A BMW X1 tökéletes jármű azok számára, akik a vezetési élményt saját elvárásaik és szükségleteik szerint képzelik el. Az autó SAV-os arányai meggyőző önbizalmat tükröznek, a belső tér pedig rendkívül sokoldalúan alakítható. A BMW xLine és a BMW Sport Line változatok révén kétféle dizájnvilág áll az Ön rendelkezésére ahhoz, hogy egyedi részletekkel gazdagítsa az autó külsejét és belső terét. A BMW EfficientDynamics elemeinek, valamint a hatékony BMW TwinPower Turbo benzin- és dízelmotoroknak köszönhetően a BMW X1 mindegyik motorváltozata lenyűgözően alacsony fogyasztási és emissziós értékekkel dicsekedhet.

Mint az első Sports Activity Vehicle, a BMW X3 egyszer már beírta a nevét a kategóriateremtő járművek közé. Elődjeinek hagyományait követve a most színre lépett generáció ismét az innováció éllovásának számít a kategóriában: az olyan progresszív funkcióival, mint a félautonóm vezetés vagy az intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtásával a BMW X3 új szintre emeli a vezetési élményt. Mindezt a jármű igencsak meggyőzően valósítja meg kifejező, sportos megjelenésével, kitűnő minőségű belső terével, valamint nyomatékos BMW TwinPower Turbo dízel- és benzinmotorjaival. Ez az autó mindig készen áll az új kalandokra ¬– bárhol is járjon Ön. Mostantól a BMW X3 xDrive30e változattal, egy plug-in hibrid modellel bővül a kínálat.

A BMW X4 mindig és mindenütt hatásosan lép fel. Az extrovertált dizájnnal rendelkező modell, amely az életstílus-orientált felfogást és a teljesítményt ötvözi, két olyan dolgot olvaszt egybe, amelyek így együtt a szegmens egyetlen tagjában sem voltak megtalálhatók: az X modellekre jellemző erőteljességet és a klasszikus kupék esztétikumát. Nagy teljesítményű BMW TwinPower Turbo motorjaival és olyan alapfelszereltségi tételeivel, mint amilyen például a Változó áttételű sportkormány és a Performance Control, a BMW X4 teljes mértékben képes érvényre juttatni impulzív karakterét.

Elődeihez méltó módon a BMW X5 negyedik generációja ismét felülmúl minden várakozást – a Sports Activity Vehicle (SAV) szegmens tagjaként a modellt egyedülálló luxus színvonal jellemzi minden olyan területen, ahol a legmagasabbak az elvárások. Erre azok az intelligens technológiák nyújtanak garanciát, amelyek a hatékonyságot, a dinamizmust, a kényelmet és a sokoldalúságot egy teljesen új dimenzióba emelik – az aszfaltozott úton csakúgy, mint onnan letérve. BMW X5 xDrive40e iPerformance – amikor két világ legjava ad egymásnak randevút egy kivételesen kényelmes, összkerék-meghajtásos plug-in hibridben.

Erő és sportosság. Az X modellekre jellemző fellépésével és egy kupé sportosságával rendelkező BMW X6 minden elképzelést felülmúl. A BMW TwinPower Turbo motorok a dinamizmus és a hatékonyság ütős keverékét biztosítják, a BMW xDrive pedig gondoskodik az erő útra való átviteléről. A modell – amelyet olyan egyedülálló felszereltségek, mint amilyen például Design Pure Extravagance csomag, illetve csúcsminőségű anyagok jellemeznek – mindig és mindenütt a figyelem középpontjába kerül, ugyanakkor meglepően praktikus is.

Akár használt, akár új BMW X modellt keres, itt az összes szükséges információt megtalálja az aktuális BMW X modellekkel kapcsolatos teszteredményekkel, valamint a hitel- és lízingajánlatokkal együtt. Az oldal természetesen ahhoz is segítséget nyújt, hogy megtalálja azt a BMW Márkakereskedőt, amelynél élhet a tesztvezetés lehetőségével.

Bővebben
BMW X modellek, BMW X járművek állnak egy parkolóban

A BMW X MODELLEK RÖVID TÖRTÉNETE.

A BMW X modelleket a megalkotásuk mögött meghúzódó szándék, valamint a sorból való kiemelkedni vágyás teszi olyannyira különlegessé. Mindegyik jármű magában hordozza a jellegzetes X géneket, azaz a kompromisszumoktól mentes sportosságot, a marcona megjelenést és az acélos teljesítményt. Mindezen tulajdonságokhoz jön még a dinamizmus és az agilitás, amely értékek mindig is fémjelezték a BMW-t.

