A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.

VÁLLALATI ÜGYEK (GOVERNANCE).
FELELŐS VÁLLALATIRÁNYÍTÁS A MÉG FENNTARTHATÓBB ÉRTÉKTEREMTÉSÉRT.
A vállalatirányítás az értékteremtésre orientált, felelős vállalatvezetés elveinek megfelelő cselekvést jelent. A BMW Groupnál ez a törekvés a BMW Group összes részlegére kiterjed. E körben a vállalati kultúra sarokkövei a következők:
- Az előírások és az irányadó jogszabályok betartása
- Vállalatirányítás egyértelmű, az összes érdekelt fél érdekeit szolgáló célokkal
- Kimagasló környezetvédelmi és társadalmi normák, valamint átvilágítás az ellátási láncokban
- Átlátható beszámolás és vállalati kommunikáció
- Bizalomra épülő együttműködés az igazgatóság, a felügyelőbizottság és a munkavállalók között
MEGFELELŐSÉG (COMPLIANCE).

Az integritás az önképünk része.
A BMW Groupnál a „megfelelőség”, angolul „compliance” fogalma jóval többet takar, mint a hatályos jogszabályok, valamint a vállalati működési szabályzatok betartását. A „compliance” része annak a képnek, amelyet magunkról kialakítottunk, emellett a kifejezés jelentésrétegei között ott van az integritás kultúrájának gyakorlatba való átültetése is. A „compliance” világosan meghatározott keretekbe foglalja a világszerte zajló üzleti tevékenységeinket.

Megfelelőségmenedzsment rendszerünk (Compliance Management-System, CMS).
A BMW Groupnál általánosan alkalmazott CMS a megelőzés-felismerés-reakció megközelítésen alapul. A rendszer világosan meghatározza a megelőzés, a nyomon követés, az ellenőrzés és a reakció fázisaiban meghozandó intézkedéseket. A megfelelőség minden aspektusára kiterjedő CMS működésének lényege a vállalatra nézvést aktuálisan kockázatot jelentő tényezők kezelése.
- A csalások megelőzése
- Exportellenőrzés
- A pénzmosás megelőzése
- A trösztellenes törvényeknek való megfelelés
- A korrupció megelőzése
- Emberi jogok
- Adatvédelem
- Műszaki megfelelőség
AZ ÉRDEKELTEKKEL FOLYTATOTT RENDSZERES ESZMECSERÉK NYOMÁN MEGSZÜLETŐ ÚJ IMPULZUSOK.

A tevékenységét globálisan folytató vállalatként a BMW Group egy kapcsolatokkal sűrűn átszőtt világban működik. Az olyan XChange platformok segítségével, mint amilyen például a rad°hub, a FUTURE FORUM és a BMW Group Dialogue, intenzív eszmecserét valósítunk meg, amely amellett, hogy új távlatokat nyit az összes résztvevő számára, lehetőséget ad a változásra is. Azáltal, hogy rendszeres párbeszédet folytatunk minden érdekelttel, megteremtjük a lehetőségét az üzleti és fenntarthatósági szempontokat figyelembe vevő célok kitűzésének:
- A Párizsi Megállapodásban foglaltak teljesítése
- Szociális felelősségvállalás a munkavállalóinkkal szemben
- A környezetvédelmi és a társadalmi, valamint az emberi jogi szempontok érvényesítése a működés során
- Fenntartható finanszírozás és EU-s taxonómia
- Felelős vállalatirányítás
A JELENLEGI HELYZETRŐL KÉSZÍTETT INTEGRÁLT JELENTÉS.

FENNTARTHATÓ PÉNZÜGYI STRATÉGIÁNK.
A fenntarthatóság a pénzügyi piacokon is első számú szemponttá lépett elő. A befektetők és az elemzők döntéseik meghozatalakor egyre inkább figyelembe veszik a környezeti, társadalmi és irányítási (ESG) aspektusokat. Az EU-s taxonómia eszközével az Európai Unió is arra törekszik, hogy a fenntarthatóság szempontjából kategorizálja a vállalkozásokat.
ADATVÉDELMI POLITIKÁNK.
Ügyfeleink adatainak védelme, valamint az információs önrendelkezési jog és az adatszuverenitás szavatolása az első számú prioritásaink közé tartozik:
- A személyes adatok gyűjtését olyan törvények és szabványok alapján végezzük, mint az EU Általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az SO/EC 27001 nemzetközi biztonsági szabvány.
- Személyes adatokat kizárólag abban az esetben gyűjtünk be és használunk fel, amennyiben ez nem ütközik jogszabályba és minden érintett személy hozzájárult adatainak kezeléséhez
- Minden egyes alkalmazás esetében megvizsgáljuk, hogy az megfelel-e az aktuális IT-biztonsági előírásoknak
- Belső kommunikáció csak abszolút biztonságos csatornákon folyhat