EGY TÁRS, AKIBEN MEGBÍZHAT.

BMW Országúti segélyszolgálat és vészhelyzet-menedzsment.

Szakembereink a nap huszonnégy órájában készenlétben állnak, hogy Ön a vezetés maximális élményét, biztonságát és kényelmét élvezhesse BMW-jében. A BMW Országúti segélyszolgálat és vészhelyzet-menedzsment gondoskodik arról, hogy Ön vészhelyzetben is megfelelő kezekbe kerüljön. Mindezt az év 365 napján, a nap 24 órájában.
Amennyiben lerobbant vagy műszaki hiba miatt vesztegel, és országúti segítségre van szüksége, elég tárcsáznia a BMW Mobile Service számát és egy BMW Szervizautó vagy autómentő partnerünk siet az Ön segítségére. Szükség esetén taxit rendelünk, és szállodai szobát foglalunk Önnek.
Baleset esetén a BMW Vészhelyzet-menedzsment szakemberei sietnek a segítségére. Ők alaposan fel vannak készülve az ilyen helyzetekre és mindent megtesznek annak érdekében, hogy mielőbb célba érjen. Bármerre is vezessen az útja, a BMW Országúti segélyszolgálat és vészhelyzet-menedzsment sosem hagyja magára.

BMW BALESETI FORRÓVONAL.

Ha véletlenül baleset éri, először a BMW Baleseti forróvonalat kell hívnia. Hasznos tanácsokkal és gyakorlati támogatással látjuk el, és kézben tartjuk a legapróbb részleteket is: autómentő trélert rendelünk, csereautót biztosítunk és segítünk a baleseti kárügyintézés első lépéseiben (ld. előzetes kárigény bejelentése a biztosítónál). A BMW Vészhelyzet-menedzsment közreműködésével még a legbonyolultabb szituációkat is gyorsan és megnyugtatóan tudja lerendezni. Szakembereink állnak rendelkezésére, mindegy, hogy a nap mely szakában szorul segítségre.

  • Hogyan tudom igénybe venni a BMW Baleseti forróvonalat?

    Természetesen baleset esetén sem hagyjuk Önt cserben. Amennyiben balesetet szenvedne, nyugodtan számíthat
    a BMW baleseti menedzsment munkatársaira, akik
    pontosan tudják, mi ilyenkor a teendő. Ne vesztegesse az
    időt, hanem haladéktalanul hívja a következő számot: Baleseti forróvonal: +36-1-814 9505

  • A BMW Baleseti forróvonal szolgáltatásai

    Egy hívás, és mindenre választ kap. Autómentő, csereautó vagy kárrendezés: a BMW Vészhelyzet-menedzsment szolgáltatással a káresemény minden fontos részletét kézben tartjuk.
    A szolgáltatások áttekintése:
    • 24 órás baleseti forróvonal, amely minden BMW ügyfél számára ingyenes, bárhol is tartózkodjon Magyarországon belül.
    • Autómentő és a csereautó biztosítása (autóbérléssel) a javítás idejére.*
    • A legközelebbi hivatalos BMW Márkaszerviz értesítése.
    • A hivatalos BMW Márkaszerviz segít az előzetes kárigény biztosítónak való bejelentésében.
    • Az autó BMW által elfogadott, hivatalos Márkaszervizben történő javításának megszervezése.
    • Kárfedezeti ügyintézés lebonyolítása és szakértői közreműködés a kárrendezésben.
    • Általános tanácsok a baleset utáni teendőkkel kapcsolatban.
    • Alternatív úicélokra vonatkozó javaslat.

    *Az autómentéssel, a javítással és a csereautó bérlésével összefüggésben keletkező költségeket a szolgáltatás díja nem fedezi.

  • Professzionális kárjavítási munkák.

    Csúcsminőség és optimális értékállóság – ez jut eszünkbe először, amikor egy BMW-re gondolunk: a legújabb modellekben elhelyezett számos technológiai újítás miatt egy BMW megjavítása egyre összetettebb kihívást jelent. A javítási munka elvárt minőségi sztenderdek szerinti, pontos és alapos elvégzésére kizárólag a hivatalos BMW Márkaszerviz képes. Magasan képzett szakembereink műszaki és esztétikai szempontból is helyreállítják BMW-je eredeti állapotát és gondoskodnak arról, hogy az autó továbbra is megfeleljen minden törésteszt-követelménynek. Ahogy bizonyára az Ön számára is világos, a javításokat kizárólag gyári BMW alkatrészekkel végezzük, amelyek gyártásánál nagy figyelmet szentelünk a legapróbb részleteknek és az alapos vizsgálatoknak. Amennyiben a BMW fényezésre szorul, ezt a BMW ColorSystem által biztosított környezetbarát festékekkel végezzük.

