A sütik általunk történő használatának kezelése átmenetileg offline. Ezért lehet, hogy bizonyos sütihasználat engedélyezését igénylő funkciók hiányozni fognak.
A BMW X MODELLEK ÁTTEKINTÉSE.























A BMW X1 tökéletes jármű azok számára, akik a vezetési élményt saját elvárásaik és szükségleteik szerint képzelik el. Az autó SAV-os arányai meggyőző önbizalmat tükröznek, a belső tér pedig rendkívül sokoldalúan alakítható. A BMW xLine és a BMW Sport Line változatok révén kétféle dizájnvilág áll az Ön rendelkezésére ahhoz, hogy egyedi részletekkel gazdagítsa az autó külsejét és belső terét. A BMW EfficientDynamics elemeinek, valamint a hatékony BMW TwinPower Turbo benzin- és dízelmotoroknak köszönhetően a BMW X1 mindegyik motorváltozata lenyűgözően alacsony fogyasztási és emissziós értékekkel dicsekedhet.
Mint az első Sports Activity Vehicle, a BMW X3 egyszer már beírta a nevét a kategóriateremtő járművek közé. Elődjeinek hagyományait követve a most színre lépett generáció ismét az innováció éllovásának számít a kategóriában: az olyan progresszív funkcióival, mint a félautonóm vezetés vagy az intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtásával a BMW X3 új szintre emeli a vezetési élményt. Mindezt a jármű igencsak meggyőzően valósítja meg kifejező, sportos megjelenésével, kitűnő minőségű belső terével, valamint nyomatékos BMW TwinPower Turbo dízel- és benzinmotorjaival. Ez az autó mindig készen áll az új kalandokra ¬– bárhol is járjon Ön. Mostantól a BMW X3 xDrive30e változattal, egy plug-in hibrid modellel bővül a kínálat.
A BMW X4 mindig és mindenütt hatásosan lép fel. Az extrovertált dizájnnal rendelkező modell, amely az életstílus-orientált felfogást és a teljesítményt ötvözi, két olyan dolgot olvaszt egybe, amelyek így együtt a szegmens egyetlen tagjában sem voltak megtalálhatók: az X modellekre jellemző erőteljességet és a klasszikus kupék esztétikumát. Nagy teljesítményű BMW TwinPower Turbo motorjaival és olyan alapfelszereltségi tételeivel, mint amilyen például a Változó áttételű sportkormány és a Performance Control, a BMW X4 teljes mértékben képes érvényre juttatni impulzív karakterét.
Elődeihez méltó módon a BMW X5 negyedik generációja ismét felülmúl minden várakozást – a Sports Activity Vehicle (SAV) szegmens tagjaként a modellt egyedülálló luxus színvonal jellemzi minden olyan területen, ahol a legmagasabbak az elvárások. Erre azok az intelligens technológiák nyújtanak garanciát, amelyek a hatékonyságot, a dinamizmust, a kényelmet és a sokoldalúságot egy teljesen új dimenzióba emelik – az aszfaltozott úton csakúgy, mint onnan letérve. BMW X5 xDrive40e iPerformance – amikor két világ legjava ad egymásnak randevút egy kivételesen kényelmes, összkerék-meghajtásos plug-in hibridben.
Erő és sportosság. Az X modellekre jellemző fellépésével és egy kupé sportosságával rendelkező BMW X6 minden elképzelést felülmúl. A BMW TwinPower Turbo motorok a dinamizmus és a hatékonyság ütős keverékét biztosítják, a BMW xDrive pedig gondoskodik az erő útra való átviteléről. A modell – amelyet olyan egyedülálló felszereltségek, mint amilyen például Design Pure Extravagance csomag, illetve csúcsminőségű anyagok jellemeznek – mindig és mindenütt a figyelem középpontjába kerül, ugyanakkor meglepően praktikus is.
Akár használt, akár új BMW X modellt keres, itt az összes szükséges információt megtalálja az aktuális BMW X modellekkel kapcsolatos teszteredményekkel, valamint a hitel- és lízingajánlatokkal együtt. Az oldal természetesen ahhoz is segítséget nyújt, hogy megtalálja azt a BMW Márkakereskedőt, amelynél élhet a tesztvezetés lehetőségével.

A BMW X MODELLEK RÖVID TÖRTÉNETE.
A BMW X modelleket a megalkotásuk mögött meghúzódó szándék, valamint a sorból való kiemelkedni vágyás teszi olyannyira különlegessé. Mindegyik jármű magában hordozza a jellegzetes X géneket, azaz a kompromisszumoktól mentes sportosságot, a marcona megjelenést és az acélos teljesítményt. Mindezen tulajdonságokhoz jön még a dinamizmus és az agilitás, amely értékek mindig is fémjelezték a BMW-t.
A BMW X MODELLEK RÖVID TÖRTÉNETE.
A BMW X modelleket a megalkotásuk mögött meghúzódó szándék, valamint a sorból való kiemelkedni vágyás teszi olyannyira különlegessé. Mindegyik jármű magában hordozza a jellegzetes X géneket, azaz a kompromisszumoktól mentes sportosságot, a marcona megjelenést és az acélos teljesítményt. Mindezen tulajdonságokhoz jön még a dinamizmus és az agilitás, amely értékek mindig is fémjelezték a BMW-t.
A BMW X1.
Nagyvárosban, a hegyekben vagy a tengerparton – a BMW X1, amely mindenütt otthonosan mozog, bármilyen alkalomhoz rendkívül simulékony, eszményi partner. Hűen igazolja mindezt az a tény, hogy a kompakt SAV 2018-ban a legnagyobb példányszámban értékesített BMW volt.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW E84)
Miután 2009-ben útjára indították, a BMW X1 gyorsan a prémium szegmens vezető SAV-jává vált. Alaposan átgondolt sokoldalúsága kiemelte a sokaságból a járművet, amelyet sportos hangolása mindenkor dinamizmussal és agilitással ruház fel. Amennyiben pedig az autó rendelkezik az intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtással, a tapadás és a dinamizmus szintet lépnek annak köszönhetően, hogy hajtóerő fokozatmentesen oszlik el az első és a hátsó tengely között. Ily módon semmi sem állhatja útját a vezetési élménynek. Az autó szemrevaló dizájnját az erőt sugárzó, atletikus részletek határozzák meg. A minőségi belső tér rangját az egymással színben harmonizáló kárpitok és borítások, valamint a nemesacél betétek emelik még magasabbra.
A BMW X1 tehát az olyan klasszikus BMW értékeket bújtatja egy SUV ruhájába, mint a dinamizmus, az agilitás és tekintély.
Gyártás periódus: 2009–2015
Motorok: 2,0–3,0 liter (85–225 kW, 116–306 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4454 mm / 1798 mm / 1545 mm
MÁSODIK GENERÁCIÓ.