Bővebben

A BMW X MODELLEK RÖVID TÖRTÉNETE.

A BMW X1.

Nagyvárosban, a hegyekben vagy a tengerparton – a BMW X1, amely mindenütt otthonosan mozog, bármilyen alkalomhoz rendkívül simulékony, eszményi partner. Hűen igazolja mindezt az a tény, hogy a kompakt SAV 2018-ban a legnagyobb példányszámban értékesített BMW volt.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X1, E84, egy utcán, rézsútos elölnézetből látható, első generációs modell

(BMW E84)

Miután 2009-ben útjára indították, a BMW X1 gyorsan a prémium szegmens vezető SAV-jává vált. Alaposan átgondolt sokoldalúsága kiemelte a sokaságból a járművet, amelyet sportos hangolása mindenkor dinamizmussal és agilitással ruház fel. Amennyiben pedig az autó rendelkezik az intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtással, a tapadás és a dinamizmus szintet lépnek annak köszönhetően, hogy hajtóerő fokozatmentesen oszlik el az első és a hátsó tengely között. Ily módon semmi sem állhatja útját a vezetési élménynek. Az autó szemrevaló dizájnját az erőt sugárzó, atletikus részletek határozzák meg. A minőségi belső tér rangját az egymással színben harmonizáló kárpitok és borítások, valamint a nemesacél betétek emelik még magasabbra.
A BMW X1 tehát az olyan klasszikus BMW értékeket bújtatja egy SUV ruhájába, mint a dinamizmus, az agilitás és tekintély.
Gyártás periódus: 2009–2015
Motorok: 2,0–3,0 liter (85–225 kW, 116–306 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4454 mm/1798 mm/1545 mm

MÁSODIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X1, F48, egy városi környezetben látható, álló második generációs modell rézsútos oldalnézetből

(BMW F48)

A második generációs BMW X1 (F48) elődjénél is dinamikusabbnak és sportosabbnak hat – nem kis részben a hátrafelé lendületesen emelkedő alsó ablakperemnek, valamint az íves tetővonalnak köszönhetően. A második generációt az olyan technológiák emelik még feljebb, mint a Head-Up kijelző vagy éppen az Adaptív LED-es fényszórók. A turbófeltöltéses dízel- és benzinmotorok pedig a hatékonyság és a sportosság kivételesen harmonikus elegyét valósítják meg. 2020 márciusa óta a BMW X1 plug-in hibrid változatban is elérhető. A választási lehetőségek számát növeli, hogy az autó nemcsak az agilis BMW xDrive-val rendelhető meg, hanem elsőkerék-meghajtásos változatban is. A 2019-ben végrehajtott modellfrissítés eredményeként a második generáció még tekintélyt parancsolóbb fellépésűvé vált, ami mindenekelőtt a korábbiaknál is hangsúlyosabb BMW vesék és az első kötény szélesebbre vett oldalsó légbeömlő nyílásainak érdeme.
Gyártási periódus: 2015-től napjainkig
Motorok: 1,5–2,0 liter (85–170 kW, 116–231 LE), 3 és 4 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4439 – 4447 mm/1821 mm/1582–1612 mm

BMW X2.

A kupék és a SAV-ok ötvözéséből született autóhoz leginkább illő jelző: különleges. A BMW X2 a maga sportos, különleges karakterével és agilitásával egyszerűen lenyűgöző jelenség. Az autó stílusos külső megjelenése mellé kitűnő minőségű belső teret, valamint számos, zseniális műszaki részletet sorakoztat fel.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X2

(BMW F39)

A koncepcióautóként 2016-ban a nagyközönség elé tárt, műszaki alapjait a BMW X1-től kölcsönző jármű kifejező dizájnjával és műszaki kiválóságával kelti szárnyra a képzeletet. A szögleteshez közelítő kerékjárati ívek, a hangsúlyos oldalküszöbök, valamint a sík tetővonal kiemelik az autó egyedülállóan extrovertált jellegét. A lefelé szélesedő BMW vesék és az orr-rész összképébe harmonikusan belesimuló légbeömlő nyílások párját ritkítóan magabiztossá teszik az autó fellépését.
A modern turbómotorok, valamint a hozzájuk társított Steptronic sebességváltók minden körülmények között gondoskodnak az élénk viselkedésről. Az opcionális BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszerrel felvértezve a kupés megjelenésű SUV a város határain túl is otthonosan mozog. A C-oszlopon lévő BMW logók az olyan legendás BMW modelleket idézik fel, mint a 2000 CS és a 3.0 CSL.