BMW UTASMENTÉSI INFORMÁCIÓK.

Különösen a komoly, személyi sérüléssel járó autóbaleseteknél az idő nagyon fontos tényezőnek számít az utasok autóból való kimentése szempontjából. Ezért a mentésben résztvevő mentőegységeknek a lehető legteljesebb tájékoztatást kell kapniuk a balesetben érintett autó állapotáról. Hol vannak az akkumulátorok? Hol vannak a légzsákok? Mely' pontjain lehet a járművet biztonságosan és gyorsan szétvágni? A mentőegységek könnyebb eligazodása érdekében hoztuk tehát létre a BMW Utasmentési információkat, a BMW Mentési rajzokat és a szélvédőre ragasztható speciális matricát is.

  • BMW Mentési rajzok

    A BMW Mentési rajzok fontos támpontjai segítségével segítségével a balesethez kiérkező mentőegységek könnyebben tudják felmérni az autóban rekedt utasok gyors és biztonságos kiszabadításának lehetőségeit.
    A PDF fájl formátumban készülő BMW Mentési rajzokat kinyomtathatja és a vezetőoldali napellenző mögött tarthatja. A mentési rajzok színesek, hogy a megfogalmazott instrukciók könnyebben követhetők legyenek. Éppen ezért javasoljuk, hogy a járművéhez tartozó mentési rajzokat színes nyomtató segítségével nyomtassa ki.
    Jogi nyilatkozat: a mentési rajzok a mentőegységek szakképzett tagjainak szóló információkat tartalmazzák, így azok használata kizárólag személymentési célra alkalmas.

  • Szélvédőre ragasztható matrica

    Hivatalos BMW Márkaszervizétől kérheti a kifejezetten balesetvédelmi célból elkészített "Rescue chart inside the vehicle" (magyarul: "Mentési rajzok az autóban") felirattal ellátott matricát. Annak érdekében, hogy a balesetet szenvedett autóhoz először kiérő mentőegység tagjai észrevegyék, hogy az autóban mentési rajzok vannak, a matricát érdemes a vezető oldalán a szélvédő alsó felére felragasztani. Hivatalos BMW Márkaszervize minden további kérdés esetén örömmel áll rendelkezésére.

BMW ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLAT: MOBILE CARE.

A BMW Mobile Care csomagban mobilitási szolgáltatások széles tárháza áll az Ön rendelkezésére, ha útközben lerobbant autójával szorul segítségre. A maximális mobilitás jegyében – amikor a legnagyobb a szükség. Napszaktól függetlenül az év minden napján eléri a BMW Mobile Service szolgáltatást, amellyel az iDrive menün keresztül (amennyiben a jármű fel van szerelve központi kijelzővel) vagy az alábbi telefonszámon veheti fel a kapcsolatot:
06-1-814 9505 Magyarországon vagy hívja külföldről a +36-1-814 9505 számot.

Szakembereink az esetek többségében telefonon tudnak segíteni Önnek. A BMW TeleServices szolgáltatással felszerelt autókban ezt az asszisztenciát a BMW TeleService diagnózis és segélyszolgálata is képes ellátni.
Ha országúti segítségre van szüksége útközben, gyorsan és megbízhatóan tudunk Önnek küldeni egy BMW Szervizautót (kérjük, ellenőrizze, hogy elérhető-e az Ön piacán), és szükség esetén egyéb kiegészítő szolgáltatásokat is rendelkezésére tudunk bocsátani, úgy mint az autómentő szolgálat, taxirendelés és szállodafoglalás. Európán átívelő mobilitási csomagunkkal, a BMW Mobile Care-rel gondoskodunk róla, hogy Ön soha ne maradjon az út szélén. A széles körű BMW Mobile Care szolgáltatásokat természetesen díjmentesen bocsátjuk az Ön rendelkezésére.

  • Helyben történő országúti segítségnyújtás.

