A TELJESÍTMÉNY A RÉSZLETEKBEN LAKOZIK.

Az új BMW X4 M40i.

BMW MPerformance

A TELJESÍTMÉNY A RÉSZLETEKBEN LAKOZIK.

Az új BMW X4 M40i.

A TELJESÍTMÉNY A RÉSZLETEKBEN LAKOZIK.Az új BMW X4 M40i.

Amikor valamiből a maximális teljesítményt kell kihozni, gyakran a kis részleteken múlik siker. Az új BMW X4 M40i hűen igazolja ezt robbanékonyságával és agilitásával, amely tulajdonságok segítségével Ön még a trükkös vezetési helyzeteket is könnyedén uralhatja. Ez a magabiztosság mindenekelőtt a 353 LE (260 kW) teljesítményt és 500 Nm-es nyomatékot előállító, 6 hengeres M Performance TwinPower Turbo benzinmotor, az innovatív könnyűépítés, valamint az adaptív M futómű érdeme.

BMW X4 M40i(2)(3):
Átlagfogyasztás, l/100 km (kombinált): 9,2–9,0
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 213–209

BORÍTÉKOLT GYŐZELEM.

A soros 6 hengeres M Performance TwinPower Turbo benzinmotor.

BORÍTÉKOLT GYŐZELEM.

A soros 6 hengeres M Performance TwinPower Turbo benzinmotor.

Lépést tartani még soha nem volt ilyen nehéz – a vetélytársak számára legalábbis biztosan. Mindez azért van így, mert az M Performance TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor – köszönhetően a twin-scroll turbófeltöltőnek, a fokozatmentesen változó Valvetronic szelepvezérlésnek és az üzemanyagot az égéstérbe nagy nyomással bejuttató nagy precizitású befecskendezésnek – 353 lóerővel (260 kW) katapultálja az autót. Az erőforrás 500 Nm-nyi nyomatékot állít elő, aminek eredménye a 4,8 másodperces 0–100-as sprintidőben – és mindenekelőtt riválisokkal szembeni utcahossznyi előnyben mutatkozik meg.

MAXIMALISTA.

A BMW X4 M40i menetdinamikai tulajdonságai.

MAXIMALISTA.

A BMW X4 M40i menetdinamikai tulajdonságai.

Az új kihívásokkal való szembenézés a lehető legjobb felkészülést követeli meg. Márpedig a BMW X4 M40i abszolút csúcsformában van. A rendkívül precíz hangolású M Sport futómű és a változó áttételű sport kormánymű pengeéles menettulajdonságokkal ruházzák fel az autót. Az alapfelszereltségként járó M Sport fékrendszer, a szintén alapáras BMW xDrive összkerékmeghajtás, valamint M Sport differenciálmű a jármű oldal- és hosszirányú dinamikai jellemzőit egyaránt magasabb szintre emelik. Elvégre új mérce megteremtése volt a cél.

  • Adaptív M futómű

    Az Adaptív M futómű karakterisztikája bármikor, elektronikusan szabályozható az út- és a vezetési viszonyoknak megfelelően. A vezető az általa az adott pillanatban megvalósítani kívánt stílusnak megfelelően, a Driving Experience kapcsoló segítségével is változtathatja a felfüggesztés karakterisztikáját – amely a kényelmestől a figyelemre méltóan agilis menettulajdonságokat biztosító extrém sportosig terjedhet.

  • Változó áttételű sport kormánymű

    A Servotronic funkcióval ellátott sport kormánymű egyfelől közvetlen és agilis kormányzási visszajelzéseket biztosít, másfelől gondoskodik arról, hogy a kormánykerék elfordításához kevesebb erőre legyen szükség. A kormánykerék elfordítási szögének megváltozására a kormánymű a kormányáttétel módosításával reagál. Mindez dinamikusabb vezetés esetén még tovább javítja a menettulajdonságokat, parkoláskor és megforduláskor pedig csökkenti a kormányzáshoz kifejtendő erő nagyságát.

  • BMW xDrive M Sport differenciálművel

    Az intelligens BMW xDrive összkerék-meghajtási rendszer finoman, változó arányban osztja el a hajtási nyomatékot az első és a hátsó kerekek között a minden körülmények között a maximális trakció, dinamizmus és biztonság érdekében. Az elektronikusan vezérelt hajtóerő-elosztás az agilitást is fokozza például azzal, hogy kanyarban ellensúlyozza a túl- vagy az alulkormányozottság jelenségét. Az M Sport differenciálmű optimalizálja a trakciót dinamikus vezetési stílus megvalósítása során vagy változatos útfelületen való haladás alkalmával.

CSÚCSFORMA A JAVÁBÓL.

Az M Performance-specifikus dizájnelemek már első pillantásra kiemelik a BMW X4 M40i exkluzivitását. A megnövelt méretű légbeömlők, a BMW vesék és a Cerium szürkére fényezett külső tükörházak félreérthetetlenül árulkodnak a sportos ambíciókról. Az erőt sugárzó fellépés zálogai a 21 colos könnyűfém keréktárcsák, míg az exkluzív, Fekete króm borítású, trapéz formájú kipufogók a megelőzöttekben hagynak mély benyomásokat. Az első sárhányókon látható M logók a hátul elhelyezett modellmegnevezéssel – amely szintén Cerium szürke színű – együtt teszik teljessé a sportosságot sugárzó összképet.

DŐLJÖN HÁTRA ÉS KERÜLJÖN AZ ÉLRE.

Az alapfelszereltségként járó M Sport csomag olyan dinamizmussal ruházza fel a BMW X4 M40i-t, amely az utastér minden szegletéből visszaköszön. Az M bőrkormánytól az M Performance-specifikus műszereken és belső díszítőelemeken át egészen az M lábtámaszokig – a legapróbb részletekből is csak úgy sugárzik a sportosság.

Minden tekintetben forradalmi.

A multifunkciós gombokkal és M-logóval ellátott, a vezetőoldali légzsáknak is helyet adó M bőrkormány háromküllős dizájnnal rendelkezik. A Fekete varrású, Fekete színű Walknappa bőrrel borított, speciálisan kiképzett hüvelykujj-támasszal ellátott karimával rendelkező bőrkormány közvetlen, sportos kormányzási élményt biztosít.

Funkcióban és dizájnban is egyedülálló.

A vezető és az első utas oldalán található sportülések számos manuális állítási lehetőséget kínálnak fel, így többek között a háttámla szélessége, az ülés hosszirányú pozíciója, a háttámla dőlésszöge és az ülés egészének dőlésszöge is szabályozható. Az ülőlap és a háttámla magasított, határozott formázású oldaltámaszainak köszönhetően az ülések rendkívül ergonomikusak és kitűnő oldaltartást nyújtanak.

Karizmatikus sportosság.

A bázis kivitelű modellmegnevezés helyett előre, a középkonzolra színes M logó kerül, amely kiemeli a belső tér sportos atmoszféráját, emellett felhívja a figyelmet a járműben lakozó dinamikai potenciálra.

AZ M PERFORMANCE KÖZÖSSÉG.

M Performance modellek.

AZ M PERFORMANCE KÖZÖSSÉG.

M Performance modellek.

KÉPEK ÉS VIDEÓK.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a Magyarországon forgalomba helyezett, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

    A (2) felső indexszel jelölt adatok előzetes értékek.

    A 3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország. A brosúra le is tölthető az internetről az alábbi linkre kattintva: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.