(BMW F48)
A második generációs BMW X1 (F48) elődjénél is dinamikusabbnak és sportosabbnak hat – nem kis részben a hátrafelé lendületesen emelkedő alsó ablakperemnek, valamint az íves tetővonalnak köszönhetően. A második generációt az olyan technológiák emelik még feljebb, mint a Head-Up kijelző vagy éppen az Adaptív LED-es fényszórók. A turbófeltöltéses dízel- és benzinmotorok pedig a hatékonyság és a sportosság kivételesen harmonikus elegyét valósítják meg. 2020 márciusa óta a BMW X1 plug-in hibrid változatban is elérhető. A választási lehetőségek számát növeli, hogy az autó nemcsak az agilis BMW xDrive-val rendelhető meg, hanem elsőkerék-meghajtásos változatban is. A 2019-ben végrehajtott modellfrissítés eredményeként a második generáció még tekintélyt parancsolóbb fellépésűvé vált, ami mindenekelőtt a korábbiaknál is hangsúlyosabb BMW vesék és az első kötény szélesebbre vett oldalsó légbeömlő nyílásainak érdeme.
Gyártási periódus: 2015–2022
Motorok: 1,5–2,0 liter (85–170 kW, 116–231 LE), 3 és 4 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4439 – 4447 mm / 1821 mm / 1582 – 1612 mm
HARMADIK GENERÁCIÓ.

(BMW U11)
A 2022-ben útjára indított X1 a magabiztosság, a sokoldalúság és a funkcionalitás mesteri ötvözete. A benzines, plug-in hibrid vagy tisztán elektromos meghajtású változatban elérhető X1 erőt sugárzó, letisztult dizájnnal rendelkezik. A magabiztos, tekintélyt parancsoló, szinte szögletes dupla vesékkel ellátott orr-rész, az autó összhatását tömbszerűvé tevő dizájnelemek, valamint az X-sajátosságnak tekinthető, szögletesbe hajló kerékjárati ívek erőteljes fellépésűvé teszik az autót. Mindezzel látványos kontrasztot képeznek a karcsú, a sárhányókba messze benyúló LED-es Adaptív fényszórók, valamint a függőleges arányok.
A műszaki tartalom is az erőről és a dinamizmusról szól. A hátsókerék-, valamint agilis BMW xDrive összkerék-meghajtással elérhető BMW X1 az egyedülálló élénkséget kivételes tapadással és biztos futással elegyíti. A 7 fokozatú, duplakuplungos Steptronic sebességváltó gyorsan és precízen végzi a feladatát, egyszersmind gondoskodik a fogyasztás minimális szinten tartásáról is. A plug-in hibrid változatok pedig akár 91 kilométert (WLTP) is képesek megtenni tisztán elektromos meghajtással.
Gyártási periódus: 2022–
Motorok: 1,5–2,0 liter (136–204 LE/100–150 kW), 3 és 4 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4500 mm/1845 mm/1630–1642 mm
BMW X2.
A kupék és a SAV-ok ötvözéséből született autóhoz leginkább illő jelző: különleges. A BMW X2 a maga sportos, különleges karakterével és agilitásával egyszerűen lenyűgöző jelenség. Az autó stílusos külső megjelenése mellé kitűnő minőségű belső teret, valamint számos, zseniális műszaki részletet sorakoztat fel.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW F39)
A koncepcióautóként 2016-ban a nagyközönség elé tárt, műszaki alapjait a BMW X1-től kölcsönző jármű kifejező dizájnjával és műszaki kiválóságával kelti szárnyra a képzeletet. A szögleteshez közelítő kerékjárati ívek, a hangsúlyos oldalküszöbök, valamint a sík tetővonal kiemelik az autó egyedülállóan extrovertált jellegét. A lefelé szélesedő BMW vesék és az orr-rész összképébe harmonikusan belesimuló légbeömlő nyílások párját ritkítóan magabiztossá teszik az autó fellépését.
A modern turbómotorok, valamint a hozzájuk társított Steptronic sebességváltók minden körülmények között gondoskodnak az élénk viselkedésről. Az opcionális BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszerrel felvértezve a kupés megjelenésű SUV a város határain túl is otthonosan mozog. A C-oszlopon lévő BMW logók az olyan legendás BMW modelleket idézik fel, mint a 2000 CS és a 3.0 CSL.
Gyártási periódus: 2018-tól napjainkig
Motorok: 1,5–2,0 liter (100–225 kW, 136–306 LE), 3 és 4 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4360 mm / 1824 mm / 1512–1526 mm
BMW X3.
Egy SAV, amely éppen ugyanolyan otthonosan mozog terepen, mint a nagyvárosban vagy az autópályán: a 2003-ban színre lépett BMW X3 megmutatta: nagyon nem mindegy, hogy milyen a célhoz vezető út. E téren pedig döntő szerepet játszik a dinamizmus és a minőségi belső tér.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW E83)
A Németországban, a 2003-as 60. frankfurti nemzetközi autókiállításon leleplezett BMW X3 egy gyakorlatilag vetélytársak nélküli piacra érkezett meg. A modellel együtt debütált az új, intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer, amely lehetővé teszi a hajtási nyomaték fokozat nélküli elosztását az első és a hátsó tengely között. Újdonságként hatott a marcona, egyszersmind atletikus dizájn is, amely a leginkább talán a látványos orr-részen érvényesült, ahol befelé vékonyodó bi-xenon fényszórók fogják közre a veséket. A lámpákban ott látható a helyzetjelzők jellegzetes világító gyűrűje, amely az e korszakból származó BMW-ket már messziről felismerhetővé teszi – sötétben is. A 2006-ban végrehajtott modellfrissítés során a hűtőrács, a hátsó lámpák és az első kötény megjelenésén csiszoltak. A motorokat is átdolgozták, amelynek eredményeként azok még erősebbé és hatékonyabbá váltak.
Gyártási periódus: 2003–2010
Motorok: 2,0–3,0 liter (105–210 kW, 143–286 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4565 mm / 1853 mm / 1674 mm
A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

