HAGYJA EL A
JÁRT UTAT.

xDrive. Intelligens összkerék-
meghajtási rendszer a BMW-től.

Az időjárás és az útviszonyok változhatnak – a vezetési élmény nem. Hála a BMW xDrive-nak. Az intelligens összkerék-meghajtási rendszer ugyanis a másodperc törtrésze alatt alkalmazkodik az új helyzethez azzal, hogy a hajtási nyomatékot a legmegfelelőbb helyre irányítja. Az eredmény: optimális erőátvitel, iránytartás és stabilitás. Hagyja hát el a járt utat és tapasztalja meg az élményt.

Bővebben
HAGYJA EL A <br>JÁRT UTAT.xDrive. Intelligens összkerék-<br>meghajtási rendszer a BMW-től.

A REVOLÚCIÓ EVOLÚCIÓJA.

Az összkerék-meghajtásos pionír

Az összkerék-meghajtásos pionír.

1985: Amikor a BMW 325i „Allrad” modellt bemutatták a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon (IAA), annak erényei elsőre nem voltak mindenki számára teljesen nyilvánvalóak. A tesztpályán azonban az összkerék-meghajtásos újonc megmutatta, hogy mekkora vezetési élményt képes nyújtani. Optimalizált erőátvitelével és a kanyarvételkor mutatott fokozott dinamizmusával az autó igencsak meggyőzte az autós szaksajtó képviselőit. Az „Auto Zeitung” annak idején a következő szavakkal összegezte a benyomásait: „A menettulajdonságok új nagymestere a BMW.”

Bővebben
Elektronikával a nagyobb biztonságért

Elektronikával a nagyobb biztonságért.

1991: A BMW 5-ös sorozat is megkapta a maga összkerék-meghajtásos modelljét a BMW 525iX formájában. Ez az autó volt az első, amelynél a hajtóerő-elosztást elektronika vezérelte. A megoldás eredményeként a rendszer rendkívül gyorsan és precízen reagált, így még havas utakon is biztonságos menettulajdonságokat garantált. Íme, egy pompás koncepció, amely már az első pillanatban mély benyomást tett.

Bővebben
Első a maga nemében

Első a maga nemében.

1999: Nem sokkal az ezredforduló előtt a BMW leleplezte a BMW X5-öt. Az újdonság azzal a dinamizmusával nyűgözött le, amelyhez foghatóval egyetlen másik off-road jármű sem dicsekedhetett. Az olyan innovatív elektronikus vezérlőrendszereknek köszönhetően pedig, mint amilyen például a DSC (dinamikus stabilitásvezérlés), az autó egészen egyszerűen állva hagyta a mezőnyt – az aszfaltozott úton ugyanúgy, mint arról lehajtva.

Bővebben
Összkerék-meghajtás intelligenciával felvértezve

Összkerék-meghajtás intelligenciával felvértezve.

2003: Az xDrive premierje: új fejlesztésű, a nyomatékot az első és a hátsó tengely között változó mértékben elosztani képes hajtási rendszer az új BMW X3-ban és a BMW X5-ben debütált. Nem kisebb dolog lépett színre akkor, mint a világ máig egyetlen intelligens összkerék-meghajtási rendszere.

Bővebben
Egy újabb x erény: sportosság

Egy újabb x erény: sportosság.

2008: A BMW-nek ismét sikerült új kategóriát teremtenie: 2008-ban a BMW X6 – amely minden idők legsportosabb X modellje – a világ első Sports Activity Coupéjaként (SAC) új korszak nyitányát jelezte a piacon. A kimondottan a BMW X6 számára kifejlesztett Dynamic Performance Control (dinamikus teljesítmény-szabályozás) minden körülmények között páratlan iránytartással és precíz viselkedéssel ruházza fel e sportos járművet.

Bővebben
Vezetési élmény kompakt formába sűrítve

Vezetési élmény kompakt formába sűrítve.

2009: Az új BMW X1 – amely bemutatását követően hosszú ideig az általa megteremtett műfaj egyedüli képviselője volt a prémium kompakt kategóriában – szintén a BMW xDrive rendszert alkalmazta. Az intelligens összekerék meghajtáshoz első ízben társult a Performance Control. Az eredmény: még pontosabb kormányzás és soha nem tapasztalt, kiváló menettulajdonságok.

Bővebben
A luxus mindenütt jól mutat

A luxus mindenütt jól mutat.

2015: A BMW 7-es sorozat hatodik generációjának világpremierjére 2015 szeptemberében, a Frankfurti Nemzetközi Autókiállításon került sor. A BMW új zászlóshajója zsúfolva van innovációkkal – a modell egyik kiemelkedő eleme, a BMW xDrive pedig már a piacra lépés első pillanatától elérhető. Most fordul elő először, hogy az intelligens összkerék-meghajtási rendszer egyesíti erőit az integrált aktív kormányzással, amely a hátsó kerekeket is bevonja az autó irányításába.

Bővebben

HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.

Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.

HAGYJA EL A JÁRT UTAT. VAN MIVEL.

Dinamikus, sportos vagy elegáns – a több mint 100 BMW xDrive modell mindegyikével megtapasztalhatja a felszabadult vezetési élményt.

TÖRJÖN ÚJ CSÚCSOK FELÉ. SŐT FÖLÉ.

A BMW Mountains útikalauz segítségével fedezze fel az Alpok legcsodásabb és legizgalmasabb úti céljait. Egy útitárs, akiben mindig megbízhat: a BMW xDrive, az intelligens összkerék-meghajtási rendszer.

TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?

Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.

TÚL SZERETNE TENNI MINDENKIN?

Szerezzen személyes tapasztalatot arról, hogy milyen is a vezetési élmény: próbálja ki a BMW xDrive-ot tesztvezetés keretében.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • BMW 225i xDrive Active Tourer

    Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 8,3–8,1

    CO2-kibocsátás: g/km (kombinált): 152–148

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak. Az üzemanyag-fogyasztás meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt. A illusztrációban szereplő modellek olyan kiegészítő felszereléseket és tartozékokat tartalmazhatnak, amelyek nem részei az alapfelszereltségnek.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption, CO2 Emission And Electric Power Consumption Guidelines" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország.

    Az itt szereplő adatok nem egy bizonyos járműre vonatkoznak és azok nem képezik konkrét ajánlat tárgyát; azok kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak. A gyártás és az üzemanyag- vagy egyéb energiaforrás-ellátás során keletkezett CO2-kibocsátást az 1994/94/EU direktíva alapján nem vették figyelembe az értékek meghatározásakor.