A KIHÍVÁS NEM AKADÁLY.

Az új BMW X3.

A KIHÍVÁS NEM AKADÁLY.

Az új BMW X3.

A KIHÍVÁS NEM AKADÁLY.Az új BMW X3.

Gyorsulás, 0–100 km/óra, s (BMW X3 M40i)(3)

4,8

Legnagyobb sebesség, km/óra (BMW X3 M40i)(3)

250

Fogyasztás, l/100 km, kombinált (BMW X3 M40i)(3)

9,1

CO2-kibocsátás, g/km, kombinált (BMW X3 M40i)(3)

207–206

A határtalan lehetőségek ígéretét hordozó új BMW X3 a határozott kiállás és a szabadság kifejezője. A jármű, amely már első látásra lenyűgöz atletikus megjelenésével, végképp rabul ejt az általa nyújtott izgalmas vezetési élménnyel. Részben félautonóm haladásával, valamint intelligens BMW xDrive összkerékmeghajtási rendszerével az autó kimagasló menetkényelmet nyújt úgy az aszfalton, mint arról letérve. A jármű, amely új mércét állít saját kategóriájában, egyvalamit teljesen egyértelművé tesz: nagyon nem mindegy, hogy Ön miként éri el úti célját.

BMW X3 M40i (3):
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 9,1
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 207–206

„Nem fél az ismeretlen felfedezésétől, hisz tisztában van saját, belső erejével.”
MARC MICHAEL MARKEFKA, A BMW AUTOMOBILES KÖZÉPKATEGÓRIÁS JÁRMŰVEK DIZÁJNJÁÉRT FELELŐS RÉSZLEGÉNEK VEZETŐJE

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a német piacra szállított, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. Az értékek a feltüntetett tartományon belül az adott modellhez elérhető opcionális felszereltségek, valamint a keréktárcsa- és gumiabroncs-méretek függvényében változhatnak.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    A CO2-kibocsátásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva, valamint a mindenkor hatályos közösségi szabályozás alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című brosúrából kaphat. A brosúra le is tölthető az internetről az alábbi linkre kattintva: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.