(BMW F25)
Hat, sikerekben gazdag év után megérkezik a teljesen új tervezésű utód. Az erőt sugárzó, magabiztos, egyszersmind lezser SAV egy egész sor innovációval dicsekedhet. Utóbbiak közé tartoznak az elektronikus vezérlésű lengéscsillapító-komponensek, amelyek aktívan alkalmazkodnak az útfelülethez, de ide sorolható a menetdinamikai szabályozás is, amelynek segítségével a vezető saját igényeihez igazíthatja a futómű, a gázreakciók, a váltó, a kormányzás és az ESP karakterisziktáját. Mindemellett ott vannak a vezetőt segítő rendszerek – egyebek mellett a sávváltásra figyelmeztető rendszer és a Head-Up kijelző –, amelyeknek a jóvoltából az autó anélkül nyújt merőben újfajta vezetési élményt, hogy cserében le kellene mondani a klasszikus BMW erényekről.
A 2014-es modellváltás új fényszóródizájnt hozott, az oldalsó irányjelzők pedig felköltöztek a visszapillantó tükör házába. A BMW X3 belső terét a több krómozott felület, az alapfelszereltséghez tartozó bőrkormány, valamint a kiegészítő felszereltségek lényegesen nagyobb választéka emelte még magasabb rangra.
Gyártási periódus: 2010–2017
Motorok: 2,0–3,0 liter (105–230 kW, 143–313 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4648 mm / 1881 mm / 1661 mm
A HARMADIK GENERÁCIÓ.

(BMW G01)
A SAV harmadik generációja 2017-ben indult útjára. Annak ellenére, hogy az autó némileg megnőtt az elődjéhez képest, a fejlesztőmérnökök jelentős mennyiséget faragtak le a tömegéből, aminek jótékony hatása egyebek mellett a fokozott agilitásban mutatkozik meg. A fényszórók, a hűtőrács és a hátsó lámpák hatásosan emelik ki az autó széles mivoltát. A leköszönt modellénél szélesebb veséivel és légbeömlő nyílásaival a BMW X3 sportos magabiztosságot sugároz magából. Az izmos külső félreérthetetlen utalást tesz az alant szunnyadó erőre, amely alig várja, hogy szabadjára engedjék. A vezetőt segítő rendszerek használata is öröm a modern, animált, gesztusvezérléssel is gazdagítható műszerfalnak köszönhetően. A futómű, a váltó és a motor sportos karaktere mindenkor gondoskodik az élményszerű vezetésről. A BMW X3-hoz magától értetődően elérhető a BMW xDrive intelligens összkerék-meghajtási rendszer, amellyel az autó se városi környezetben, se az épített utakról letérve nem vall szégyent.
Gyártási periódus: 2017-től napjainkig
Motorok: 2,0–3,0 liter (110–210 kW, 156–286 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4708–4734 mm / 1891–1897 mm / 1667–1676 mm
BMW X4.
Amikor az X gének kupés vonalvezetéssel találkoznak – a BMW X4 elragadó módon ötvözi egymással az esztétikumot és az erőt. Az akár háromliteres hengerűrtartalmú motorok pedig pontosan azt nyújtják, amit a jármű külső megjelenése ígér.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW F26)
A nagy pillanat 2014-ben érkezett el: a BMW lerántotta a leplet prémium középkategóriás SAV kupéjáról. A műszaki alapjaiban a BMW X3-mal osztozó modell abszolút független jelenség határozottan ívelő tetejével és dupla karaktervonalával, mely jellegzetességeknek köszönhetően az autóból még oldalról is csak úgy sugárzik a sportosság. Az orr-rész és a far az autó szélességére hívja fel a figyelmet. Minderre a lapos vesék, az első sárhányókba harapó első fényszórók és a hátsó lámpák szolgálnak eszközül.
A hatékony és erős erőforrásokból álló motorkínálat jóvoltából a BMW X4 agilisan és dinamikusan old meg bármilyen helyzetet. Az alapfelszereltségnek számító összkerék-meghajtás pedig párját ritkítóan kiváló menettulajdonságokkal ruházza fel az autót, bármilyenek is legyenek az útviszonyok.
Gyártási periódus: 2014–2018
Motorok: 2,0–3,0 liter (110–225 kW, 156–306 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4671 mm / 1881 mm / 1624 mm
A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

