MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.

BMW i

The Born Electrics.

MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.

The Born Electrics.

A BMW i 2013-as megszületése óta az elektromos autózás zászlóvivői vezették, élték át és osztották meg a jövő mobilitásáról szőtt látomásunkat. Ezek az emberek a közösségi média platformjain bepillantást engedtek személyes szférájukba, megosztva velünk az elektromos autózással kapcsolatos történeteiket, valamint a BMW i márkájú autóikkal töltött mindennapjaik pillanatait.

MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.The Born Electrics.

A BMW i 2013-as megszületése óta az elektromos autózás zászlóvivői vezették, élték át és osztották meg a jövő mobilitásáról szőtt látomásunkat. Ezek az emberek a közösségi média platformjain bepillantást engedtek személyes szférájukba, megosztva velünk az elektromos autózással kapcsolatos történeteiket, valamint a BMW i márkájú autóikkal töltött mindennapjaik pillanatait.

Bővebben
BMW i

GARY.

BORN ELECTRIC – 2015. JÚLIUS

GARY.

BORN ELECTRIC – 2015. JÚLIUS

„Szállj be, és indulj el.”

Amikor tavaly először vezettem a BMW i3-at, azonnal a rabjává váltam. Menőnek éreztem magamat. Okosnak. Frissnek. Jólesett a tudat, hogy valamilyen módon segítettem a környezet megóvását. A szememben az autó legfőbb vonzereje esztétikus dizájnja, mérete és elektromos működése. Csodás a Remote alkalmazás is, amely mindig tökéletesen összeköt a külvilággal. A városban számtalanszor kell ki-beszállni, és a parkolás is elég stresszes dolog, ám az i3-ban úgy éreztem, hogy bárhová könnyedén beférek.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

Bővebben

LUCIE.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

LUCIE.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

„Szerelmes vagyok.”

Régebben el sem tudtam volna képzelni, hogy egy napon majd egy tisztán elektromos meghajtású autót vezethetek. Most azonban mindennap ilyet használok. Meg vagyok győződve arról, hogy a jövőt az elektromos autók jelentik, és nagyon örülök, hogy részese lehetek e jövő alakításának. Szeretem vezetni a BMW i3-asomat – minden vele töltött másodperc igazi élmény. Bőven szolgál örömforrásokkal – közéjük tartozik a motor, az élénkség és a kitűnő gyorsító képesség. Az autó által nyújtott vezetési élmény a kényelemmel és a gyönyörű anyagokkal együtt lenyűgöző, és ehhez jön még az intuitív és magától értetődő kezelhetőség. Szépség és bestia egy személyben – imádom. Az egyetlen hátránya, hogy osztoznom kell rajta a férjemmel – holott csakis magamnak akarom.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

Bővebben

KATHRYN.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

KATHRYN.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

„Az én kis elektronautám.”

Mindig is azok közé tartoztam, akik szívesen próbálnak ki dolgokat az elsők között – imádom a kütyüket –, így hamar beleestem az elektromos autókba is, mivel azok jó hatással vannak a légtisztaságra, ráadásul szuper, űrkorszaki módon néznek ki. Az elektromos autó most, a szemünk előtt válik a közlekedés teljes értékű tagjává – tehát úgy tűnik, hogy az elektromos autóról szőtt álom végül tényleg valóra válik. Őszintén szólva, számomra műszakilag értékesebbnek tűnik, mint a belső égésű motorral ellátott autók. Amikor az ember a BMW i3-at vezeti, a stressz egyszeriben tovatűnik a csendes, nyugodt utastérben. Egyszerűen szeretek az autóban ülni, és élvezni a nyugalmat árasztó teret, miközben az utcákat rovom. Néhányan még meg is állnak a lágy léptekkel elsuhanó autót nézve, és odakiáltják: „Klassz kocsija van.”

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

Bővebben

LOU.

BORN ELECTRIC – 2014. SZEPTEMBER

LOU.

BORN ELECTRIC – 2014. SZEPTEMBER

„A-kevesebb-több mantra”

A BMW i3 szerintem tökéletesen illeszkedik a modern kisház-mozgalom követőinek elképzeléseihez, miszerint egy átgondoltan megtervezett tárgy esetében a formának és a funkciónak kéz a kézben kell járnia – és közben az sem árt, ha a lehető legkisebb helyet foglalja el. A belső tér engem egy, az Eames keze nyomát viselő, gondosan megtervezett modern otthon enteriőrjére emlékeztet szépen megformált és gondosan kivitelezett fabetétjeivel, gondosan összeválogatott anyagaival és nagyméretű üvegfelületeivel. A természet felé kinyíló, a külső és a belső tereket harmonikusan együvé olvasztó „okos” lakáshoz hasonlóan az i3-at is úgy tervezték meg, hogy számtalan funkciót és technológiát sűrítettek egy robusztus, minimalista keretbe. Éppen ezért úgy tekintek az i3-ra, mint a második otthonomra.

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

Bővebben

ROGER.

BORN ELECTRIC – 2013. DECEMBER

ROGER.

BORN ELECTRIC – 2013. DECEMBER

„Már ma a jövőben érzem magamat.”

Kipróbáltam már más elektromos autókat is, ám egyedül a BMW i3-at éreztem különlegesnek. Nem mintha feltűnési viszketegségben szenvednék, de úgy érzem, hogy ez autó felkelti maga iránt az érdeklődést, sokkal inkább, mint jó néhány sportautó. Az i3 hálás beszédtéma, amit az is bizonyít, hogy többen jöttek oda hozzám az autómról kérdezősködni, mint valaha. Az autót egyébként főleg a szabadidőmben használom, mivel nagyon közel lakom a munkahelyemhez, ahová kerékpárral járok be. Amikor pedig egy-egy ügyfél a városba jön, én vagyok az, aki megkocsikáztatja őket. A legtöbben közülük még egyáltalán nem ültek elektromos járműben, és felettébb élvezik, amikor a padlóig nyomom a gázpedált.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

Bővebben

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó, Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK Rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

    Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.