BMW M4, G82, 2020, Sao Paulo sárga, egy mozgó autó rézsútos elölnézetből
TeljesítményAkár 551 LE (405 kW)
Motor és ÜzemanyagtípusBenzinDízel

BMW M4

BMW M4 CSL, G82, egy mozgásban lévő, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metálfényezésű autó rézsútos elölnézetből
TeljesítményAkár 551 LE (405 kW)
Motor és ÜzemanyagtípusBenzinDízel
BMW M4

Az új BMW M4 CSL, BMW M4 Competition Coupé, BMW M4 Coupé, BMW M440i Coupé, BMW M440i xDrive Coupé és BMW M440d xDrive Coupé legfőbb jellemzői.

A BMW M4 Coupé modelleket az esztétikum, a markáns karakter és a jellegzetesen M-es sportosság izgalmas elegye jellemzi.

 

  •  A kínálat csúcsán a BMW M4 CSL áll a maga lenyűgöző, 550 LE teljesítményével és 650 Nm nyomatékával.  A BMW M4 Competition Coupéhoz képest 100 kilogrammal csökkentett tömeg, a nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor, valamint a kifejezetten a járműhöz illő Ultra Track gumiabroncsok új távlatokat nyitnak meg a kompromisszumot nem ismerő versenyautós gének mindennapokban való megtapasztalhatósága előtt.
 
  • A BMW M4 Competition Coupé 510 LE teljesítményével és 650 Nm nyomatékával ejt ámulatba. Nagy teljesítményű BMW M TwinPower Turbo erőforrásával, 8 fokozatú, Drivelogic funkcióval ellátott M Steptronic sebességváltójával, opcionális M xDrive összkerék-meghajtásával, Aktív M differenciálművével, valamint számos, az autóversenyzés világából származó technológiájával az autó maximális intenzitású vezetési élményt szavatol – úgy a mindennapokban, mint a versenypályán.
 
  • A BMW M4 Coupé sportos 480 lóerőt és 550 Nm nyomatékot állít elő. A hátsókerék-meghajtás, valamint a manuális, 6 fokozatú M sebességváltó optimális áttételezése együttesen rendkívül dinamikus vezetési stílus megvalósítására adnak lehetőséget és igazi vérbeli atlétává varázsolják a járművet.

 

  • A modellcsaládot a BMW M440i, a BMW M440i xDrive és a BMW M440d xDrive Coupé teszik teljessé: attraktív dizájnjuk mellett az erőtől duzzadó sportlimuzinok a sportosság, a hatékonyság és a kényelmes mindennapi használhatóság patikamérlegen kimért, tökéletesen eltalált arányával nyűgöznek le.
Bővebben

A BMW 4 COUPÉ M MODELLEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA.

A teljesítménnyel összefüggő legfontosabb tulajdonságok áttekintése: hajtáslánc, futómű és motorteljesítmény.

BMW M4 CSL.

Egyedülálló dinamizmus és exkluzivitás.
  • Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor
  • 551 LE (405 kW), 650 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára: 3,7 s
  • 307 km/óra maximális sebesség
  • M Drive Professional M Traction Control funkcióval
BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, rézsútos elölnézet

BMW M4 Competition Coupé.

Maximális dinamizmus hátsókerék-meghajtással vagy M xDrive-val.
  • Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 510 lóerővel
  • Gyors működésű, 8 fokozatú M Steptronic Sport sebességváltó Drivelogic funkcióval
  • Hátsókerék-meghajtás vagy M xDrive összkerékmeghajtás
  • 510 LE (375 kW), 650 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára mindössze 3,5 másodperc alatt
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, Sao Paulo sárga, egy mozgó autó rézsútos elölnézetből

BMW M4 Coupé.

Színtiszta dinamizmus hátsókerék-meghajtással és manuális sebességváltóval
  • Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 480 lóerővel
  • Manuális, 6 fokozatú M sebességváltó rövid váltóutakkal és precíz kapcsolásokkal
  • Sportos hátsókerék-meghajtás az izgalmas pillanatokért
  • 480 LE (353 kW), 550 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,2 másodperc alatt
BMW M4 Coupé, G82, 2020, Brooklyn szürke metál, rézsútos elölnézet

BMW M440i Coupé.

A sportosság, a kényelem és a mindennapi használhatóság tökéletes ötvözete.
  • M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 374 lóerővel
  • 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
  • Hátsókerék-meghajtás
  • 374 LE (275 kW), 500 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,8 másodperc alatt
BMW M440i Coupé, Arctic Race kék metál, G22, 2020, rézsútos elölnézet

BMW M440i xDrive Coupé.

