Reggel 7 óra van a Furka-hágón, magasan a svájci Alpokban. Csend. Az egyetlen hang a Rhône-gleccser vízesése. A hajtűkanyarokban szinte semmi forgalom. A szemközti Grimsel-hágó felől a szél lenyűgöző ködfoltokat sodor a völgybe. A természet nem is készíthette volna el jobban a jelen és a múlt találkozásának színpadát.
A Furka-hágó több mint 100 éve a luxusutazások kedvelt útvonala. Először postakocsikkal érkeztek az utazók, később autóval. A BMW 8 (E31) az 1980-as és 90-es években a kor legfejlettebb luxusautója volt. De hogyan lehet rendkívüli vonzerejét átvinni a jövőbe? Hogyan változott az exkluzivitás fogalma az első BMW 8-as sorozat óta? A kortárs luxus két svájci szakértőjét hívtuk meg egy különleges interjúra, majd nyomkeresésre invitáltuk őket – hazájuk híres hegyi útjainak festői útvonalát járva egy mai BMW 8-ban.
A Furka-hágó több mint 100 éve a luxusutazások kedvelt útvonala. Először postakocsikkal érkeztek az utazók, később autóval. A BMW 8 (E31) az 1980-as és 90-es években a kor legfejlettebb luxusautója volt. De hogyan lehet rendkívüli vonzerejét átvinni a jövőbe? Hogyan változott az exkluzivitás fogalma az első BMW 8-as sorozat óta? A kortárs luxus két svájci szakértőjét hívtuk meg egy különleges interjúra, majd nyomkeresésre invitáltuk őket – hazájuk híres hegyi útjainak festői útvonalát járva egy mai BMW 8-ban.