Gyártási periódus: 2018-tól napjainkig
Motorok: 1,5–2,0 liter (100–170 kW, 136–231 LE), 3 és 4 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4360 mm/1824 mm/1512–1526 mm

BMW X3.

Egy SAV, amely éppen ugyanolyan otthonosan mozog terepen, mint a nagyvárosban vagy az autópályán: a 2003-ban színre lépett BMW X3 megmutatta: nagyon nem mindegy, hogy milyen a célhoz vezető út. E téren pedig döntő szerepet játszik a dinamizmus és a minőségi belső tér.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X3, E83, egy utcán haladó, első generációs autó rézsútos elölnézetből

(BMW E83)

A Németországban, a 2003-as 60. frankfurti nemzetközi autókiállításon leleplezett BMW X3 egy gyakorlatilag vetélytársak nélküli piacra érkezett meg. A modellel együtt debütált az új, intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer, amely lehetővé teszi a hajtási nyomaték fokozat nélküli elosztását az első és a hátsó tengely között. Újdonságként hatott a marcona, egyszersmind atletikus dizájn is, amely a leginkább talán a látványos orr-részen érvényesült, ahol befelé vékonyodó bi-xenon fényszórók fogják közre a veséket. A lámpákban ott látható a helyzetjelzők jellegzetes világító gyűrűje, amely az e korszakból származó BMW-ket már messziről felismerhetővé teszi – sötétben is. A 2006-ban végrehajtott modellfrissítés során a hűtőrács, a hátsó lámpák és az első kötény megjelenésén csiszoltak. A motorokat is átdolgozták, amelynek eredményeként azok még erősebbé és hatékonyabbá váltak.

Gyártási periódus: 2003–2010
Motorok: 2,0–3,0 liter (105–210 kW, 143–286 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4565 mm/1853 mm/1674 mm

A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X3, F25, egy utcán haladó, második generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW F25)

Hat, sikerekben gazdag év után megérkezik a teljesen új tervezésű utód. Az erőt sugárzó, magabiztos, egyszersmind lezser SAV egy egész sor innovációval dicsekedhet. Utóbbiak közé tartoznak az elektronikus vezérlésű lengéscsillapító-komponensek, amelyek aktívan alkalmazkodnak az útfelülethez, de ide sorolható a menetdinamikai szabályozás is, amelynek segítségével a vezető saját igényeihez igazíthatja a futómű, a gázreakciók, a váltó, a kormányzás és az ESP karakterisziktáját. Mindemellett ott vannak a vezetőt segítő rendszerek – egyebek mellett a sávváltásra figyelmeztető rendszer és a Head-Up kijelző –, amelyeknek a jóvoltából az autó anélkül nyújt merőben újfajta vezetési élményt, hogy cserében le kellene mondani a klasszikus BMW erényekről.
A 2014-es modellváltás új fényszóródizájnt hozott, az oldalsó irányjelzők pedig felköltöztek a visszapillantó tükör házába. A BMW X3 belső terét a több krómozott felület, az alapfelszereltséghez tartozó bőrkormány, valamint a kiegészítő felszereltségek lényegesen nagyobb választéka emelte még magasabb rangra.

Gyártási periódus: 2010–2017
Motorok: 2,0–3,0 liter (105–230 kW, 143–313 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4648 mm/1881 mm/1661 mm

A HARMADIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X3, G01, egy álló harmadik generációs modell oldalnézetből

(BMW G01)