    Az esetek nagy részében telefonon tudunk Önnek segítséget nyújtani. Mégis, ha helyben szorul segítségre, azonnal küldünk Önnek egy BMW Szervizautót vagy az arra szakosodott szerződéses partnerünk együttműködésével megszervezzük Önnek az országúti segítségnyújtást. Ennek a szolgáltatásnak a költségeit természetesen mi álljuk (maximum 100 eurós plafonösszegig). Figyelem: az országúti segítségnyújtás kizárólag kizárólag a jármű működésének helyreállítására korlátozódik.

  • Segítségnyújtás gumidefektnél és kisebb baleseteknél.

    Gumidefekt esetén is megbízható segítséget nyújtunk Önnek. Amennyiben BMW-je defekttűrő abroncsokkal van felszerelve és négy órán belül nem kap pótgumikat, úgy az extra szolgáltatások díját átvállaljuk – azonban a gumiabroncs árát nem áll módunkban visszatéríteni. Kisebb baleseteknél, mint amikor véletlenül az autóba zárja vagy elveszíti a slusszkulcsot, ha rossz üzemanyagot tankolt, vagy ha kifogyott a tankból az üzemanyag, szívesen küldünk Önnek segítséget. Felhívjuk figyelmét, hogy a országúti segítségnyújtással összefüggésben felmerülő költségeket nem térítjük meg, mint ahogy a fentiekben részletezett mobilitási szolgáltatások körén felül igénybe vett szolgáltatások díjaiért sem tudunk helytállni.

  • Autómentő a legközelebbi hivatalos BMW Márkaszervizig.

    Amennyiben a probléma a helyszínen nem kezelhető eredményesen, úgy a jármű legközelebbi hivatalos BMW Márkaszervizig történő vontatásának költségeit átvállaljuk Öntől.

  • Taxi költségek.

    Ha az autó műszaki hibája miatt az utazást taxival kényszerül folytatni, az egy vagy több alkalommal igénybe taxi szolgáltatás díjait legfeljebb 65 euró értékben visszatérítjük Önnek.

  • Szállodai elhelyezés.

    Ha a lerobbant autó miatt az éjszakát egy szállodában kell töltenie, a szállodai elhelyezés költségeit az autó javítása alatt, de legfeljebb négy éjszakát felölelő tartózkodásig (legfeljebb négycsillagos szállodában) az autó összes utasa számára megtérítjük. A szállodai elhelyezésnek az a feltétele, hogy az autó meghibásodásának helyszíne és az Ön életvitelszerű lakóhelye között nem lehet kisebb a távolság 50 kilométernél.

  • Az utazás folytatása csereautóval.

    A jármű megjavításáig tartó időszakban csreautót biztosítunk az Ön számára, melynek költségeit belföldön maximum három munkanapig (plusz a hétvége), míg külföldön öt munkanapig (plusz a hétvége) fedezzük.
    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csereautók elérhetősége országonként változhat. A kereskedelmi célú autóbérléssel foglalkozó cégek általános szerződési feltételeikben kiköthetik, hogy az adott járművel milyen földrajzi határokon belül lehet közlekedni.

  • Egyéb szolgáltatásaink az Ön teljeskörű mobilitásáért.

    A fentiekben körülírt szolgáltatásokon túlmenően az alábbi szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő költségeket esetenként maximum 500 eurós plafonösszegig fedezzük.
    Amennyiben a körülmények megkövetelik, a vonattal vagy repülővel történő hazautazás költségeit is álljuk – a fentebb említett összeghatárig.
    Ha a járműért való elmenetel költségeket eredményez, úgy ezeket is kifizetjük Önnek a korábban megjelölt plafonösszegig. Amennyiben a javítás várható időtartama a jármű szervizbe történő beérkezésétől számított három munkanapot meghaladja, a jármű hazaszállításáról gondoskodunk Ön helyett. Ennek további feltétele az is, hogy az Ön lakóhelye a meghibásodás helyszínétől több mint 100 kilométeres távolságban legyen. A jármű külföldről történő hazaszállítása - forgalomtól függően - akár tíz napot is igénybe vehet (ésszerűen figyelembevehető közlekedési eszközökkel).*
    *Megjegyzés a szolgáltatással kapcsolatban: a több, egymástól függetlenül igénybe vett mobilitási szolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségeket káreseményenként 500 eurós plafonösszekig tudjuk megtéríteni Önnek.

KÖLTSÉGTÉRÍTÉS.

