Az új BMW M4 CSL, BMW M4 Competition Coupé, BMW M4 Coupé, BMW M440i Coupé, BMW M440i xDrive Coupé és BMW M440d xDrive Coupé legfőbb jellemzői.
A BMW M4 Coupé modelleket az esztétikum, a markáns karakter és a jellegzetesen M-es sportosság izgalmas elegye jellemzi.
- A kínálat csúcsán a BMW M4 CSL áll a maga lenyűgöző, 550 LE teljesítményével és 650 Nm nyomatékával. A BMW M4 Competition Coupéhoz képest 100 kilogrammal csökkentett tömeg, a nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor, valamint a kifejezetten a járműhöz illő Ultra Track gumiabroncsok új távlatokat nyitnak meg a kompromisszumot nem ismerő versenyautós gének mindennapokban való megtapasztalhatósága előtt.
- A BMW M4 Competition Coupé 510 LE teljesítményével és 650 Nm nyomatékával ejt ámulatba. Nagy teljesítményű BMW M TwinPower Turbo erőforrásával, 8 fokozatú, Drivelogic funkcióval ellátott M Steptronic sebességváltójával, opcionális M xDrive összkerék-meghajtásával, Aktív M differenciálművével, valamint számos, az autóversenyzés világából származó technológiájával az autó maximális intenzitású vezetési élményt szavatol – úgy a mindennapokban, mint a versenypályán.
- A BMW M4 Coupé sportos 480 lóerőt és 550 Nm nyomatékot állít elő. A hátsókerék-meghajtás, valamint a manuális, 6 fokozatú M sebességváltó optimális áttételezése együttesen rendkívül dinamikus vezetési stílus megvalósítására adnak lehetőséget és igazi vérbeli atlétává varázsolják a járművet.
- A modellcsaládot a BMW M440i, a BMW M440i xDrive és a BMW M440d xDrive Coupé teszik teljessé: attraktív dizájnjuk mellett az erőtől duzzadó sportlimuzinok a sportosság, a hatékonyság és a kényelmes mindennapi használhatóság patikamérlegen kimért, tökéletesen eltalált arányával nyűgöznek le.
A BMW 4 COUPÉ M MODELLEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA.
A teljesítménnyel összefüggő legfontosabb tulajdonságok áttekintése: hajtáslánc, futómű és motorteljesítmény.
BMW M4 CSL.
- Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor
- 551 LE (405 kW), 650 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára: 3,7 s
- 307 km/óra maximális sebesség
- M Drive Professional M Traction Control funkcióval
BMW M4 Competition Coupé.
- Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 510 lóerővel
- Gyors működésű, 8 fokozatú M Steptronic Sport sebességváltó Drivelogic funkcióval
- Hátsókerék-meghajtás vagy M xDrive összkerékmeghajtás
- 510 LE (375 kW), 650 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára mindössze 3,5 másodperc alatt
BMW M4 Coupé.
- Nagy teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 480 lóerővel
- Manuális, 6 fokozatú M sebességváltó rövid váltóutakkal és precíz kapcsolásokkal
- Sportos hátsókerék-meghajtás az izgalmas pillanatokért
- 480 LE (353 kW), 550 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,2 másodperc alatt
BMW M440i Coupé.
- M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 374 lóerővel
- 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
- Hátsókerék-meghajtás
- 374 LE (275 kW), 500 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,8 másodperc alatt
BMW M440i xDrive Coupé.
- M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor 374 lóerővel
- 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
- BMW xDrive
- 374 LE (275 kW), 500 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,5 másodperc alatt
BMW M440d xDrive Coupé.
- M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros dízelmotor 340 lóerővel
- 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltó
- BMW xDrive
- 340 LE (250 kW), 700 Nm, gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,6 másodperc alatt
- BMW M4 CSL.
- BMW M4 Competition Coupé.
- BMW M4 Coupé.
- BMW M440i Coupé.
- BMW M440i xDrive Coupé.
- BMW M440d xDrive Coupé.
BMW M4 CSL – FŐBB JELLEMZŐK.
A BMW M4 CSL dinamizmusa és dizájnja.
Az új BMW M4 CSL esetében minden arról szól, hogy a hétköznapokban is megtapasztalható legyen a kompromisszumokat nem ismerő versenyautós gének jelenléte.
- Minden idők legnagyobb teljesítményű BMW M4 modellje, amely valaha részt vehetett a közúti forgalomban
- A BMW M4 Competition Coupéhoz képest 100 kilogrammal kisebb tömeg
- 551 LE (405 kW) teljesítményű M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor
- Kimondottan a járműhöz illő Ultra Track gumiabroncsok
- Exkluzív, vörös és fekete dizájnelemek és típusfeliratok

- Dinamizmus
- Külső
- Belső tér

Csökkentett tömeg.
Az intelligens, többek között karbonszál-erősítésű műanyagot (CFRP) alkalmazó anyaghasználatnak, valamint a könnyített komponenseknek köszönhetően a BMW M4 Competitionhoz képest nagyjából 100 kilogrammot sikerült lefaragni az autó tömegéből, ami nemcsak a fogyasztásra gyakorol jótékony hatást, hanem az agilitásra és a menetteljesítményekre is.

