BMW Tájékoztatás biztonsági intézkedések

#SAFETYDISTANCE
#STAYSAFE

Koronavírus. Az Ön kérdései. A mi válaszaink.

#SAFETYDISTANCE <BR> #STAYSAFEKoronavírus. Az Ön kérdései. A mi válaszaink.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A BMW Csoport felelős szerepet szeretne vállalni a koronavírus (COVID-19) megfékezésében, így  ennek megfelelően szolgáltatásait és folyamatait is megváltoztatja annak érdekében, hogy mindvégig a megszokott minőségi szinten tudjuk kiszolgálni Önt, mindeközben betartva a kormányzat által előírt legmagasabb szintű higiéniai intézkedéseket.

 

Ez vonatkozik a módosult nyitvatartási időpontokra is a kereskedői hálózatunkban: a részletekért kérjük forduljon az Ön BMW, MINI és BMW Motorrad márkakereskedőjéhez. Továbbra is a lehető leggyorsabban fogjuk kezelni megkeresését online és offline formában is a BMW Ügyfélkapcsolati Központon keresztül (elérhetőségek: Email: ugyfelszolgalat@bmw.hu Telefonszám: +36 80 990 011)nyitvatartásával kapcsolatos további információkért kérjük

 

Engedje meg, hogy felhívjuk szíves figyelmét, hogy a különleges körülményekre való tekintettel kollégáink számára ez jelenleg hosszabb időt vehet igénybe a szokásosnál.

 

Az Ön BMW Magyarország csapata

 

 

Dear Customers!

 

The BMW Group takes its social responsibility to contain the Corona Virus (COVID-19) very seriously and is adjusting its services and processes in order to guarantee continuous quality service and the highest sanitary standards according to governmental recommendations.

 

This also applies to the limited opening hours of our dealer network operations: please get in touch with your local BMW , MINI and BMW Motorrad dealer for further details. We will continue to do our best and deal with all online inquiries from customers and as quickly and comprehensively as possible through the BMW Customer Interaction Center(Email: ugyfelszolgalat@bmw.hu Phone Nr.: +36 80 990 011).

 

Please be aware that due to the special situation the answering time might take a little longer than usual, but we will get back to you as soon as possible.

 

Your BMW Hungary Team

 

 

 

Bővebben

AZ ÖN KÉRDÉSEI. A MI VÁLASZAINK.

Értékesítés gyakran ismételt kérdések

BMW ÉRTÉKESÍTÉS

     

  • Mire van lehetőség a BMW márkakereskedésemben: megrendelés, tesztvezetés,  finanszírozás, biztosítás, átvétel stb.

    A kihirdetett rendelet alapján Márkakereskedéseink a korábban megszokott nyitvatartás szerint várják önöket.További szolgáltatásokkal kapcsolatban kérjük, lépjenek kapcsolatba Márkakereskedésükkel.

  • Várható valamilyen gyártási és vagy szállitási nehézség a Koronavírus miatt?

    Az időszakos gyárleállások és a nemzetközi logisztikai kihívások hatással lehetnek a gyártásra, az autók kiszállítására. Illetve a kormányok által kihirdetett határzárak is tovább lassítják a teherforgalmat. Eddigi tapasztalataink alapján a gépjárművek kiszállítása is egyelőre folyamatos.

  • Várható bármiféle változás BMW ajánlatokkal kapcsolatosan?

    Minden meghirdetett kereskedelmi akciónk érvényben van. 

BMW Services FAQ

BMW SERVICES

     

  • Mikor van nyitva a BMW márkaszervizem?

    Kérjük, tájékozódjon az adott Márkaszerviz honlapján vagy elérhetőségein. Szervizeink a hatályos rendelkezéseknek megfelelve működnek. A gépjármű átadás-átvételére szervizeink egyénileg változó alternatív megoldásokat kínálnak, pl. személyes találkozó nélkül a kereskedés parkolójában vagy elkülönített ügyféltérben; dedikált exkluzív időpontban személyesen; vagy hozom-viszem rendszerben külső helyszínen, akár az Ön tartózkodási helyén. Ezekről pontos tájékoztatást ugyancsak a Márkaszerviz elérhetőségein kaphat.

  • Mit tegyek, ha nem szeretnék most szervizbe menni az előzetesen egyeztetett időpontra?

    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Márkaszervizünkkel. Természetesen rugalmasan kezelünk minden módosítási igényt, beleértve a már egyeztetett időpontok előre hozatalát, elhalasztását vagy lemondását is.

  • Ha most beadom az autómat szervizre vagy (karosszéria) javításra, és alkatrészt kell rendelni, mikor kapom vissza? Elhúzódó javítás esetén csereautó igénybe vételére van lehetőség?