(BMW G02)
A BMW X4 sportos eleganciája még nyilvánvalóbban érvényesül a második generáció esetében. A markáns, masszivitást sugárzó kerékjárati ívek, a széles nyomtáv és a kupészerű tetővonal együttesen egy jellegzetes X modell képét rajzolják ki, amely az erő, a fenséges tekintély és a sportosság szinonimája. A keskeny LED-es hátsó lámpák vizuálisan szélesítik a fart és ugyanezt teszi a hátsó lökhárító fölé húzott vonal is. A SUV kupé fellépését atletikussá és dinamikussá varázsoló orr képét a kétrészes vesék és a karcsú első fényszórók határozzák meg.
Az alapfelszereltségnek számító intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer, valamint a BMW X4 összes motorváltozatában megtalálható 8 fokozatú automata sebességváltó verhetetlen dinamizmussal ruházzák fel az autót. Belül egyebek mellett a nagyméretű érintőképernyők, a gesztusvezérlés, valamint a modern vezetőt segítő rendszerek tölthetik el elégedettséggel a tulajdonost.
Gyártási periódus: 2018-tól napjainkig
Motorok: 2,0–3,0 liter (135–265 kW, 184–360 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4751–4752 mm / 1918–1938 mm / 1621 mm
THE BMW X5.
A bárhol helytálló X5-tel a BMW 1999-ben új territóriumokat hódított meg – a szó legszorosabb értelmében is. A SAV már a legelső pillanattól kezdve a nagyszerűség, az elegancia és a sportosság megtestesítője – és mint ilyen, azóta is őrzi vezető szerepét a kategóriában.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW E53)
1999 végén a BMW – minden túlzás nélkül – forradalmi tettet hajt végre: útjára bocsájtja első terepjáróját. Az alapfelszereltségként összkerék-meghajtással ellátott Sportos Activity Vehicle (SAV) az exkluzivitást és a kényelmet ötvözi egymással. Egy prémium kategóriás, a BMW-kre jellemző agilitással felruházott SAV születik meg, amely e tulajdonságát nem kis részben a rendkívül kifinomult futóműhangolásnak, valamint az acélos erejű, hat- vagy nyolchengeres motoroknak köszönheti.
A 2003-as modellfrissítés során az autó még látványosabb külsőt kap, amelynek egyik legmarkánsabb eleme az áttervezett dupla vese. Műszaki téren az új BMW xDrive jelenti az előrelépést. A még tökéletesebb tapadás és a precízebben, gyorsabban közvetített hajtóerő előnyei tisztán megmutatkoznak a menettulajdonságokban és a dinamizmusban. 2004-től a nyolchengeres BMW X5 4.8is a legerősebb változat, amely nevét a 4,8 liter hengerűrtartalmú, 360 lóerős (265 kW) motorról kapta. Az E53 gyári kódjelű modellből 500 000-nél is több példányt gyártottak.
Gyártási periódus: 1999–2006
Motorok: 3,0–4,8 liter (135–265 kW, 184–360 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4667 mm / 1872–1925 mm / 1707–1715 mm
A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

(BMW E70)
A BMW 2006-ban megmutatta, hogy egy sikeres koncepciót miként lehet még nagyobb sikerre vinni. Az első BMW X5 utódja olyan műszaki innovációkkal dicsekedhet, mint amilyen például az Adaptive Drive, amely a karosszéria stabilizálásán túl aktív hatást gyakorol a lengéscsillapítók működésére. Az újragondolt dizájnnak – amelynek jellegzetes elemei közé tartoznak a kerékjárati ívek – köszönhetően az autó még sportosabbnak és agilisabbnak hat. A kör alakú nappali menet- és tompított fényeket magukban foglaló első fényszórók jóvoltából még alkonyatkor és éjszaka is egyértelműen beazonosítható az autó márkája. Az opcionális harmadik üléssor pedig lehetővé teszi azt, hogy a jármű szükség esetén a vezetőn kívül akár hat utast is a fedélzetére vegyen.
A 2010-ben végrehajtott modellfrissítés keretében a BMW X5 LED-es első fényszórókat kapott, ezenkívül teljesen megújult a motorpaletta is. A vezetőt segítő rendszerek közé bekerült a Sebességhatár-kijelzés, az Aktív sebességtartó automatika, valamint a Side View funkció. Ez utóbbi a részét képező, oldalt elhelyezett kamerákkal még jobban átláthatóvá teszi a jármű környezetét.
Gyártási periódus: 2006–2013
Motorok: 3,0–4,8 liter (173–300 kW, 235–408 LE), 6 és 8 henger
Hosszáság/szélesség/magasság: 4854 mm / 1933 mm / 1739 mm
A HARMADIK GENERÁCIÓ.