A SAV harmadik generációja 2017-ben indult útjára. Annak ellenére, hogy az autó némileg megnőtt az elődjéhez képest, a fejlesztőmérnökök jelentős mennyiséget faragtak le a tömegéből, aminek jótékony hatása egyebek mellett a fokozott agilitásban mutatkozik meg. A fényszórók, a hűtőrács és a hátsó lámpák hatásosan emelik ki az autó széles mivoltát. A leköszönt modellénél szélesebb veséivel és légbeömlő nyílásaival a BMW X3 sportos magabiztosságot sugároz magából. Az izmos külső félreérthetetlen utalást tesz az alant szunnyadó erőre, amely alig várja, hogy szabadjára engedjék. A vezetőt segítő rendszerek használata is öröm a modern, animált, gesztusvezérléssel is gazdagítható műszerfalnak köszönhetően. A futómű, a váltó és a motor sportos karaktere mindenkor gondoskodik az élményszerű vezetésről. A BMW X3-hoz magától értetődően elérhető a BMW xDrive intelligens összkerék-meghajtási rendszer, amellyel az autó se városi környezetben, se az épített utakról letérve nem vall szégyent.
Gyártási periódus: 2017-től napjainkig
Motorok: 2,0–3,0 liter (110–210 kW, 156–286 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4708–4734 mm/1891–1897 mm/1667–1676 mm

BMW X4.

Amikor az X gének kupés vonalvezetéssel találkoznak – a BMW X4 elragadó módon ötvözi egymással az esztétikumot és az erőt. Az akár háromliteres hengerűrtartalmú motorok pedig pontosan azt nyújtják, amit a jármű külső megjelenése ígér.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X4, F26, egy mozgó első generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW F26)

A nagy pillanat 2014-ben érkezett el: a BMW lerántotta a leplet prémium középkategóriás SAV kupéjáról. A műszaki alapjaiban a BMW X3-mal osztozó modell abszolút független jelenség határozottan ívelő tetejével és dupla karaktervonalával, mely jellegzetességeknek köszönhetően az autóból még oldalról is csak úgy sugárzik a sportosság. Az orr-rész és a far az autó szélességére hívja fel a figyelmet. Minderre a lapos vesék, az első sárhányókba harapó első fényszórók és a hátsó lámpák szolgálnak eszközül.
A hatékony és erős erőforrásokból álló motorkínálat jóvoltából a BMW X4 agilisan és dinamikusan old meg bármilyen helyzetet. Az alapfelszereltségnek számító összkerék-meghajtás pedig párját ritkítóan kiváló menettulajdonságokkal ruházza fel az autót, bármilyenek is legyenek az útviszonyok.

Gyártási periódus: 2014–2018
Motorok: 2,0–3,0 liter (110–225 kW, 156–306 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4671/1881 mm/1624 mm

A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X4, G02, egy utcán haladó második generációs modell rézsútos oldalnézetből

(BMW G02)

A BMW X4 sportos eleganciája még nyilvánvalóbban érvényesül a második generáció esetében. A markáns, masszivitást sugárzó kerékjárati ívek, a széles nyomtáv és a kupészerű tetővonal együttesen egy jellegzetes X modell képét rajzolják ki, amely az erő, a fenséges tekintély és a sportosság szinonimája. A keskeny LED-es hátsó lámpák vizuálisan szélesítik a fart és ugyanezt teszi a hátsó lökhárító fölé húzott vonal is. A SUV kupé fellépését atletikussá és dinamikussá varázsoló orr képét a kétrészes vesék és a karcsú első fényszórók határozzák meg.
Az alapfelszereltségnek számító intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer, valamint a BMW X4 összes motorváltozatában megtalálható 8 fokozatú automata sebességváltó verhetetlen dinamizmussal ruházzák fel az autót. Belül egyebek mellett a nagyméretű érintőképernyők, a gesztusvezérlés, valamint a modern vezetőt segítő rendszerek tölthetik el elégedettséggel a tulajdonost.
Gyártási periódus: 2018-tól napjainkig
Motorok: 2,0–3,0 liter (135–210 kW, 184–286 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4733–4757 mm/1918–1938 mm/1618–1621 mm

THE BMW X5.

A bárhol helytálló X5-tel a BMW 1999-ben új territóriumokat hódított meg – a szó legszorosabb értelmében is. A SAV már a legelső pillanattól kezdve a nagyszerűség, az elegancia és a sportosság megtestesítője – és mint ilyen, azóta is őrzi vezető szerepét a kategóriában.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X5, E53, egy utcán haladó első generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW E53)