A sportosság, a kényelem és a mindennapi használhatóság tökéletes ötvözete.
  • M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 374 lóerővel
  • 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
  • BMW xDrive
  • 374 LE (275 kW), 500 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,5 másodperc alatt
BMW M440i xDrive Coupé, Arctic Race kék metál, G22, 2020, rézsútos elölnézet

BMW M440d xDrive Coupé.

Erő és hatékonyság kompromisszumok nélküli mindennapi használhatósággal párosítva.
  • M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros dízelmotor 340 lóerővel
  • 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
  • BMW xDrive
  • 340 LE (250 kW), 700 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,6 másodperc alatt
BMW M440d xDrive Coupé, Zafírfekete metál, G22, 2021, rézsútos elölnézet
  • BMW M4 CSL.
  • BMW M4 Competition Coupé.
  • BMW M4 Coupé.
  • BMW M440i Coupé.
  • BMW M440i xDrive Coupé.
  • BMW M440d xDrive Coupé.

BMW M4 CSL – FŐBB JELLEMZŐK.

A BMW M4 CSL dinamizmusa és dizájnja.

Az új BMW M4 CSL esetében minden arról szól, hogy a hétköznapokban is megtapasztalható legyen a kompromisszumokat nem ismerő versenyautós gének jelenléte.

  • Minden idők legnagyobb teljesítményű BMW M4 modellje, amely valaha részt vehetett a közúti forgalomban
  • A BMW M4 Competition Coupéhoz képest 100 kilogrammal kisebb tömeg
  • 551 LE (405 kW) teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor
  • Kimondottan a járműhöz illő Ultra Track gumiabroncsok
  • Exkluzív, vörös és fekete dizájnelemek és típusfeliratok
BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, rézsútos elölnézet
BMW M4 CSL, G82, egy utcán haladó, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke speciális metálfényezésű autó felülről

Csökkentett tömeg.

Az intelligens, többek között karbonszál-erősítésű műanyagot (CFRP) alkalmazó anyaghasználatnak, valamint a könnyített komponenseknek köszönhetően a BMW M4 Competitionhoz képest nagyjából 100 kilogrammot sikerült lefaragni az autó tömegéből, ami nemcsak a fogyasztásra gyakorol jótékony hatást, hanem az agilitásra és a menetteljesítményekre is.

BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, rézsútos elölnézet, a motor közelről

M TwinPower Turbo 6 hengeres soros benzinmotor.

Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kimagaslóan kulturált teljesítményleadás és feltűnő, karakteres M-es hangzás jellemzi. A továbbfejlesztett egység immár 551 LE teljesítményű. A könnyített, ezüstszürke színű M toronymerevítő stabilizálja a járművet és ezzel számottevően javítja annak menetdinamikai tulajdonságait.

BMW M4 CSL, G82, egy utcán haladó, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metálfényezésű autó rézsútos hátulnézetből

CSL-specifikus menetdinamikai tulajdonságok.

A BMW M4 CSL futóművét a kifejezetten dinamikus autózáshoz tervezték. A még a fizikai határok feszegetésekor is precíz irányíthatóságról speciális rugók, stabilizátorrudak, csillapítási elemek és vezérlőkarok gondoskodnak. A tízfokozatú M Traction Control alsóbb fokozatai lehetővé teszik a drifteléseket, magasabb fokozatai pedig a versenypályás autózás optimalizálására szolgálnak.

BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, az M Lézervilágítás közelről

M Lézervilágítás színes ikonokkal.

A műszaki értelemben és látványra egyaránt lenyűgöző M Lézervilágítás a speciális M modellek egyik különleges ismertetőjegye. A lézeres távolsági fény hatótávolsága a 600 métert is elérheti, vagyis közel kétszer olyan messzire képes elvilágítani, mint a hagyományos fényszórók. Felkapcsolt tompított és távolsági fények esetén, illetve akkor, amikor az üdvözlőfény világít, az ikonok sárgán fénylenek, amivel a sikeres GT versenyautókat idézik fel.

BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, a karbonstruktúrájú motorháztető közelről

Karbonstruktúrájú motorháztető.

A CFRP-ből készült, látható karbonstruktúrájú, CSL-specifikus, vörös színű fóliázással ellátott motorháztető félreérthetetlen utalást tesz az új BMW M4 CSL sportos könnyűépítésére és erőtől duzzadó motorjára.

BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, a légterelővel ellátott csomagtértető közeli oldalnézetből

Integrált hátsó légterelővel ellátott csomagtértető.

Látható karbon komponenseivel a CFRP csomagtértető egyedülállóan sportos látványt nyújt – amely benyomásra csak ráerősítenek a lézeres technológiájú, keskeny M hátsó lámpák. Könnyített szerkezetének, valamint aerodinamikus kialakításának köszönhetően az elem hozzájárul az új BMW M4 CSL egyedülálló menettulajdonságainak megteremtéséhez.

BMW M4 CSL, G82, BMW Individual Frozen Brooklyn szürke metál, az M Karbon teljes értékű kagylóülések a nyitott vezetőoldali ablakon keresztül

M Karbon teljes értékű kagylóülések.

Maximálisan jó oldaltartásukkal az M Karbon teljes értékű kagylóülések jelentősen fokozzák a vezetési élményt – különösen a versenypályán. Az M Karbon kagylóüléseknél 15,5 kilogrammal könnyebb ülések fejpárnája levehető, ami megkönnyíti a bukósisakban való vezetést. Tömegcsökkentési megfontolásokból ehhez az üléstípushoz nem érhetők el az olyan kényelmi funkciók, mint az elektromos állíthatóság és az ülésfűtés.

BMW M4 CSL, G82, a könnyűépítésű, bőrrel borított kartámasszal ellátott exkluzív középkonzol közelről

Könnyűépítésű, exkluzív középkonzol.

Könnyített konstrukciójával az új BMW M4 CSL középkonzolja belül is következetesen viszi tovább az autó egészének esetében alkalmazott tömegcsökkentési koncepciót. Karbon struktúrájával, valamint exkluzív CSL logóval ellátott, bőrrel borított kartámaszával a középkonzol hamisítatlanul versenyautós atmoszférát teremt.

BMW M4 CSL, G82, belső tér, kétüléses, tömegcsökkentett és sportos utaskabin

Csökkentett tömegű, sportos hátsó utastéri szekció.

Az új BMW M4 CSL modellt eleve kétüléses járműnek tervezték. A hátsó szekció esetében alkalmazott könnyűépítési technika több mint 20 kilogrammot farag le a jármű teljes tömegéből. Itt kap helyet az új BMW M4 CSL kiváltságának számító bukósisaktartó is.

BMW M4 COMPETITION COUPÉ – FŐBB JELLEMZŐK.

A BMW M4 Competition Coupé dinamizmusa és dizájnja.

A BMW 4 Coupé M modellek körében a BMW M4 Competition Coupé dicsekedhet a legnagyobb teljesítménnyel. 510 lóerős, nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotorjával, valamint számos, az autóversenyzés világából származó hajtáslánc- és futómű-technológiájával a sportkupé a legmagasabb szinten hozza a jellegzetesen M-es dinamizmust. Az opcionális, Aktív M differenciálművel kiegészített M xDrive maximálisan dinamikus viselkedésűvé teszi az autót úgy a mindennapokban, mint a versenypályán. Az orr-rész, a profil és a far erőt sugárzó dizájnnyelve, valamint az opcionális, M-specifikus külső és belső karbon elemek érzékletesen hangsúlyozzák ki a jármű esztétikus karakterét.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, Sao Paulo sárga, oldalnézet
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor, közelről

M TwinPower Turbo 6 hengeres soros benzinmotor.

Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kiváló teljesítményleadás és jellegzetesen M-es hangzás jellemzi. A két mono-scroll turbófeltöltővel, nagy precizitású közvetlen befecskendezéssel, fokozatmentes szelepvezérléssel és folyamatos vezérműtengely-állítással ellátott motor egyedülálló teljesítményt nyújt.

BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, 8 fokozatú M Steptronic sebességváltó, a középkonzol közelről, belső tér

8 fokozatú M Steptronic Sport sebességváltó Drivelogic funkcióval.

A 8 fokozatú, Drivelogic funkcióval ellátott M Steptronic sebességváltó többféle váltási módot kínál az extrém módon sportostól a kivételesen kényelmesig, illetve üzemanyag-takarékosig. Ön manuálisan, a kormányon elhelyezett kapcsolókarokkal is kezdeményezheti a váltásokat vagy a Drivelogic segítségével választhat egyet a háromféle automatikus program közül.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M xDrive

M xDrive.