(BMW F15)
A harmadik generációs SAV esetében az aerodinamikai előrelépések rendkívül szembeszökőek. Ezek közé tartoznak az első kötény légbeömlői, valamint az első kerekek mögött látható – a kerékjáratokban keletkező turbulencia mérséklésére hivatott – nyílások. Utóbbi megoldás amellett, hogy csökkenti a légellenállást, további sportos vonással gazdagítja a BMW X5-öt. A harmonikus arányoknak köszönhetően az autó kifinomultságot, tekintélyt és agilitást sugároz magából.
A belső tér a hangulatvilágítás, a pazar kidolgozású, kitűnő minőségű anyagok – például a dupla varrású bőr – jóvoltából csak úgy sugározza magából az eleganciát. A tovább tökéletesített iDrive Touch kontroller igazi élménnyé teszi a vezető munkáját sokoldalúan segítő asszisztencia rendszerek működtetését. Utóbbiak közé tartozik a Torlódásasszisztens, valamint a Night Vision rendszer részét képező LED-es reflektor, amely éjszaka megvilágítja az embereket és az állatokat, hogy láthatóvá tegye azokat a vezető számára.
Gyártási periódus: 2013–2018
Motorok: 2,0–4,4 liter (160–330 kW, 218–450 LE), 4, 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4880–4886 mm / 1938–1985 mm / 1717–1762 mm
A NEGYEDIK GENERÁCIÓ.

(BMW G05)
A számottevően megnövekedett méretek és az immár egyetlen darabból álló, már csak a méreténél fogva is lenyűgöző dupla vese világosan mutatják, hogy a BMW X5 képes volt még feljebb lépni a fölényes tekintély és a jelenlét szempontjából. A LED-es első fényszórók ugyan már nem érnek el a vesékig, cserében azokba opcionálisan akár lézeres fényforrások is kerülhetnek. A hagyományos kilométerórát és fordulatszámmérőt leváltó, teljes egészében digitális Live Cockpit Professional jóvoltából a műszeregység konfigurálható. A vezető gesztusokkal és beszédhanggal adhat utasításokat a járműnek. Az előremutató asszisztencia rendszerek veszélyes helyzetekben, például fékezéskor nyújtanak segítséget a vezetőnek.
A BMW X5-höz opcionálisan rendelhető xOffroad csomag négy – különféle tereptípusokhoz való – menetprogrammal gazdagítja az autó ellátmányát. E programok jóvoltából mindenkor garantált a legteljesebb vezetési élmény. A hatékony, élénk motorok és az állítható karakterisztikájú futómű pedig mindig agilissá és dinamikussá teszik az autó viselkedését.
Gyártási periódus: 2018-2022
Motorok: 2,0–4,4 liter (170–340 kW, 231–462 LE), 4, 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm
AZ ÖTÖDIK GENERÁCIÓ

(BMW G05)
A 2022-ben végrehajtott modellfrissítés keretében jelentősen átalakított orr-résznek köszönhetően a BMW X5 szinte teljesen új modellnek tűnik. Az első lökhárító széles vízszintes felületei, a jellegzetes, világító „Iconic Glow” BMW vesék, valamint az átrajzolt, a korábbiaknál karcsúbb LED-es első fényszórók látványos és kifejező arcot kölcsönöznek az autónak. Az elöl elkezdett stílusirányvonal egészen a háromdimenziós kialakítású, LED-es hátsó lámpákig, valamint a széles farig mindenütt jelen van. A választott felszereltségi csomagtól függően a BMW X5 még modernebb (X Line) vagy sportosabb (M Sport csomag) karaktert ölt magára.
A belső tér jellegét ugyancsak a modern dizájn határozza meg. Az integrált BMW Curved Display kijelzőnek, valamint a kezelési felületként szolgáló BMW interakciós sávnak köszönhetően a bent ülők felsőfokú multimédiás élményben részesülnek. Az ízléses kontraszt jegyében kézi munkával, csiszolt kristályüvegből készített, Crafted Clarity díszítések kerülnek a világító „X” szimbólummal ellátott sebesség-előválasztó karra, a Start/Stop gombra és az iDrive kontrollerre. A funkciók terén jelentős újdonság a Vontatmányasszisztens, amely megkönnyíti a vontatmánnyal végrehajtott tolatást.
Izmos BMW TwinPower Turbo 6 hengeres belső égésű motorjának jóvoltából sportos dinamizmus jellemzi az autót, amely ugyanakkor az xOffroad csomag és az adaptív 2 tengelyes légrugózás biztosította kimagasló kényelmével is ámulatba ejt.
Hosszúság/szélesség/magasság: 4935 mm/2004 mm/1755–1765 mm
Gyártási periódus: 2022–
Motorok: 3,0–4,4 liter (219 – 390 kW, 298 – 530 LE), 6 és 8 henger
BMW X6.
A nonkonformizmus és a teljesítmény találkozásából született autó, amely kivételes eleganciát és luxust sugároz magából: ez a BMW X6, a BMW első SAV kupéja. A dizájn hűen fejezi ki a kirobbanó dinamizmust, amely bármilyen összehasonlítás kiáll.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW E71)
2008-ban egy olyan autó tűnt fel az utakon, amelyet nem lehetett besorolni egyetlen meglévő kategóriába sem. Ez egy kupé? Vagy egy SAV? Nos, egyik sem, bár a modell magában hordozza mindkét kategória legelőnyösebb tulajdonságait. Ez az olyan individualisták autója, akik mindenféle értelemben nagyra értékelik a teljesítményt – ezt pedig meg is kapják a BMW X6-tól. A jármű a hozzá elérhető 6 és 8 hengeres motoroknak köszönhetően valósággal duzzad az erőtől, amelyet ideálisan oszt el a Dynamic Performance Control rendszer. A DPC, valamint az intelligens xDrive összkerék-meghajtás együttese percízebbé teszi az autó kormányzását, tovább javítja az iránytartás, valamint a tapadást, mivel hajtási nyomaték fokozatmentesen oszlik el az egyes kerekek között.
Kupés oldalvonala alacsonynak láttatja az autót, miközben a keskeny első fényszórók és a vesék szélesítik az orr-részt. Mindennek köszönhetően a BMW X6 dizájnja – amely egy semmi máshoz nem hasonlítható járművet ad ki – elemi erőt sugároz.
A 2012-ben végrehajtott modellfrissítés során finom módosításokat eszközölnek az autó megjelenésén. A nappali menetfények gyűrűibe például a látványt megváltoztató LED-es fényforrások kerülnek, de újdonság a „powerdome”-mal ellátott motorháztető is. Ezen kívül jelentősen bővül a kiegészítő felszereltségek köre.
Gyártási periódus: 2008–2014
Motorok: 3,0–4,0 liter (173–300 kW, 235–408 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4876–4877 mm / 1983 mm / 1684–1690 mm
A MÁSODIK GENERÁCIÓ.