1999 végén a BMW – minden túlzás nélkül – forradalmi tettet hajt végre: útjára bocsájtja első terepjáróját. Az alapfelszereltségként összkerék-meghajtással ellátott Sportos Activity Vehicle (SAV) az exkluzivitást és a kényelmet ötvözi egymással. Egy prémium kategóriás, a BMW-kre jellemző agilitással felruházott SAV születik meg, amely e tulajdonságát nem kis részben a rendkívül kifinomult futóműhangolásnak, valamint az acélos erejű, hat- vagy nyolchengeres motoroknak köszönheti.
A 2003-as modellfrissítés során az autó még látványosabb külsőt kap, amelynek egyik legmarkánsabb eleme az áttervezett dupla vese. Műszaki téren az új BMW xDrive jelenti az előrelépést. A még tökéletesebb tapadás és a precízebben, gyorsabban közvetített hajtóerő előnyei tisztán megmutatkoznak a menettulajdonságokban és a dinamizmusban. 2004-től a nyolchengeres BMW X5 4.8is a legerősebb változat, amely nevét a 4,8 liter hengerűrtartalmú, 360 lóerős (265 kW) motorról kapta. Az E53 gyári kódjelű modellből 500 000-nél is több példányt gyártottak.
Gyártási periódus: 1999–2006
Motorok: 3,0–4,8 liter (135–265 kW, 184–360 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4667 mm/1872–1925 mm/1707–1715 mm

A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X5, E70, egy utcán haladó, második generációs modell oldalnézetből

(BMW E70)

A BMW 2006-ban megmutatta, hogy egy sikeres koncepciót miként lehet még nagyobb sikerre vinni. Az első BMW X5 utódja olyan műszaki innovációkkal dicsekedhet, mint amilyen például az Adaptive Drive, amely a karosszéria stabilizálásán túl aktív hatást gyakorol a lengéscsillapítók működésére. Az újragondolt dizájnnak – amelynek jellegzetes elemei közé tartoznak a kerékjárati ívek – köszönhetően az autó még sportosabbnak és agilisabbnak hat. A kör alakú nappali menet- és tompított fényeket magukban foglaló első fényszórók jóvoltából még alkonyatkor és éjszaka is egyértelműen beazonosítható az autó márkája. Az opcionális harmadik üléssor pedig lehetővé teszi azt, hogy a jármű szükség esetén a vezetőn kívül akár hat utast is a fedélzetére vegyen.
A 2010-ben végrehajtott modellfrissítés keretében a BMW X5 LED-es első fényszórókat kapott, ezenkívül teljesen megújult a motorpaletta is. A vezetőt segítő rendszerek közé bekerült a Sebességhatár-kijelzés, az Aktív sebességtartó automatika, valamint a Side View funkció. Ez utóbbi a részét képező, oldalt elhelyezett kamerákkal még jobban átláthatóvá teszi a jármű környezetét.
Gyártási periódus: 2006–2013
Motorok: 3,0–4,8 liter (173–300 kW, 235–408 LE), 6 és 8 henger
Hosszáság/szélesség/magasság: 4854 mm/1933 mm/1739 mm

A HARMADIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X5, F15, mozgó harmadik generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW F15)

A harmadik generációs SAV esetében az aerodinamikai előrelépések rendkívül szembeszökőek. Ezek közé tartoznak az első kötény légbeömlői, valamint az első kerekek mögött látható – a kerékjáratokban keletkező turbulencia mérséklésére hivatott – nyílások. Utóbbi megoldás amellett, hogy csökkenti a légellenállást, további sportos vonással gazdagítja a BMW X5-öt. A harmonikus arányoknak köszönhetően az autó kifinomultságot, tekintélyt és agilitást sugároz magából.
A belső tér a hangulatvilágítás, a pazar kidolgozású, kitűnő minőségű anyagok – például a dupla varrású bőr – jóvoltából csak úgy sugározza magából az eleganciát. A tovább tökéletesített iDrive Touch kontroller igazi élménnyé teszi a vezető munkáját sokoldalúan segítő asszisztencia rendszerek működtetését. Utóbbiak közé tartozik a Torlódásasszisztens, valamint a Night Vision rendszer részét képező LED-es reflektor, amely éjszaka megvilágítja az embereket és az állatokat, hogy láthatóvá tegye azokat a vezető számára.
Gyártási periódus: 2013–2018
Motorok: 2,0–4,4 liter (160–330 kW, 218–450 LE), 4, 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4880–4886 mm/1938–1985 mm/1717–1762 mm

A NEGYEDIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X5, G05, egy épület előtt álló negyedik generációs modell rézsútos hátulnézetből

(BMW G05)