Az Aktív M differenciálművel ellátott M xDrive gondoskodik a maximális tapadásról és dinamizmusról – úgy a mindennapokban, mint a versenypályán. Az opcionális, M-specifikus technológia a hátsókerék-meghajtásra jellemző agilitást az összkerék-meghajtás által biztosított uralhatósággal ötvözi. Ön a 4WD, a 4WD Sport, valamint – kikapcsolt DSC-vel – a 2WD meghajtás közül választhat.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M Karbon kerámia fék, közelről

M Karbon kerámia fék.

Az M Karbon kerámia fékrendszer közvetlenebbül hagyja érvényesülni a fékezési erőt. Mindemellett hozzájárul a jármű tömegének csökkentéséhez is, ami pozitív hatással van az agilitásra, a dinamizmusra és a gyorsulásra. E technikai különlegesség jelenlétéről kívülről a karbon-kerámia féktárcsák, valamint a matt arany fényezésű, „M” felirattal ellátott féknyergek árulkodnak. A speciális anyagjellemzők miatt felerősödhet az üzemi zaj pl. tartós, alacsony fékterhelésnél vagy vizes úton történő fékezésnél, közvetlenül a jármű teljes megállása előtt. A kialakításból fakadó zaj csapadékos időben a féktárcsákat szárító fékezéssel, máskor pedig úgy kerülhető el, hogy a vezető hosszabb ideig tartó, kisebb intenzitású fékezést követően erősebben a fékpedálra lép. A nedvesség és az útszóró só hasonlóan befolyásolja a fékhatást, mint a hagyományos fékrendszerek esetében. A fékerő csökkenése a fékpedál erősebb lenyomásával kompenzálható. Az üzemi zajok nincsenek semmilyen összefüggésben a teljesítménnyel, a működés biztonságosságával és a fékstabilitással.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M Sport kipufogórendszer, hátulnézet

M Sport kipufogórendszer.

Az M Sport kipufogórendszer dinamizmust kifejező hangot bocsájt ki, amelynek tónusa a beépített kipufogószelep-mechanizmus segítségével változtatható. A SPORT és SPORT+ programokhoz – amelyek a SETUP gombbal választhatók ki – intenzívebb motorhang tartozik, míg a kényelmet a középpontba helyező módban diszkrétebb a hangzás.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, orr-dizájn, elölnézet

Orrdizájn.

A BMW M4 Competition Coupé orr-részének dizájnja a műszaki letisztultság erényét hirdeti. A középpontban a szembetűnő M vesék állnak, amelyek ezúttal visszafogott interpretációban jelennek meg a lehető legdinamikusabb összhatás érdekében. A most először keret nélküli, teljes egészében fekete vesékben lévő, M-specifikus dupla lamellákon maximális mennyiségű hűtőlevegő áramolhat a magas fordulatszámokat is kedvelő M erőforráshoz. Az orr dizájnját lenyűgöző módon teszi teljessé a nagyméretű, trapéz alakú, az első fényszórók lapított világító betétjeivel nagyszerű kompozíciót alkotó központi légbeömlő.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, oldalnézet

Oldalsó dizájn.

A BMW M4 Competition Coupé oldalról a koncentrált erőt és dinamizmust sugározza magából. A fekete karbontető, valamint az aerodinamikailag optimalizált, az autóversenyzés világa által inspirált oldalküszöb-szekció mind optikailag, mind valóságosan közelebb viszik az autót az aszfalthoz. Az opcionális, karbonból készült M-specifikus külső visszapillantó tükrök, valamint a modell logójával ellátott oldalkopoltyúk a jellegzetes M kovácsolt könnyűfém keréktárcsákkal együtt lenyűgöző módon teszik teljessé az autó sportos megjelenését.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, 19"/20" M kovácsolt keréktárcsa, 826 M, közelről

19"/20” M könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, fekete, elöl és hátul eltérő méretű pályagumikkal.

19"/20" M kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, fekete, elöl 9,5J x 19, 275/35 R19, hátul 10,5J x 20, 285/30 R20 pályagumikkal. A pályagumik dinamikai jellemzői az időjárási és az útviszonyok függvényében változnak.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, a CFRP tető közelről

CFRP tető.

A BMW intelligens könnyűépítési koncepció részét képező, karbonszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült tető segít csökkenteni a jármű tömegét, egyszersmind az lejjebb viszi autó súlypontját. Mindez fokozza az agilitást és a dinamizmust kanyarvételkor, gyorsításkor és fékezéskor.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, fardizájn, hátulnézet

Fardizájn.