(BMW F16)
Az E71 utódja még az elődjénél is függetlenebb karakter. Az egészen a vesékig húzott fényszórók tovább erősítik a szélesség benyomását, az orr-rész egésze pedig még magasabbra tornyosul. A faron is szélesebb lámpák jelentek meg. Az oldalt látható dupla karaktervonal valósággal magára vonzza a tekintetet. A belső tér kitűnő minőségű anyagaival, a teljesen áttervezett műszerekkel, valamint a változtatható színű hangulatvilágítással szippantja be Önt.
Az áttervezett motorok még a korábbiaknál is erősebbek és hatékonyabbak – az alapfelszereltségnek számító xDrive összkerék-meghajtással és a 8 fokozatú automata sebességváltóval együtt pedig a dinamikus és agilis vezethetőség ígéretét hordozzák.
Gyártási periódus: 2014–2019
Motorok: 3,0–4,0 liter (190–330 kW, 258–450 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4909 mm / 1989 mm / 1689–1702 mm
A HARMADIK GENERÁCIÓ.

(BMW G06)
A 2019-ben megjelent harmadik generáció legfőbb jellemzői az erőt sugárzó arányok és a kifejező formanyelv. A lámpák – amelyek elöl-hátul nagyon karcsúak és igen szélesek – jelentősen hozzájárulnak az extrovertált megjelenéshez, csakúgy, mint az elülső oldalsó, valamint a vesék alatt lévő, tekintélyes méretű légbeömlő nyílások. Az egyedi világításdizájnnak, valamint az opcionális lézeres fényszóróknak köszönhetően a SUV kupé még éjszaka is azonnal felismerhető. A motorok, a vezetőt segítő rendszerek, valamint az alapfelszereltséghez tartozó xDrive összkerék-meghajtási rendszer pedig verhetetlen dinamizmussal ruházzák fel az autót.
A luxus szintű felszereltség olyan tételeket tartalmaz, mint az opcionális temperálható, vagyis az italok hűtésére és melegen tartására egyaránt alkalmas pohártartók vagy éppen a 20 hangszórós Bowers & Wilkins Diamond surround hangsugárzó rendszer. Amennyiben tehát BMW X6-ot vezet, nemcsak gyorsan és biztonságosan éri el az úti célját, hanem rendkívül élvezetesen is.
Gyártási periódus: 2019–2022
Motorok: 2,0–3,0 liter (195–250 kW, 265–340 LE), 4 és 6 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm
A NEGYEDIK GENERÁCIÓ.