A számottevően megnövekedett méretek és az immár egyetlen darabból álló, már csak a méreténél fogva is lenyűgöző dupla vese világosan mutatják, hogy a BMW X5 képes volt még feljebb lépni a fölényes tekintély és a jelenlét szempontjából. A LED-es első fényszórók ugyan már nem érnek el a vesékig, cserében azokba opcionálisan akár lézeres fényforrások is kerülhetnek. A hagyományos kilométerórát és fordulatszámmérőt leváltó, teljes egészében digitális Live Cockpit Professional jóvoltából a műszeregység konfigurálható. A vezető gesztusokkal és beszédhanggal adhat utasításokat a járműnek. Az előremutató asszisztencia rendszerek veszélyes helyzetekben, például fékezéskor nyújtanak segítséget a vezetőnek.
A BMW X5-höz opcionálisan rendelhető xOffroad csomag négy – különféle tereptípusokhoz való – menetprogrammal gazdagítja az autó ellátmányát. E programok jóvoltából mindenkor garantált a legteljesebb vezetési élmény. A hatékony, élénk motorok és az állítható karakterisztikájú futómű pedig mindig agilissá és dinamikussá teszik az autó viselkedését.

Gyártási periódus: 2018-tól napjainkig
Motorok: 2,0–4,4 liter (170–340 kW, 231–462 LE), 4, 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm

BMW X6.

A nonkonformizmus és a teljesítmény találkozásából született autó, amely kivételes eleganciát és luxust sugároz magából: ez a BMW X6, a BMW első SAV kupéja. A dizájn hűen fejezi ki a kirobbanó dinamizmust, amely bármilyen összehasonlítás kiáll.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X6, E71, egy első generációs, egy épület előtt álló modell rézsútos oldalnézetből

(BMW E71)

2008-ban egy olyan autó tűnt fel az utakon, amelyet nem lehetett besorolni egyetlen meglévő kategóriába sem. Ez egy kupé? Vagy egy SAV? Nos, egyik sem, bár a modell magában hordozza mindkét kategória legelőnyösebb tulajdonságait. Ez az olyan individualisták autója, akik mindenféle értelemben nagyra értékelik a teljesítményt – ezt pedig meg is kapják a BMW X6-tól. A jármű a hozzá elérhető 6 és 8 hengeres motoroknak köszönhetően valósággal duzzad az erőtől, amelyet ideálisan oszt el a Dynamic Performance Control rendszer. A DPC, valamint az intelligens xDrive összkerék-meghajtás együttese percízebbé teszi az autó kormányzását, tovább javítja az iránytartás, valamint a tapadást, mivel hajtási nyomaték fokozatmentesen oszlik el az egyes kerekek között.
Kupés oldalvonala alacsonynak láttatja az autót, miközben a keskeny első fényszórók és a vesék szélesítik az orr-részt. Mindennek köszönhetően a BMW X6 dizájnja – amely egy semmi máshoz nem hasonlítható járművet ad ki – elemi erőt sugároz.
A 2012-ben végrehajtott modellfrissítés során finom módosításokat eszközölnek az autó megjelenésén. A nappali menetfények gyűrűibe például a látványt megváltoztató LED-es fényforrások kerülnek, de újdonság a „powerdome”-mal ellátott motorháztető is. Ezen kívül jelentősen bővül a kiegészítő felszereltségek köre.
Gyártási periódus: 2008–2014
Motorok: 3,0–4,0 liter (173–300 kW, 235–408 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4876–4877 mm/1983 mm/1684–1690 mm

A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X6, F16, egy mozgó, második generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW F16)

Az E71 utódja még az elődjénél is függetlenebb karakter. Az egészen a vesékig húzott fényszórók tovább erősítik a szélesség benyomását, az orr-rész egésze pedig még magasabbra tornyosul. A faron is szélesebb lámpák jelentek meg. Az oldalt látható dupla karaktervonal valósággal magára vonzza a tekintetet. A belső tér kitűnő minőségű anyagaival, a teljesen áttervezett műszerekkel, valamint a változtatható színű hangulatvilágítással szippantja be Önt.
Az áttervezett motorok még a korábbiaknál is erősebbek és hatékonyabbak – az alapfelszereltségnek számító xDrive összkerék-meghajtással és a 8 fokozatú automata sebességváltóval együtt pedig a dinamikus és agilis vezethetőség ígéretét hordozzák.