M TwinPower Turbo 6 hengeres soros benzinmotor.
Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kimagaslóan kulturált teljesítményleadás és feltűnő, karakteres M-es hangzás jellemzi. A továbbfejlesztett egység immár 551 LE teljesítményű. A könnyített, ezüstszürke színű M toronymerevítő stabilizálja a járművet és ezzel számottevően javítja annak menetdinamikai tulajdonságait.

CSL-specifikus menetdinamikai tulajdonságok.
A BMW M4 CSL futóművét a kifejezetten dinamikus autózáshoz tervezték. A még a fizikai határok feszegetésekor is precíz irányíthatóságról speciális rugók, stabilizátorrudak, csillapítási elemek és vezérlőkarok gondoskodnak. A tízfokozatú M Traction Control alsóbb fokozatai lehetővé teszik a drifteléseket, magasabb fokozatai pedig a versenypályás autózás optimalizálására szolgálnak.

M Lézervilágítás színes ikonokkal.
A műszaki értelemben és látványra egyaránt lenyűgöző M Lézervilágítás a speciális M modellek egyik különleges ismertetőjegye. A lézeres távolsági fény hatótávolsága a 600 métert is elérheti, vagyis közel kétszer olyan messzire képes elvilágítani, mint a hagyományos fényszórók. Felkapcsolt tompított és távolsági fények esetén, illetve akkor, amikor az üdvözlőfény világít, az ikonok sárgán fénylenek, amivel a sikeres GT versenyautókat idézik fel.

Karbonstruktúrájú motorháztető.
A CFRP-ből készült, látható karbonstruktúrájú, CSL-specifikus, vörös színű fóliázással ellátott motorháztető félreérthetetlen utalást tesz az új BMW M4 CSL sportos könnyűépítésére és erőtől duzzadó motorjára.

Integrált hátsó légterelővel ellátott csomagtértető.
Látható karbon komponenseivel a CFRP csomagtértető egyedülállóan sportos látványt nyújt – amely benyomásra csak ráerősítenek a lézeres technológiájú, keskeny M hátsó lámpák. Könnyített szerkezetének, valamint aerodinamikus kialakításának köszönhetően az elem hozzájárul az új BMW M4 CSL egyedülálló menettulajdonságainak megteremtéséhez.

M Karbon teljes értékű kagylóülések.
Maximálisan jó oldaltartásukkal az M Karbon teljes értékű kagylóülések jelentősen fokozzák a vezetési élményt – különösen a versenypályán. Az M Karbon kagylóüléseknél 15,5 kilogrammal könnyebb ülések fejpárnája levehető, ami megkönnyíti a bukósisakban való vezetést. Tömegcsökkentési megfontolásokból ehhez az üléstípushoz nem érhetők el az olyan kényelmi funkciók, mint az elektromos állíthatóság és az ülésfűtés.

Könnyűépítésű, exkluzív középkonzol.
Könnyített konstrukciójával az új BMW M4 CSL középkonzolja belül is következetesen viszi tovább az autó egészének esetében alkalmazott tömegcsökkentési koncepciót. Karbon struktúrájával, valamint exkluzív CSL logóval ellátott, bőrrel borított kartámaszával a középkonzol hamisítatlanul versenyautós atmoszférát teremt.

Csökkentett tömegű, sportos hátsó utastéri szekció.
Az új BMW M4 CSL modellt eleve kétüléses járműnek tervezték. A hátsó szekció esetében alkalmazott könnyűépítési technika több mint 20 kilogrammot farag le a jármű teljes tömegéből. Itt kap helyet az új BMW M4 CSL kiváltságának számító bukósisaktartó is.
BMW M4 CSL – BENYOMÁSOK.
A BMW M4 CSL külső és belső dizájnjegyei.
Fekete, vörös fóliázású lamellákkal ellátott BMW vesék.
M Karbon első splitter.
M Karbon kerámia fékrendszer magasfényű vörös féknyergekkel.
Titán kipufogórendszer matt fekete kipufogóvégekkel.
Ultra Track gumiabroncsok a könnyített keréktárcsákon – kizárólag a CSL modellhez.
M Alcantara kormány
CSL-specifikus felirattal ellátott, fóliázott küszöbbelépő-burkolatok.
M Karbon teljes értékű kagylóülés.
M Karbon kagylóülés.