(BMW G06)
A BMW X6 negyedik generációjának esetében a hangsúly teljes egészében a maszkulin sportosságra és a maximális kifejezőerőre helyeződik. Pontosan ez az oka annak, hogy a BMW X6 ezen generációja az M Sport csomagot is alapfelszereltségként kapja meg. A csomagnak köszönhetően az autó meghatározó jellegzetességei közé emelkednek a csomag részét képező sportos, aerodinamikailag optimalizált külső dizájnelemek, csakúgy, mint az átdolgozott, az „Iconic Glow” megvilágítással kiemelt BMW vesékkel ellátott orr-rész. Az M magasfényű Shadowline, az M-specifikus kipufogók, a 20 colos BMW könnyűfém keréktárcsák, valamint az M dizájnnal rendelkező első és hátsó lökhárítók jóvoltából az autó garantáltan magára vonzza a csodáló tekinteteket. A belső tér jellegét a luxussal fűszerezett sportos vonzerő és a modern technológiák határozzák meg, míg a BMW Curved Display kijelző, az M-specifikus információkat megjelenítő műszeregység, az M bőrkormány, az exkluzív M pedálok, valamint a világító M-logóval ellátott küszöbbelépő-burkolatok a magas szintű exkluzivitás üzenetét közvetítik.
A BMW X6 színtiszta dinamizmusáról az erős BMW M TwinPower Turbo 8 hengeres belső égésű motor gondoskodik, az xOffroad csomagnak, valamint a 8 fokozatú Steptronic Sport sebességváltónak köszönhetően pedig az autó bármilyen útfelületen maximális menetkényelmet nyújt. Mindehhez jön még a közvetlen és agilis vezetési élményt nyújtó Adaptív M futómű és a sprint funkció.
Gyártási periódus: 2022–
Motorok: 3,0–4,4 liter (219–390 kW, 298–530 LE), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 4935 mm/2004 mm/1765 mm
BMW X7.
A luxus és a nagyszerűség, valamint a dinamizmus találkozása – luxus SAV-ként a BMW X7 még magasabbra helyezte a mércét. Az agilis viselkedésű és elegáns járműhöz bőséges választékban érhetők el a minden igényt kielégítő kiegészítő felszereltségek – a vezetőt segítőt rendszerektől kezdve a különféle belső téri anyagokon át egészen a kényelmi megoldásokig.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW G07)
A BMW által valaha épített legnagyobb SUV látványra könnyed és agilis hatást kelt minimalista dizájnjának, valamint eltalált stílusának köszönhetően. A sportos, atletikus és magabiztos jármű ragaszkodik a BMW-s erényekhez, sőt meg is toldja azokat. Egyebek mellett a dupla keresztlengőkaros első és az ötlengőkaros hátsó futómű, az xDrive összkerék-meghajtás, valamint a 8 fokozatú automata sebességváltó érdeme, hogy a jármű a kényelem és a menettulajdonságok terén kivételesnek számít a kategóriában. Belül két, 12,3 col átmérőjű képernyőn – amelyekről egyúttal a legkülönbözőbb funkciók, valamint a prémium szintű vezetőt segítő rendszerek vezérelhetők – tárul a vezető elé az összes fontos információ, a hátul ülők pedig két képernyőn keresztül férhetnek hozzá a fedélzeti szórakoztató rendszerekhez. Amennyiben az utasok felfelé fordítják a fejüket, a sötétben 15 000 színes világító ponttal teleszórt panoráma üvegtetőn akad meg a tekintetük.
A BMW X7 testre szabására sokféle lehetőség kínálkozik. A választékban a kontrasztvarrású Merino bőrkárpittól az exkluzív metálfényezésekig minden megtalálható, így semmilyen igény nem marad kielégítetlenül.
A BMW X7 2022-ben modellfrissítésen esett át. Az Iconic Glow vesékkel, valamint az új Sparkling Copper szürke metálfényezéssel a SUV még erőteljesebb és elegánsabb jelenség, mint valaha – egy ízig-vérig BMW luxusautó. Az innovatív digitális vezetési élményről a BMW Curved Display kijelző, valamint a 8-as verziószámú BMW operációs rendszer gondoskodik.
Gyártási periódus: 2019-től napjainkig
Motorok: 3,0–4,0 liter (211–530 LE/155–390 kW), 6 és 8 henger
Hosszúság/szélesség/magasság: 5151 –5181 mm / 2000 mm / 1835 mm
BMW iX3.
Az első tisztán elektromos meghajtású BMW SAV az X3 hagyományos erényeit, nevezetesen a dinamizmust és a prémium minőséget a BMW eDrive nyújtotta előnyökkel, vagyis a nagy teljesítménnyel és a kiemelkedő hatékonysággal ötvözi. Mindezen erényeket pedig a rendkívül vonzó, modern és minimalista megjelenés koronázza meg.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW G08 BEV)
A BMW X3 2018 áprilisában koncepcióautóként bemutatott elektromos változata 2021 elején érkezett meg a márkakereskedésekbe. Az újdonság az ötödik generációs BMW eDrive technológiával, 286 LE teljesítménnyel és 400 Nm-es nyomatékkal indul harcba a vásárlók kegyeiért. A nagy teljesítményhez és nyomatékhoz zseniális hangolású futómű társul, ily módon az autót párját ritkító menettulajdonságok jellemzik – akár hosszabb távokon is, hiszen az energia-visszatermelési rendszernek köszönhetően a hatótáv (WLTP) az igencsak ígéretes 450 kilométert is eléri.
A SAV belső tere sem kevésbé meggyőző: a modern, elegáns környezetet olyan részletek határozzák meg, mint az animált BMW Live Cockpit felhasználói felület vagy a kék színű start/stop gomb. Végül, de nem utolsó sorban: a BMW iX3 ugyanolyan otthonosan mozog városias környezetben, mint kint, a terepen.
Gyártási periódus: 2021-től napjainkig
Motor: elektromos motor (120–210 kW, 163–286 LE)
Hosszúság/szélesség/magasság: 4734 mm / 1891 mm / 1668 mm
BMW iX.
Íme, a BMW első tisztán elektromos összkerék-meghajtású SAV-ja. A BMW iX-et luxus és kifinomult minimalizmus jellemzi, amelyhez erényekhez a legmodernebb motortechnológia társul. A maximális kényelem monolitikus dizájnnal és különlegesen jó térérzettel találkozik a járműben, amely egy új generáció színre lépését hirdeti.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW I20)
A BMW iX-nek már az eleje is drámai hatású: az extrém módon keskeny fényszórók éles kontrasztot képeznek a függőleges, terjedelmes méretű vesékkel, amelyek mögött érzékelők egész hada bújik meg. Mindezen túl az autó egészét az aerodinamikai szabályszerűségeket következetesen figyelembe vevő kialakítás – amelynek jellemző elemei a süllyesztett ajtókilincsek – és letisztult dizájnnyelv jellemzi.
Lenyűgöző, akár 633* (WLTP) hatótávjával, valamint az ötödik generációs eDrive technológia jóvoltából a 397 kW (540 LE) teljesítményt[1] is elérő összteljesítményével a műszaki precizitás és a progresszió megtestesülésének tekinthető jármű a mindennapi praktikum tekintetében is párját ritkítja.
Belső terében az iX a már jól ismert BMW erényeket – azaz a kényelmet, a sportosságot és az innovatív jelleget – viszi tovább úgy, hogy mégis egészen újszerű élményt nyújt. A teljesen újragondolt iDrive például az egyszerű és természetes kezelhetőség logikus evolúciójának tekinthető. Az információk a vezető felé hajlított képernyőkön vagy – a Head-Up kijelző jóvoltából – a szélvédőn jelennek meg. A legkülönfélébb vezetőt segítő rendszerek pedig gondoskodnak a rendkívül kényelmes, egyszersmind biztonságos utazásról. A BMW iX tehát egy igazán előremutató, tisztán elektromos meghajtású, prémium kategóriás SAV.
Gyártási periódus: 2021 –
Motorok*: elektromos motor (240–397 kW, 326–540 LE)
Hosszúság/szélesség/magasság: 4953 mm/1967 mm/1695–1696 mm
*előzetes értékek
[2] Elektromos hajtás akár 397 kW (540 LE), az ideiglenes, 10 másodpercnél rövidebb időtartamú teljesítménynöveléssel 455 kW (619 LE) teljesítménnyel.
BMW iX1.
Ismerkedjen meg a BMW első tisztán elektromos meghajtású kompakt SUV-jával. A modern és magabiztosságot sugárzó dizájnnal rendelkező autó a BMW X1 erőteljességét és dinamizmusát a BMW eDrive rendszer által biztosított hatékonysággal elegyíti.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW U11 BEV)
A BMW 2022-ben egészítette ki termékportfólióját az első tisztán elektromos meghajtású kompakt SUV modellel. A jármű egyszersmind a BMW X sorozat elektromos belépőmodelljének számít.
A BMW iX1 a klasszikus kompakt SAV-kre jellemző élénkséget és dinamizmust a BMW eDrive technológia által biztosított, a kor követelményeinek megfelelő hatékonysággal ötvözi. A helytakarékos, a jármű alvázába beépített nagyfeszültségű akkumulátoroknak, valamint a rekuperációs rendszernek köszönhetően a 313 lóerős* (230 kW*) BMW iX1 xDrive30 könnyedén megtesz akár 439 kilométert[1] (WLTP) is egyetlen feltöltéssel.
Az elszántságot sugárzó orr-rész és a függőleges felületek kivételesen modern és dinamikus külsőt kölcsönöznek a járműnek. A kiegészítő, kék színű kiemelések érzékletesen hívják fel a figyelmet az erőtől duzzadó autó elektromos meghajtására. Nagyon mai a belső tér is: az oszcilláló ülőlappal rendelkező, kényelmes ülések semmi kívánnivalót nem hagynak maguk után. Ott van továbbá az elegáns, keret nélküli, érintéssel és hanggal egyaránt vezérelhető BMW Curved Display kijelző, amely a villámgyors működésű BMW iDrive rendszer központi felhasználói felületéül szolgál.
Gyártási periódus: 2022–
Motorok: elektromos motor (230 kW/313 LE)[1]
Hosszúság/szélesség/magasság: 4500 mm/1845 mm/1616 mm
[1]A teljesítmény az akkumulátor töltöttségi szintjétől függ.
BMW XM.
A teljesítmény és a luxus új, kifejező, elektrifikált, exkluzív megjelenési formája. A BMW XM képében egy merőben új jármű tűnt fel a színen. A legújabb generációs plug-in hibrid hajtáslánc a tisztán elektromos meghajtást a BMW X modellek erőt kifejező méreteivel, valamint a BMW M járművekre jellemző nagy teljesítménnyel egyesíti.
AZ ELSŐ GENERÁCIÓ.

