EGYESÍTETT ERŐVEL.

A BMW plug-in hibrid modellek áttekintése.

BMW iPerformance

EGYESÍTETT ERŐVEL.

A BMW plug-in hibrid modellek áttekintése.

A jövő mobilitásával szemben támasztott követelményeket már ma teljesítik a BMW modelljei: a legmodernebb technológiákat és a nagy teljesítményű lítium-ion akkumulátorokat felvonultató iPerformance járművek folyamatosan áradó, hatalmas nyomatékukkal és fenntartható hatékonyságukkal nyűgöznek le. E modellek ily módon tehát a jövőbe mutató mobilitást lélegzetelállító vezetési élménnyel ötvözik.

EGYESÍTETT ERŐVEL.A BMW plug-in hibrid modellek áttekintése.

A jövő mobilitásával szemben támasztott követelményeket már ma teljesítik a BMW modelljei: a legmodernebb technológiákat és a nagy teljesítményű lítium-ion akkumulátorokat felvonultató iPerformance járművek folyamatosan áradó, hatalmas nyomatékukkal és fenntartható hatékonyságukkal nyűgöznek le. E modellek ily módon tehát a jövőbe mutató mobilitást lélegzetelállító vezetési élménnyel ötvözik.

BMW 5 iPERFORMANCE.

Felvillanyozóan eredeti. A BMW 530e iPerformance egy elektromos motor és egy 4 hengeres TwinPower Turbo benzinmotor ötvözésével teremti meg az extrém módon hatékony BMW eDrive plug-in hibrid rendszert. A jármű ily módon rövidebb távokon lehetővé teszi a dinamizmussal párosuló, tisztán elektromos energiával történő, helyi károsanyagkibocsájtás-mentes haladást, egyszersmind az – a 4 hengeres benzinmotor jóvoltából – nagyobb távok megtételére is alkalmas.

Felvillanyozóan eredeti.
 

A BMW 530e iPerformance fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai:
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 2,1–1,9
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 49–44
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14,1–13,1

BMW X5 iPERFORMANCE.

A BMW X5 xDrive40e iPerformance-ot egy erőteljes BMW TwinPower Turbo belső égésű, valamint egy kimagaslóan hatékony elektromos motor repíti előre, miközben a BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer mindig gondoskodik a lehető legjobb úttartásról és a párját ritkítóan kiváló agilitásról. A jármű így tehát a rövid távon való, tisztán elektromos energiával történő, emisszió-mentes haladást optimális tapadással párosuló dinamikus menetteljesítményekkel ötvözi.

A BMW X5 xDrive40e iPerformance fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai (1):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 3,4–3,3
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 78–77
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 15,4–15,3

BMW 7 iPERFORMANCE.

Egy BMW luxus limuzin egy kompakt autó fogyasztási adataival. Az eDrive-val ellátott 7-es BMW egy, a jövő fenntartható mobilitásával kapcsolatos kérdésekre adott, luxus szintű válasz. Az elektromos motor és a belső égésű erőforrás tökéletesen működnek együtt – az intelligens energia-menedzsment támogatásával. Az eredmény: lenyűgöző dinamizmus és soha nem látott hatékonyság.

A BMW 7-es iPerformance modellek fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai (1):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 2,5–2,0
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 56–45
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 13,9–12,5

BMW 3 iPERFORMANCE.

A BMW 330e iPerformance esetében az elektromos motor, valamint a BMW TwinPower Turbo erőforrás ötvözése két világ legjavát egyesíti. Lenyűgöző dinamizmus maximális mértékű hatékonysággal, valamint az emisszió-mentes haladásnak köszönhetően környezetbarát üzemmel párosítva – egy különleges koncepció, amely teljes mértékben a BMW 3-as sorozat erényeire épül.

A BMW 330e iPerformance fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai (3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 2,1–1,9
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 49–44
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11,9–11,0



BMW 2 iPERFORMANCE ACTIVE TOURER.

A BMW eDrive és a BMW TwinPower Turbo motor együttesével a BMW 225xe iPerformance Active Tourer egyszerre nyújtja az elektromos meghajtásból fakadó vezetési élményt és a határtalan mobilitást. A kétféle meghajtási rendszer összjátéka teremti meg az elektromos xDrive-ot. Az automatikusan szabályozott működésű rendszer minden helyzetben gondoskodik a lehető legjobb tapadásról és agilitásról – optimalizált fogyasztás és CO2-kibocsátás mellett.

A BMW 225xe iPerformance fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai (3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 2,7–2,3
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 61–52
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14,2–13,4

BMW i MODELLEK.

Born electric: A BMW i egy, a jövőbe mutató mobilitást megvalósító, átfogó koncepció. Legyen szó a tisztán elektromos meghajtású, szisztematikusan a fenntarthatóság jegyében tervezett, emisszió-mentes, a nagyvárosi forgalomra tervezett BMW i3-ról vagy a jövő sportautóját előrevetítő BMW i8-ról, a BMW i a dinamizmussal, a vezetési élménnyel és a fenntarthatósággal nyűgöz le.

BMW i3 (94 Ah) (3):
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km: 13,6* / 13,1**
 

BMW i3 (94 Ah) Range Extender (3):
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0,6
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14,0* / 13,0**
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11,9* / 11,5**
 

BMW i8 (3):
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 1,9
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 42
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14,0
 

* 1-es kerékkategória: 19 colos kerekek
** 2-es kerékkategória: 20 colos kerekek; téli kerekek

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a Magyarországon forgalomba helyezett, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html weboldalról letölthető brosúrából kaphat.