Alapelvünk, hogy kizárólag azokat a költségeket fedezzük, amelyeket a Mobile Service előzetesen jóváhagyott. Általánosságban elmondható, hogy a BMW Mobile Care szolgáltatásaival kapcsolatban felmerülő költségeket közvetlenül mi fizetjük ki az Ön nevében. Abban a nemvárt esetben, ha egy szolgáltatásért helyben fizetnie kell, kiadásait azonnal visszatérítjük. Ehhez szükségünk van a szolgáltatásról kiállított számla eredeti példányára (pl. járműjavító cégek esetén) a javításról kiállított számla és a műszaki hiba tényét és körülményeit alátámasztó munkalap másolatával együtt.

A SZOLGÁLTATÁS FÖLDRAJZI HATÁLYA.

A járművek műszaki meghibásodása esetén igénybe vehető BMW Mobile Care szolgáltatások az alábbi európai országokban érhetőek el:
Albánia, Andorra, Ausztria, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Nagy Britannia, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Macedónia, Málta, Monaco, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szerbia, Montenegró, Svédország, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország (ideértve a Kanári-szigeteket is) és Törökország.

Ha bármilyen kérdése van a BMW Mobile Care szolgáltatásokkal kapcsolatban, az alábbi számon elér bennünket:
06-1-814 9505 Magyarországról és +36-1-814 9505 minden más országból, ahol a BMW Mobile Care elérhető.

A BMW MOBILITÁSI SZOLGÁLTATÁSOK ÉRVÉNYESSÉGE.

A BMW Mobile Care keretében a BMW az Európa területén elérhető mobilitási szolgáltatásokat a jármű forgalomba helyezésétől számított öt évig garantálja Önnek.

  • Teljeskörű mobilitási szolgáltatás két évre.

    Ez az ajánlat a BMW Mobile Care általános szerződési feltételeinek garanciára vonatkozó rendelkezésének megfelelően két éves teljeskörű mobilitási szolgáltatást tartalmaz minden új, 2011. január 1-jén vagy azt követően forgalomba helyezett BMW modellre vonatkozóan.

  • A mobilitási garancia megújítása.

    Miután a 24-hónapos garanciális időszak lejár, eldöntheti, hogy kívánja-e meghosszabítani a BMW-jére vonatkozó BMW Mobile care mobilitási garanciát. Amennyiben legközelebb is hivatalos BMW Márkaszervizbe viszi autóját olacserére, a BMW Mobile Care mobilitási garancia újabb 24 hónapal, de legfeljebb az első forgalomba helyezéstől számított ötödik év végéig automatikusan meghosszabbodik. A soron következő olajcsere időpontjáról a fedélzeti számítógép fogja értesíteni, mégpedig az Ön egyéni vezetési stílusától függően. Az elvégzett munka Szervizkönyvbe való bejegyzése vagy a szolgáltatásról kiállított számla megfelelő igazolásul szolgál. Akkor is érdemes meghosszabítani a mobilitási garanciát, ha olajcseréit eddig nem a BMW által jóváhagyott hivatalos szervizekben végeztette. Amennyiben a következő olajcserére már egy hivatalos BMW Márkaszervizbe jelentkezik be, úgy a BMW Mobile Care mobilitási garancia két évre, de legfeljebb az első forgalomba helyezéstől számított ötödik év végéig automatikusan újraéled. Megjegyzés: kérjük, vegye figyelembe, hogy a BMW Mobile Care mobilitási garancia az első forgalomba helyezéstől számított ötödik év végén minden autó esetében - kivétel nélkül - lejár.

  • Szolgáltató mentesülése a mobilitási garancia alól.

    A BMW Mobile Care mobilitási garancia ideje alatt érvényben lévő szolgáltatási jogosultságokat Ön akkor sem veszíti el, ha nem-hivatalos BMW Márkaszervizben végzett szolgáltatásokat vagy javítási munkákat vesz igénybe, ideértve az olajcseréket is. Ugyanakkor a szolgáltató mentesül a garanciában vállalt szolgáltatások elvégzése alól, ha bebizonyosodik, hogy a jármű meghibásodását olyan ok vagy körülmény idézte elő, amely a gyártó által előírt kötelező szervizintervallumok be nem tartására, vagy a gyártó által a jármű szervizelésére és karbantartására vonatkozóan megfogalmazott műszaki követelmények figyelmen kívül hagyására vezethető vissza.