(BMW G09)
A modern plug-in hibrid technológiával ellátott BMW XM sportos 653 lóerővel (480 kW) indul az utak meghódítására újonnan kifejlesztett V8-as, valamint elektromos, akár 83 kilométer (WLTP) tisztán elektromos energiával, szinte néma csendben és emissziómentesen való megtételét lehetővé tevő motorjának köszönhetően.
A tekintélyt parancsoló méretekkel és erőt sugárzó arányokkal rendelkező autó rendkívül egyedi jelenség. Az összetéveszthetetlen orrdizájnnal pedig a BMW M még magasabbra pozícionálta magát a luxus szegmensben.
A BMW M és a BMW X elemek nyerő párosítása, illetve a mindenféle kompromisszum nélküli luxus valami teljesen újszerűt hozott létre, amelynek szellemisége következetesen érvényesül a BMW XM belső terében is. Elöl minden a teljesítményről szól és a BMW stílusának megfelelően egyértelműen a vezető van a központban. A fedélzeti kijelzőket egyetlen egységbe összefogó BMW Curved Display pedig hidat ver a hagyományos vezetőorientáltság és a modern digitális világ közé.
Az extrém módon a vezetőt a középpontba helyező első szekcióval éles kontrasztot alkot a kényelmes, luxus lounge-atmoszférájú hátsó rész. A csúcsszintű anyagokkal berendezett, izgalmas felületekkel és expresszív részletekkel teli térben helyet foglalók úgy érezhetik, mintha a külvilág elől menedékre lelt hírességek lennének. A tétet még tovább emeli a háromdimenziós prizmastruktúrájú tető, amely a hangulatvilágítással karöltve ámulatba ejtő módon ragadja meg a progresszív luxus és a kényelem fogalmának lényegét.
Gyártási periódus: 2022 végétől
Motorok: 4,4 literes, 8 hengeres belső égésű motor (360–430 kW, 489–585 LE) + elektromos motor (145 kW/197 LE), 480–550 kW/653–748 LE rendszerteljesítmény
Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.
Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.
Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.
Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.
A WLTP mérési eljárásról további információkat a következő weboldalon talál: www.bmw.de/wltp.