A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.
GY.I.K.
Kérdések és válaszok a BMW TeleServices szolgáltatásokról.
Van kérdése a BMW TeleServices szolgáltatásokról? Itt megtalálja a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésekre.
Mennyibe kerül a szolgáltatások használata?
Az opcionális felszereltségként elérhető ConnectedDrive szolgáltatások megléte esetén BMW TeleServices szolgáltatás használata ingyenes. Ennek megfelelően a szolgáltatás a jármű beépített SIM-kártyáján keresztül bel- és külföldön egyaránt elérhető.
Mely BMW modellek számára érhető el a BMW TeleServices szolgáltatás?
A BMW TeleSevices szolgáltatás minden olyan BMW-ben elérhető , amely el van látva a BMW Connected Drive szolgáltatások (SA6AK) kiegészítő felszereltséggel, illetve rendelkezik beépített SIM-kártyával (2015. júliusi gyártástól a beépített SIM-kártya a BMW Z4 kivételével minden BMW modell alapfelszereltségének a részét képezi). A további részletekről érdeklődjön hivatalos BMW Márkakereskedőjénél.
Melyik hivatalos BMW Márkaszervizhez továbbítódik a BMW Teleservice hívás?
Az Ön járműve elküldi az adatokat a BMW-nek. Az Ön választása szerinti BMW márkakereskedőnek lesz hozzáférése ehhez az információhoz. Alapesetben a rendszer azt a márkakereskedőt tekinti hivatalos BMW Márkakereskedésnek, ahol Ön az autót vásárolta.
Választhatok-e másik hivatalos BMW Márkaszervizt járművem számára?
Hivatalos BMW Márkaszervizét bármikor megváltoztathatja. Ha például Ön máshova költözik, és gondoskodni szeretne arról, hogy egy másik BMW Márkakereskedés kezelje az adatait, úgy kérjük, vegye igénybe a ConnectedDrive forróvonal szolgáltatását, vagy lépjen kapcsolatba az Ön által előnyben részesített BMW Márkaszervizzel.
Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy a BMW TeleServices szolgáltatás rendelkezésre áll-e használtan vásárolt autómhoz, illetve arról, hogy hivatalos BMW Márkaszervizem megfelelő értesítést kap-e?
A BMW TeleServices szolgáltatásnak bekapcsolt állapotban kell lennie a járműben ahhoz, hogy az autó adatait az Ön által kiválasztott hivatalos BMW Márkaszerviz megkapja. További részletekért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.
Mire kell ügyelnem az autóm eladásánál?
Tájékoztatnia kell a vásárlót a BMW TeleServices szolgáltatás működéséről. További információk az alábbi linken érhetőek el: www.bmw.com/teleservices. Emellett kérjük, tájékoztassa a vásárlót a formanyomtatványról is, amelynek segítségével ki tudja választani a neki megfelelő hivatalos BMW Márkaszervizt.
Hogyan tudom bekapcsolni a járműben a BMW TeleServices szolgáltatást?
A BMW TeleServices szolgáltatás már a jármű kiszállításakor alapértelmezetten működik. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba hivatalos BMW Márkaszervizével.
Hogyan tudom kikapcsolni a járműben a BMW TeleServices szolgáltatást?
A BMW TeleServices szolgáltatást bármikor ki lehet kapcsolni. A BMW TeleServices kikapcsolásához azonban a jármű összes hálózati kapcsolatát deaktiválni kell. Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy a járműbe beépített SIM-kártya is kikapcsolódik. Következésképpen a jármű vészhívó funkciója is inaktív lesz. A szolgáltatás kikapcsolásáról bővebben az alábbi linken olvashat: www.bmw.hu/connecteddrive.