A BMW M4 Competition Coupé fara erőt és sportosságot fejez ki. A két pár, jellegzetesen M-es kipufogó – amelyeket opcionálisan látványos függőleges élekkel ellátott, karbonból készült diffúzor keretez – sportos kinyilatkoztatásként emelkedik ki a hátsó szekcióból. A diffúzort az oldalküszöbökből organikusan kifejlődő, magasfényű fekete felület keretezi, ami luxus jelleget ad a látványnak. Az összképre az opcionális, a csomagtértető peremére kerülő, karbonból készülő M hátsó légterelő teszi fel a végső, atletikus ecsetvonást.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M Karbon kagylóülések

M Karbon kagylóülések.

A világító M4 logóval ellátott M Karbon kagylóülések a kagylóülésekre jellemző filigrán könnyedséget és sportos karaktert az M Sport ülések gazdag funkciókínálatával ötvözik. Az ideális formázású ülések tökéletes oldaltartást nyújtanak és még hosszabb távon is nagyon kényelmesek. Az ülések kompatibilisek a többpontos biztonsági övekkel, így versenycélokra is alkalmasak.
BMW M4 Competition Coupé, G82, 2020, M Karbon kormány, műszerfal

M Karbon kormány.

Az M Karbon kormány versenyautóssá teszi az autó irányítását. A kezelőszerveket a küllőkön elhelyezett karbonszálas betétek övezik, amelyek csak még minőségibbé teszik a kormányt. Mindemellett az autóversenyzés világában tesztelt anyag remekül illik a belső tér dinamizmust sugárzó összképébe.

BMW M4 COUPÉ – FŐBB JELLEMZŐK.

A BMW M4 Coupé dinamizmusa és dizájnja.

A BMW M4 Coupé egy rendkívüli menettulajdonságokkal rendelkező, purista sportkupé. Az egyedülálló jellemzők a 480 lóerős, nagy teljesítményű BMW M TwinPower Turbo motornak, a hátsókerék-meghajtásnak, valamint az olyan magasan fejlett, az autóversenyzés világából származó technológiai csemegéknek köszönhetők, mint az Aktív M differenciálművel kiegészített M-specifikus futómű. A tökéletes áttételezésű, rövid utakon járó karral rendelkező 6 fokozatú váltóval – amely különlegesen intenzív kapcsolatot létesít a vezető és a jármű között – igen precízen kapcsolhatók a sebességek. A BMW M4 Coupé dinamikus karakterét az atletikus külső dizájn, valamint az M-specifikus felszereltségek és dizájnelemek teszik teljessé.

BMW M4 Coupé, G82, 2020, Brooklyn szürke metál, rézsútos elölnézet
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor, közelről

M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor.

Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kiváló teljesítményleadás és jellegzetesen M-es hangzás jellemzi. A két mono-scroll turbófeltöltővel, nagy precizitású közvetlen befecskendezéssel, fokozatmentes szelepvezérléssel és folyamatos vezérműtengely-állítással ellátott motor egyedülálló teljesítményt nyújt.

BMW M4 Coupé, G82, 2020, 6 fokozatú manuális M sebességváltó és hátsókerék-meghajtás, a középkonzol és a sebességváltó kar közelről

Manuális M sebességváltó és hátsókerék-meghajtás.

A 6 fokozatú manuális M sebességváltó egyedülállóan sportos stílusú vezetést tesz lehetővé. A finoman járó, tökéletes áttételezésű, precíz szerkezet igen rövid váltóutakkal rendelkezik. A motor sajátos, a teljesítményleadást és a hatékonyságot érintő jellemzői tökéletesen aknázhatók ki a legmegfelelőbb fokozat kiválasztásával. Pályanapra tökéletes: hátsókerék-meghajtásával a jármű valódi telivér sportautóvá válik, amikor a DSC inaktív állapotban van. Annak köszönhetően, hogy kizárólag a hátsó kerekekre továbbítódik a motor hajtási nyomatéka, a jármű határhelyzetekben még több élvezetet nyújt.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M-specifikus futómű, rézsútos hátulnézet

M-specifikus futómű.

Az M-specifikus futómű esetében a következetes könnyűépítés egyedülállóan nagy szerkezeti merevséggel találkozik, az optimalizált futóműgeometria pedig széles nyomtávval, illetve az Aktív M differenciálművel párosul. A kormány-, illetve a futóműtől érkező precíz visszajelzések jóvoltából a jármű tökéletesen kézben tartható. Az M beállítás segítségével Ön a saját igényeihez igazíthatja a futómű karakterisztikáját.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M Kompozit fék, közelről

M Kompozit fék.

