Text Disclaimer

The content below presents a special purpose page that shall not be available in publish view. It's meant for authoring purposes only.

i3_range_charging

A BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 13.6–13.1
Elektromos hatótáv, km (kombinált): 300–290
Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

A Range Extenderrel ellátott BMW i3 (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14–13
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11.9–11.5
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.6
Elektromos hatótáv, km (kombinált): 235–225
Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

A BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 14.3
Elektromos hatótáv, km (kombinált): 280
Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 200

A Range Extenderrel ellátott BMW i3s (94 Ah) CO2-kibocsátása és villamosenergia-fogyasztása (3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0.7
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 14
Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 12.5
Elektromos hatótáv, km (kombinált): 220
Gyakorlati elekromos hatótáv, km: akár 330

Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a Magyarországon forgalomba helyezett, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html weboldalról letölthető brosúrából kaphat.