BMW X1 xDrive20i, F48 LCI, egy téli tájon haladó, BMW Individual Storm Bay metálfényezésű autó

BMW X1

Fedezze fel a BMW X1-hez kínált erős benzin- és dízelmotorokat, valamint hibrid hajtásláncokat, valamint ismerkedjen meg a méretekkel és az egyéb műszaki adatokkal.

Bővebben
BMW X1

BMW X1: MŰSZAKI ADATOK.

Válasszon modellt
Válasszon sebességváltót

Ár xxx Ft-tól

Rendszerteljesítmény

Rendszerteljesítmény, kW (LE) 162 (220)
Max. nyomaték (Nm) 385

BMW eDrive

Elektromos teljesítmény (kW/Le) 70 / 95
Max. nyomaték (Nm) 165

Motor

Hengerek száma / Szelepek száma hengerenként 3 / 4
Technikai kapacitás, cm³ 1 499
Löket/Furat, mm 94,6 / 82
Belső égésű motor teljesítménye, kW (LE) 92 (125) / 5000-5500
Max. nyomaték (Nm) / 1/perc 220 / 1500-3800
Sűrítési arány, :1 11

Hatótáv Töltés

Elektromos hatótáv, km 49 - 52
Akkumulátor típusa Li-Ion
Akkumulátorkapacitás, kWh nettó 8,82
Töltési időtartama (óra) (Wallbox készülékkel / nyilvános töltőállomáson, max. 3,7 kW teljesítménnyel, 80%-os szintre 2,4
Töltés időtartama (óra) (wallbox készülékkel / nyilvános töltőállomáson, max. 3,7 kW teljesítménnyel, 100%-os szintre) 3,2

Teljesítmény

Legnagyobb sebesség 193
Legnagyobb sebesség elekromos meghajtással 135
Gyorsulás 6,9

Mértékegységek

Hosszúság/Szélesség/Magasság 4 447 / 1 821 / 1 582
Szélesség tükrökkel (vezető- és utasoldali), mm 2060 (1035 / 1025)
Tengelytáv, mm/Fordulókör, m 2 670 / 11,7
Ground clearance in mm 147

Tömeg

Terheletlen tömeg, kg 1 820
Megengedett össztömeg, kg 2 330
Megengedett terhelés, kg 585
Megengedett tengelyterhelés elöl/hátul, kg 1 110 / 1 270
Fékezetlen vontatmány megengedett tömege / megengedett vonószemterhelés, kg 750 / 80
Vontatmány megengedett tömege max. 12%-os / 8%-os lejtőn (kg) 750 / 750
Csomagtér űrtartalma, min.-max., l 450 - 1470

Kerekek

Gumiabroncs elöl 225/55 R17 97 W
Gumiabroncs hátul 225/55 R17 97 W
Kerékméret elöl 7,5Jx17 LM
Kerékméret hátul 7,5Jx17 LM

Fogyasztás

Villamosenergia-fogyasztás, kombinált, kWh/100 km 19,7 - 20,7
Fogyasztás, súlyozott 1,7 - 1,9
Villamosenergia-fogyasztás, AC, súlyozott 15 - 15,4
Üzemanyag-tartály űrtartalma, l 36

CO₂-kibocsátás

CO₂-kibocsátás, súlyozott 40 - 44

Műszaki adatok összehasonlítása

BMW keréktárcsák és gumiabroncsok, EU gumiabroncs-címke közelről

BMW KERÉKTÁRCSÁK ÉS GUMIABRONCSOK.

A járműveinkre kerülő gumiabroncsokat szigorú, 50 különböző kritériumot felvonultató tesztelési eljárásnak vetjük alá – vagyis jóval több szempontot veszünk figyelembe annál, mint amennyit az Európában érvényes egységes gumiabroncs-jelölésre vonatkozó előírások kötelezően megkövetelnek. Itt megtalálja a BMW járművekre szerelt gumiabroncsok jellemzőivel kapcsolatos összes információt.

FOGYASZTÁS ÉS CO₂-KIBOCSÁTÁS.

Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak. Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől. Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO₂ Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat. A WLTP mérési eljárásról további információkat a következő weboldalon talál: www.bmw.de/wltp


**0 Celsius-fok alatti hőmérsékleten a plug-in hibrid jármű nem képes tisztán elektromos energiával haladni egészen addig, ameddig az akkumulátor – néhány kilométer megtételét követően – el nem érte normál üzemi állapotát.

Bővebben