Annak köszönhetően, hogy különféle anyagok keverékéből készülnek, az M Kompozit féktárcsák egyedülálló lassítási értékeket képesek biztosítani, emellett azok extrém módon stabilak és a tömegük is kisebb, mint a hagyományos féktárcsáknak. A magasfényű kék, M logóval ellátott féknyergek egyedülállóan sportos megjelenést kölcsönöznek a nagy teljesítményű fékrendszernek.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M Karbon kerámia fék, közelről

M Karbon kerámia fék.

Az M Karbon kerámia fékrendszer közvetlenebbül hagyja érvényesülni a fékezési erőt. Mindemellett hozzájárul a jármű tömegének csökkentéséhez is, ami pozitív hatással van az agilitásra, a dinamizmusra és a gyorsulásra. E technikai különlegesség jelenlétéről kívülről a karbon-kerámia féktárcsák, valamint a matt arany fényezésű, „M” felirattal ellátott féknyergek árulkodnak. A speciális anyagjellemzők miatt felerősödhet az üzemi zaj pl. tartós, alacsony fékterhelésnél vagy vizes úton történő fékezésnél, közvetlenül a jármű teljes megállása előtt. A kialakításból fakadó zaj csapadékos időben a féktárcsákat szárító fékezéssel, máskor pedig úgy kerülhető el, hogy a vezető hosszabb ideig tartó, kisebb intenzitású fékezést követően erősebben a fékpedálra lép. A nedvesség és az útszóró só hasonlóan befolyásolja a fékhatást, mint a hagyományos fékrendszerek esetében. A fékerő csökkenése a fékpedál erősebb lenyomásával kompenzálható. Az üzemi zajok nincsenek semmilyen összefüggésben a teljesítménnyel, a működés biztonságosságával és a fékstabilitással.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, első kerékjárati ív, közelről

Első kerékjárati ívek.

A BMW M4 Coupé izmosan domborodó kerékjárati ívei a sportkupé atletikus természetének vizuális bizonyítékai. A látványos ívek méltó környezetet biztosítanak a precíz dizájnnal rendelkező, kétszínű kivitelű, fekete, kovácsolt M könnyűfém keréktárcsák számára.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M oldalkopoltyú, közelről

M kopoltyúk.

A jellegzetes, típusfelirattal ellátott M oldalkopoltyúk – amelyek hangsúlyos, háromdimenziós sportosságot visznek az összképbe – kiemelik a járműben lakozó lenyűgöző potenciált, egyszersmind ízelítőt adnak abból a rendkívüli élményből, amelyben a vezetőnek része lesz. Az oldalkopoltyúk remekül példázzák a műszaki tökélynek és a lélegzetelállító dizájnnak azt a dinamizmust sugárzó elegyét, amely már az első pillanattól kezdve az M modellek egyik legfőbb ismertetőjegyének számít.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M külső tükör, közelről

M külső tükrök.

Az M modellekre jellemzően duplaszáras külső tükrök aszferikus tükörlapjai elektromosan állíthatók és fűthetők. Az optikailag az oldalablak-mélyedések borításával egybeolvadó tükörtalpak a jármű elegáns, sportos megjelenésének fontos összetevői.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, 19"/20" M kovácsolt keréktárcsák, 826 M, közelről

19"/20" M kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, kétszínű, fekete, elöl és hátul eltérő méretű gumiabroncsokkal.

19"/20" M kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, kétszínű, fekete, Translucent Shadow, elöl 9,5J x 19, 275/35 R19, hátul 10,5J x 20, 285/30 R20 gumiabroncsokkal.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, krómozott kipufogóborítások, közelről

Krómozott kipufogóborítások.

A BMW M4 Coupé jellegzetesen M-es két pár dupla kipufogója markánsan kiemelkedik a magasfényű fekete diffúzorból. Ott vannak továbbá az elegáns króm borítások és a diffúzor jellegzetes légkilépő nyílásai, amelyek együttesen sportosan frappáns módon teszik fel a pontot az autó megjelenésére.
BMW M4 Coupé, G82, 2020, M Sport ülések, belső tér

M Sport ülések.

A kagylószerű kialakítású, részben integrált fejtámlás, számos paraméterükben állítható M Sport ülések kitűnő oldaltartást biztosítanak az Ön, illetve az elöl ülő utas számára. A háttámla szélessége is szabályozható. A világító M4 logóval ellátott ülések különleges dizájnja ráirányítja a figyelmet a jármű sportos képességeire.