magyar Állami Operaház együttműködése
- Berlini fal: száguldás a szabadság felé egy BMW Isettával
- Hogyan határozza meg a kormányzás az autó vezetési élményét?
- Útravaló: nélkülözhetetlen utazási ötlettár európai körúthoz
- A BMW embléma jelentése és története.
- Járműtervezés: a BMW génjei
- Designworks – korokon átívelő innováció
- Képzelje el … Milyen ma vezetni a holnap autóját.
A VEZETÉS X FAKTORA.
EGY ARISZTOKRATA SOHA NEM ADJA LEJJEBB.
HATÁRTALAN VEZETÉSI ÉLMÉNY.
A LEGENDA TOVÁBB ÉL. NEM IS AKÁRHOGY.
DINAMIZMUS, AMELY SEHOL NEM MARAD ÉSZREVÉTLEN.
FÉLRE A MEGSZOKÁSSAL.
AZ INTELLIGENCIA AZ, AMI ELŐREVISZI ÖNT.
Intelligens előrelátás.
Őrizze meg agilitását.
Innovatív. Fenntartható.
A REVOLÚCIÓ EVOLÚCIÓJA.
Az összkerék-meghajtásos pionír.
1985: Amikor a BMW 325i „Allrad” modellt bemutatták a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon (IAA), annak erényei elsőre nem voltak mindenki számára teljesen nyilvánvalóak. A tesztpályán azonban az összkerék-meghajtásos újonc megmutatta, hogy mekkora vezetési élményt képes nyújtani. Optimalizált erőátvitelével és a kanyarvételkor mutatott fokozott dinamizmusával az autó igencsak meggyőzte az autós szaksajtó képviselőit. Az „Auto Zeitung” annak idején a következő szavakkal összegezte a benyomásait: „A menettulajdonságok új nagymestere a BMW.”
Elektronikával a nagyobb biztonságért.
1991: A BMW 5-ös sorozat is megkapta a maga összkerék-meghajtásos modelljét a BMW 525iX formájában. Ez az autó volt az első, amelynél a hajtóerő-elosztást elektronika vezérelte. A megoldás eredményeként a rendszer rendkívül gyorsan és precízen reagált, így még havas utakon is biztonságos menettulajdonságokat garantált. Íme, egy pompás koncepció, amely már az első pillanatban mély benyomást tett.
Első a maga nemében.
1999: Nem sokkal az ezredforduló előtt a BMW leleplezte a BMW X5-öt. Az újdonság azzal a dinamizmusával nyűgözött le, amelyhez foghatóval egyetlen másik off-road jármű sem dicsekedhetett. Az olyan innovatív elektronikus vezérlőrendszereknek köszönhetően pedig, mint amilyen például a DSC (dinamikus stabilitásvezérlés), az autó egészen egyszerűen állva hagyta a mezőnyt – az aszfaltozott úton ugyanúgy, mint arról lehajtva.
Összkerék-meghajtás intelligenciával felvértezve.
2003: Az xDrive premierje: új fejlesztésű, a nyomatékot az első és a hátsó tengely között változó mértékben elosztani képes hajtási rendszer az új BMW X3-ban és a BMW X5-ben debütált. Nem kisebb dolog lépett színre akkor, mint a világ máig egyetlen intelligens összkerék-meghajtási rendszere.
Egy újabb x erény: sportosság.
2008: A BMW-nek ismét sikerült új kategóriát teremtenie: 2008-ban a BMW X6 – amely minden idők legsportosabb X modellje – a világ első Sports Activity Coupéjaként (SAC) új korszak nyitányát jelezte a piacon. A kimondottan a BMW X6 számára kifejlesztett Dynamic Performance Control (dinamikus teljesítmény-szabályozás) minden körülmények között páratlan iránytartással és precíz viselkedéssel ruházza fel e sportos járművet.
Vezetési élmény kompakt formába sűrítve.
2009: Az új BMW X1 – amely bemutatását követően hosszú ideig az általa megteremtett műfaj egyedüli képviselője volt a prémium kompakt kategóriában – szintén a BMW xDrive rendszert alkalmazta. Az intelligens összekerék meghajtáshoz első ízben társult a Performance Control. Az eredmény: még pontosabb kormányzás és soha nem tapasztalt, kiváló menettulajdonságok.
A luxus mindenütt jól mutat.
2015: A BMW 7-es sorozat hatodik generációjának világpremierjére 2015 szeptemberében, a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon került sor. A BMW új zászlóshajója zsúfolva van innovációkkal – a modell egyik kiemelkedő eleme, a BMW xDrive pedig már a piacra lépés első pillanatától elérhető. Most fordul elő először, hogy az intelligens összkerék-meghajtási rendszer egyesíti erőit az integrált aktív kormányzással, amely a hátsó kerekeket is bevonja az autó irányításába.
HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.
Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.
HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.
Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.
TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?
Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.
TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?
Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.
Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.
BMW 225i xDrive Active Tourer
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 8,3–8,1
CO2-kibocsátás: g/km (kombinált): 152–148
Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak. Az üzemanyag-fogyasztás meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt. A illusztrációban szereplő modellek olyan kiegészítő felszereléseket és tartozékokat tartalmazhatnak, amelyek nem részei az alapfelszereltségnek.
Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption, CO2 Emission And Electric Power Consumption Guidelines" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország.
Az itt szereplő adatok nem egy bizonyos járműre vonatkoznak és azok nem képezik konkrét ajánlat tárgyát; azok kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak. A gyártás és az üzemanyag- vagy egyéb energiaforrás-ellátás során keletkezett CO2-kibocsátást az 1994/94/EU direktíva alapján nem vették figyelembe az értékek meghatározásakor.