Gyártási periódus: 2014–2019
Motorok: 3,0–4,0 liter (190–330 kW, 258–450 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4909 mm/1989 mm/1689–1702 mm

A HARMADIK GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X6, G06, egy álló harmadik generációs modell rézsútos oldalnézetből

(BMW G06)

A 2019-ben megjelent harmadik generáció legfőbb jellemzői az erőt sugárzó arányok és a kifejező formanyelv. A lámpák – amelyek elöl-hátul nagyon karcsúak és igen szélesek – jelentősen hozzájárulnak az extrovertált megjelenéshez, csakúgy, mint az elülső oldalsó, valamint a vesék alatt lévő, tekintélyes méretű légbeömlő nyílások. Az egyedi világításdizájnnak, valamint az opcionális lézeres fényszóróknak köszönhetően a SAV kupé még éjszaka is azonnal felismerhető. A motorok, a vezetőt segítő rendszerek, valamint az alapfelszereltséghez tartozó xDrive összkerék-meghajtási rendszer pedig verhetetlen dinamizmussal ruházzák fel az autót.
A luxus szintű felszereltség olyan tételeket tartalmaz, mint az opcionális temperálható, vagyis az italok hűtésére és melegen tartására egyaránt alkalmas pohártartók vagy éppen a 200 hangszórós Bowers & Wilkins Diamond surround hangsugárzó rendszer. Amennyiben tehát BMW X6-ot vezet, nemcsak gyorsan és biztonságosan éri el az úti célját, hanem rendkívül élvezetesen is.
Gyártási periódus: 2019-től napjainkig
Motorok: 2,0–3,0 liter (195–250 kW, 265–340 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm

BMW X7.

A luxus és a nagyszerűség, valamint a dinamizmus találkozása – luxus SAV-ként a BMW X7 még magasabbra helyezte a mércét. Az agilis viselkedésű és elegáns járműhöz bőséges választékban érhetők el a minden igényt kielégítő kiegészítő felszereltségek – a vezetőt segítőt rendszerektől kezdve a különféle belső téri anyagokon át egészen a kényelmi megoldásokig.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW X7, G07, egy álló első generációs modell rézsútos elölnézetből

(BMW G07)

Bár a BMW által valaha is épített legnagyobb SAV-ról van szó, az autó mégis könnyednek és agilisnak hat a minimalista dizájn és a különleges stílus miatt. A sportos, atletikus és magabiztos küllemű jármű maradéktalanul megtartotta a klasszikus BMW erényeket – mi több, újrafogalmazta azokat. Egyebek mellett a dupla keresztlengőkaros első, valamint az ötlengőkaros hátsó futómű, az xDrive összkerék-meghajtás és a 8 fokozatú automata sebességváltó érdeme az, hogy az autót a kategóriában kivételesnek számító menetkényelem és dinamizmus jellemzi. A releváns információkat a vezető a két 12,3 colos képernyőn keresztül kapja, amelyekről egyszersmind számos funkció és prémium vezetőt segítő rendszer is vezérelhető. A fedélzeti szórakoztatásról a két hátsó, ugyancsak 12,3 colos képernyő gondoskodik. Az utasok feje felett pedig ott a panoráma üvegtető, amely éjszaka 15 000 darab, változtatható színű világító pontjával borítja fénybe az utasteret.
A BMW X7 testre szabására számos lehetőség kínálkozik. A választékban minden megtalálható a kontrasztvarrással ellátott Merino bőrkárpittól egészen az exkluzív külső színekig – így minden igény kielégítésre talál.

Gyártási periódus: 2019-től napjainkig
Motorok: 3,0–4,4 liter (190 kW–340 kW, 265–462 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 5151–5165 mm/2000 mm/1805 mm

BMW iX3.

Az első tisztán elektromos meghajtású BMW SAV az X3 hagyományos erényeit, nevezetesen a dinamizmust és a prémium minőséget a BMW eDrive nyújtotta előnyökkel, vagyis a nagy teljesítménnyel és a kiemelkedő hatékonysággal ötvözi. Mindezen erényeket pedig a rendkívül vonzó, modern és minimalista megjelenés koronázza meg.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW iX3, G08, egy álló első generációs modell rézsútos oldalnézetből

(BMW G08 BEV)