Fekete, vörös fóliázású lamellákkal ellátott BMW vesék, BMW M4 CSL, G82

M Karbon első splitter, BMW M4 CSL, G82

M Karbon kerámia fékrendszer magasfényű vörös féknyergekkel, BMW M4 CSL, G82

Titán kipufogórendszer matt fekete kipufogóvégekkel, BMW M4 CSL, G82

Ultra Track gumiabroncsok a könnyített keréktárcsákhoz – kizárólag a CSL modellhez, BMW CSL, G82

M Alcantara kormány, BMW M4 CSL, G82

CSL-specifikus felirattal ellátott, fóliázott küszöbbelépő-burkolatok, BMW M4 CSL, G82

M Karbon teljes értékű kagylóülés, BMW M4 CSL, G82

M Karbon kagylóülés, BMW M4 CSL, G82
Fekete, vörös fóliázású lamellákkal ellátott BMW vesék.
M Karbon első splitter.
M Karbon kerámia fékrendszer magasfényű vörös féknyergekkel.
Titán kipufogórendszer matt fekete kipufogóvégekkel.
Ultra Track gumiabroncsok a könnyített keréktárcsákon – kizárólag a CSL modellhez.
M Alcantara kormány
CSL-specifikus felirattal ellátott, fóliázott küszöbbelépő-burkolatok.
M Karbon teljes értékű kagylóülés.
M Karbon kagylóülés.
BMW M4 COMPETITION COUPÉ – FŐBB JELLEMZŐK.
A BMW M4 Competition Coupé dinamizmusa és dizájnja.

- Dinamizmus
- Dizájn

M TwinPower Turbo 6 hengeres soros benzinmotor.
Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kiváló teljesítményleadás és jellegzetesen M-es hangzás jellemzi. A két mono-scroll turbófeltöltővel, nagy precizitású közvetlen befecskendezéssel, fokozatmentes szelepvezérléssel és folyamatos vezérműtengely-állítással ellátott motor egyedülálló teljesítményt nyújt.

8 fokozatú M Steptronic Sport sebességváltó Drivelogic funkcióval.

M xDrive.

M Karbon kerámia fék.

M Sport kipufogórendszer.

Orrdizájn.

Oldalsó dizájn.

19"/20” M könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, fekete, elöl és hátul eltérő méretű pályagumikkal.

CFRP tető.

Fardizájn.

M Karbon kagylóülések.

M Karbon kormány.
BMW M4 COMPETITION COUPÉ – BENYOMÁSOK.
A BMW M4 Competition Coupé külső dizájnjegyei.
BMW M4 COUPÉ – FŐBB JELLEMZŐK.
A BMW M4 Coupé dinamizmusa és dizájnja.
A BMW M4 Coupé egy rendkívüli menettulajdonságokkal rendelkező, purista sportkupé. Az egyedülálló jellemzők a 480 lóerős, nagy teljesítményű BMW M TwinPower Turbo motornak, a hátsókerék-meghajtásnak, valamint az olyan magasan fejlett, az autóversenyzés világából származó technológiai csemegéknek köszönhetők, mint az Aktív M differenciálművel kiegészített M-specifikus futómű. A tökéletes áttételezésű, rövid utakon járó karral rendelkező 6 fokozatú váltóval – amely különlegesen intenzív kapcsolatot létesít a vezető és a jármű között – igen precízen kapcsolhatók a sebességek. A BMW M4 Coupé dinamikus karakterét az atletikus külső dizájn, valamint az M-specifikus felszereltségek és dizájnelemek teszik teljessé.

- Dinamizmus
- Dizájn

M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotor.
Az M TwinPower Turbo 6 hengeres, soros benzinmotort kiváló teljesítményleadás és jellegzetesen M-es hangzás jellemzi. A két mono-scroll turbófeltöltővel, nagy precizitású közvetlen befecskendezéssel, fokozatmentes szelepvezérléssel és folyamatos vezérműtengely-állítással ellátott motor egyedülálló teljesítményt nyújt.

Manuális M sebességváltó és hátsókerék-meghajtás.

M-specifikus futómű.

M Kompozit fék.

M Karbon kerámia fék.

Első kerékjárati ívek.

M kopoltyúk.

M külső tükrök.

19"/20" M kovácsolt könnyűfém keréktárcsák, duplaküllős 826 M, kétszínű, fekete, elöl és hátul eltérő méretű gumiabroncsokkal.

Krómozott kipufogóborítások.

M Sport ülések.
BMW M4 COUPÉ – BENYOMÁSOK.