BMW Tájékoztatás biztonsági intézkedések

#SAFETYDISTANCE
#STAYSAFE

Koronavírus. Az Ön kérdései. A mi válaszaink.

#SAFETYDISTANCE <BR> #STAYSAFEKoronavírus. Az Ön kérdései. A mi válaszaink.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A BMW Csoport felelős szerepet szeretne vállalni a koronavírus (COVID-19) megfékezésében, így  ennek megfelelően szolgáltatásait és folyamatait is megváltoztatja annak érdekében, hogy mindvégig a megszokott minőségi szinten tudjuk kiszolgálni Önt, mindeközben betartva a kormányzat által előírt legmagasabb szintű higiéniai intézkedéseket.

 

Ez vonatkozik a módosult nyitvatartási időpontokra is a kereskedői hálózatunkban: a részletekért kérjük forduljon az Ön BMW, MINI és BMW Motorrad márkakereskedőjéhez. Továbbra is a lehető leggyorsabban fogjuk kezelni megkeresését online és offline formában is a BMW Ügyfélkapcsolati Központon keresztül (elérhetőségek: Email: ugyfelszolgalat@bmw.hu Telefonszám: +36 80 990 011)nyitvatartásával kapcsolatos további információkért kérjük

 

Engedje meg, hogy felhívjuk szíves figyelmét, hogy a különleges körülményekre való tekintettel kollégáink számára ez jelenleg hosszabb időt vehet igénybe a szokásosnál.

 

Az Ön BMW Magyarország csapata

 

 

Dear Customers!

 

The BMW Group takes its social responsibility to contain the Corona Virus (COVID-19) very seriously and is adjusting its services and processes in order to guarantee continuous quality service and the highest sanitary standards according to governmental recommendations.

 

This also applies to the limited opening hours of our dealer network operations: please get in touch with your local BMW , MINI and BMW Motorrad dealer for further details. We will continue to do our best and deal with all online inquiries from customers and as quickly and comprehensively as possible through the BMW Customer Interaction Center(Email: ugyfelszolgalat@bmw.hu Phone Nr.: +36 80 990 011).

 

Please be aware that due to the special situation the answering time might take a little longer than usual, but we will get back to you as soon as possible.

 

Your BMW Hungary Team

 

 

 

Bővebben

AZ ÖN KÉRDÉSEI. A MI VÁLASZAINK.

Értékesítés gyakran ismételt kérdések

BMW ÉRTÉKESÍTÉS

     

  • Mire van lehetőség a BMW márkakereskedésemben: megrendelés, tesztvezetés,  finanszírozás, biztosítás, átvétel stb.
  • Várható valamilyen gyártási és vagy szállitási nehézség a Koronavírus miatt?
  • Várható bármiféle változás BMW ajánlatokkal kapcsolatosan?
BMW Services FAQ

BMW SERVICES

     

  • Mikor van nyitva a BMW márkaszervizem?
  • Mit tegyek, ha nem szeretnék most szervizbe menni az előzetesen egyeztetett időpontra?
  • Ha most beadom az autómat szervizre vagy (karosszéria) javításra, és alkatrészt kell rendelni, mikor kapom vissza? Elhúzódó javítás esetén csereautó igénybe vételére van lehetőség?
  • Van lehetőség az autó személyes kontaktus nélküli átadására-átvételére?
  • Milyen óvintkézkedéseket tesznek a szervizben a fokozott higiénia érdekében?
  • Van korlátozás az országúti segélyszolgálat (assistance) működésében?
  • Van-e változás a garancia és a szervizcsomagok lejárati idején, amelyeket a koronavírus érint?
BMW rendezvények FAQ

BMW RENDEZVÉNYEK

     

  • Mi lesz a Márkakereskedések által meghirdetett eseményekkel?
BMW Financial Services FAQ

BMW FINANCIAL SERVICES

    

  • Hol tudok aktuális információhoz jutni a finanszírozási és biztosítási szolgáltatásokkal kapcsolatosan?
  • Hova fordulhatok pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel?
  • Lehetséges új finanszírozási szerződés kötése?
  • A meglévő finaszírozási szerződéssel kapcsolatos ügyintézés működik?

Amennyiben további kérdései lennének, úgy kérjük keresse Ügyfélkapcsolati Központunkat a +36 80 990 011-es telfonszámon vagy az ügyfelszolgalat@bmw.hu email címen!

Bővebben