A BMW X3 2018 áprilisában koncepcióautóként bemutatott elektromos változata 2021 elején érkezett meg a márkakereskedésekbe. Az újdonság az ötödik generációs BMW eDrive technológiával, 286 LE teljesítménnyel és 400 Nm-es nyomatékkal indul harcba a vásárlók kegyeiért. A nagy teljesítményhez és nyomatékhoz zseniális hangolású futómű társul, ily módon az autót párját ritkító menettulajdonságok jellemzik – akár hosszabb távokon is, hiszen az energia-visszatermelési rendszernek köszönhetően a hatótáv (WLTP) az igencsak ígéretes 450 kilométert is eléri.
A SAV belső tere sem kevésbé meggyőző: a modern, elegáns környezetet olyan részletek határozzák meg, mint az animált BMW Live Cockpit felhasználói felület vagy a kék színű start/stop gomb. Végül, de nem utolsó sorban: a BMW iX3 ugyanolyan otthonosan mozog városias környezetben, mint kint, a terepen.

Gyártási periódus: 2021-től napjainkig
Motor: elektromos motor (210 kW, 286 LE)
Hosszúság/szélesség/magasság: 4734 mm/1891 mm/1668 mm

BMW iX.

Íme, a BMW első tisztán elektromos összkerék-meghajtású SUV-ja. A BMW iX-et luxus és kifinomult minimalizmus jellemzi, amelyhez erényekhez a legmodernebb motortechnológia társul. A maximális kényelem monolitikus dizájnnal és különlegesen jó térérzettel találkozik a járműben, amely egy új generáció színre lépését hirdeti.

Bővebben

AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

BMW X modellek, BMW iX, I20, egy álló első generációs autó rézsútos oldalnézetből

(BMW I20)

A BMW iX-nek már az eleje is drámai hatású: az extrém módon keskeny fényszórók éles kontrasztot képeznek a függőleges, terjedelmes méretű vesékkel, amelyek mögött érzékelők egész hada bújik meg. Mindezen túl az autó egészét az aerodinamikai szabályszerűségeket következetesen figyelembe vevő kialakítás – amelynek jellemző elemei a süllyesztett ajtókilincsek – és letisztult dizájnnyelv jellemzi.
Lenyűgöző, 600 kilométeres* (WLTP) hatótávjával, valamint az ötödik generációs eDrive technológia jóvoltából az 500 lóerőt* is elérő összteljesítményével a műszaki precizitás és a progresszió megtestesülésének tekinthető jármű a mindennapi praktikum tekintetében is párját ritkítja.
Belső terében az iX a már jól ismert BMW erényeket – azaz a kényelmet, a sportosságot és az innovatív jelleget – viszi tovább úgy, hogy mégis egészen újszerű élményt nyújt. A teljesen újragondolt iDrive például az egyszerű és természetes kezelhetőség logikus evolúciójának tekinthető. Az információk a vezető felé hajlított képernyőkön vagy – a Head-Up kijelző jóvoltából – a szélvédőn jelennek meg. A legkülönfélébb vezetőt segítő rendszerek pedig gondoskodnak a rendkívül kényelmes, egyszersmind biztonságos utazásról. A BMW iX tehát egy igazán előremutató, tisztán elektromos meghajtású, prémium kategóriás SAV.

Gyártási periódus: 2021 végétől
Motorok*: elektromos motor (370 kW/500 LE felett)
Hosszúság/szélesség/magasság*: 4900 mm/xxx mm/1700 mm
*előzetes értékek

BMW X modellek, BMW járművek állnak egy BMW márkakereskedés előtt

IGAZOLT ELŐÉLETŰ BMW HASZNÁLT AUTÓK

BMW X modellek, BMW X3 M modellek, G01 MP, egy álló autó rézsútos elölnézetből

BMW X3 M MODELLEK

BMW X modellek, BMW X5 M modellek, G05 MP, egy álló autó oldalnézetből

BMW X5 M MODELLEK

BMW X modellek, BMW X7 M modellek, G07 MP, egy utcán haladó autó rézsútos hátulnézetből

BMW X7 M MODELLEK

BMW X modellek, BMW X2 M modellek, F39 MP, egy álló autó rézsútos elölnézetből

BMW X2 M MODELLEK

BMW X modellek, BMW X4 M modellek, F98 MP, egy álló, modell társaságában látható autó rézsútos elölnézetből

BMW X4 M MODELLEK

BMW X modellek, BMW X6 M modellek, G06 MP, egy álló autó oldalnézetből

BMW X6 M MODELLEK

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.

    Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.