    Alkatrész ellátásunk stabil, raktáraink és Márkaszervizeink több hónapra elegendő készlettel és az igényeknek megfelelő kapacitással üzemelnek. Késedelmes alkatrész szállítás esetén az (esetenként ingyenes) csereautó szolgáltatás meghosszabbítható. Javasoljuk, hogy egyeztessen Márkaszervizünkkel a konkrét javítási igény várható határidejét és a csereautó lehetőségeket illetően.

  • Van lehetőség az autó személyes kontaktus nélküli átadására-átvételére?

    A gépjármű átadás-átvételére szervizeink alternatív megoldásokat is kínálnak, pl. személyes találkozó nélkül a kereskedés parkolójában vagy elkülönített ügyféltérben; dedikált exkluzív időpontban személyesen; vagy hozom-viszem rendszerben külső helyszínen, akár az Ön tartózkodási helyén. Kérjük, tájékozódjon az adott Márkaszerviz honlapján vagy elérhetőségein.

  • Milyen óvintkézkedéseket tesznek a szervizben a fokozott higiénia érdekében?

    Az ügyfeleink és munkatársaink biztonsága a legfontosabb, ezért márkaszervizeinkben az ügyféltér, a szerviztér és az alkalmazottak, valamint az ügyfelek gépjárművei tekintetében rendkívüli higiéniai előírások, intézkedések és plusz szolgáltatások vannak érvényben. A gépjármű átadás-átvételére szervizeink alternatív megoldásokat is kínálnak, pl. személyes találkozó nélkül a szerviz parkolójában vagy elkülönített ügyféltérben; dedikált exkluzív időpontban személyesen; vagy hozom-viszem rendszerben külső helyszínen, akár az Ön tartózkodási helyén. Kérjük, tájékozódjon az adott Márkaszerviz honlapján vagy elérhetőségein.

  • Van korlátozás az országúti segélyszolgálat (assistance) működésében?

    A BMW és MINI Assistance szolgáltatások a hatályos rendelkezéseknek, valamint az aktuális igényeknek megfelelő kapacitásokkal rendelkezésre állnak és működnek.

  • Van-e változás a garancia és a szervizcsomagok lejárati idején, amelyeket a koronavírus érint?

    A BMW AG döntése alapján az új járművek 2020. március 16. és 2020. május 29. között lejáró jótállása, valamint a 2020. március 16. és 2020. május 29. között lejáró BSI (BMW Service Inclusive), BSI Plus (BMW Service Inclusive Plus) és BRI (BMW Reapair Inclusive) szolgáltatások igénybevételének lehetősége 2020. május 29-ig meghosszabbításra kerül. A fentiek nem érintik az előírt karbantartási határidőket és meghibásodott járművekre vonatkozó kötelezően előírt javításokat. A részletekért forduljanak a márkaszervizekhez.

BMW rendezvények FAQ

BMW RENDEZVÉNYEK

     

  • Mi lesz a Márkakereskedések által meghirdetett eseményekkel?

    A kormányrendelet értelmében a rendezvényeket általánosan betiltották. Megrendezésükről a továbbiakban tájékoztatjuk az érdeklődőket.

BMW Financial Services FAQ

BMW FINANCIAL SERVICES

    

  • Hol tudok aktuális információhoz jutni a finanszírozási és biztosítási szolgáltatásokkal kapcsolatosan?

    A BMW Financial Services magyarországi partnerei, a Merkantil Bank és a Generali Biztositó folyamatosan tájékoztatja ügyfeleinket az aktuális helyzetről honlapjukon: www.merkantil.hu és www.generali.hu .

  • Hova fordulhatok pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel?

    Kérdéseiket továbbra is megválaszoljuk az alábbi e-mailcímeken:

    • bmwfinanszirozas@bmw.hu
    • bmwbiztositas@bmw.hu
    • MINIfinanszirozas@MINI.hu
    • MINIbiztositas@MINI.hu
  • Lehetséges új finanszírozási szerződés kötése?

    Igen, az ajánlatadási, jóváhagyási és szerződéskötési folyamatok zavartalanul működnek továbbra is partnereinknél.

  • A meglévő finaszírozási szerződéssel kapcsolatos ügyintézés működik?

    Igen, de a helyzetre való tekintettel azt kérjük, hogy a személyes ügyintézés helyett válasszák a telefonos vagy online kapcsolattartást. Mind a Merkantil Bank, mind a Generali Biztosító esetén az összes szerződéssel kapcsolatos ügyintézés megoldható interneten vagy telefonon keresztül.

Amennyiben további kérdései lennének, úgy kérjük keresse Ügyfélkapcsolati Központunkat a +36 80 990 011-es telfonszámon vagy az ügyfelszolgalat@bmw.hu email címen!

Bővebben