FORRÓ KÍVÜL-BELÜL.

A BMW M6 Coupé.

FORRÓ KÍVÜL-BELÜL.A BMW M6 Coupé.
BMW M

Modell

BMW M6 Coupé

Motor

4.4 liter V8

Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra (sec)

4,2

Max. nyomaték (Nm / 1/perc)

680/1500–5750

Ön hogyan fejezné ki a szenvedélyt? Megpróbálhatja például számokkal. Ugyanakkor az 560 lóerő, valamint a 4,2 másodperces 0–100-as sprintidő még mindig csak halványan utalnak arra a varázslatra, amit a BMW M6 Coupé nyújt. Elég egyetlen pillantást vetnie az aerodinamikailag optimalizált orr-részre, és máris megérti, hogy mi indítja be az M mérnökeinek képzeletét. Tekintélyt parancsoló megjelenésével az autó nyíltan is megmutatja, hogy mennyi versenyautós gént hordoz magában. Mindez belül is egyértelműen látszik. Az akár a BMW Individual Kollekció elemeivel is gazdagítható utastér minden egyes részletéből csak úgy árad a sportosság. A BMW M6 Coupé a pole pozícióból indul, ha a lenyűgöző műszaki tartalom kerül terítékre. Ugyanez igaz az agilis M TwinPower Turbo 8 hengeres benzinmotorra is. Mindennek, valamint az olyan technológiáknak köszönhetően, mint az aktív M differenciál és a pengeéles M felfüggesztés, egy tökéletesen összehangolt mestermű jön létre. Az opcionális M versenycsomaggal pedig a BMW M6 Coupé még intenzívebb versenyhangulatot áraszt magából: 600 lóerőre növelt teljesítményével, valamint a még nagyobb dinamizmusra hangolt további részleteivel a modell minden eddiginél erősebb kísértésnek teszi ki a vezetőt.

A BMW M6 COUPÉ FELFEDEZÉSE.

Dizájn.

A BMW M6 Coupé úgy fest az úton, mint egy lecsapni készülő ragadozó. A gázpedál minden egyes lenyomásakor a motor nagy adag friss levegőt szippant magába az aerodinamikus orr-részen lévő nyílásokon keresztül. Közben pedig egy pillanatra megvillan a dupla vesén lévő M embléma. A gumik már alig várják, hogy beleharapjanak az aszfaltba. Az erő letaglózó módon repíti előre az atletikus vonalú karosszériát. Minden együtt van ahhoz, hogy Ön kihozza magából a legjobbat: a BMW M6 Coupé belső tere ideális körülményeket teremt a fizika határmezsgyéin való autózáshoz. Mindez azonban nem jár kompromisszumokkal a luxus és az anyagminőség terén.

Dinamizmus és hatékonyság.

Amikor az M TwinPower Turbo nyolchengeres benzinmotor duruzsolni kezd a nyújtott motorháztető alatt, nem könnyű megkülönböztetni a garázst a boxutcától. A sportkupé versenyautós génjeit nem lehet nem észrevenni - a BMW M6 Coupé minden ízéből árad a mozgékonyság és a precizitás. A tető csökkentet súlyának és kontúros kialakításának köszönhetően alacsonyabban van a súlypont, ami a hatékonyság fokozása mellett növeli a dinamizmus és a teljesítményt. Így ez az elegáns sportkupé minden alkalommal a pole pozícióba kerül.

Competition csomag.

Az autóversenyzés semmi máshoz nem hasonlítható érzése: a Competition csomag megnövelt motorteljesítményt, közvetlenebb kormányzást és speciális hangolású futóművet foglal magában, amelyeknek köszönhetően a BMW M6 Coupé még nagyobb elánnal veti rá magát az útra. A 8 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor teljesítménye 560-ról (412 kW) 575 lóerőre (423 kW) ugrik. A teljesítmény-növekmény a magasabb fordulatszámokon megemelt turbónyomásnak köszönhető. A sport kipufogórendszer még dinamikusabbá teszi a motorhangot a fokozott izgalmak érdekében. A versenypályán és a mindennapokban a speciálisan hangolt futómű és az extrém módon dinamikus, közvetlen kormányzás biztosítja, hogy a kormánykerékkel kiadott utasítások maximális pontossággal menjenek végbe. Az utcán a Competition csomagra az exkluzív, 20 colos, duplaküllős 601 M könnyűfém keréktárcsák, valamint a sport kipufogórendszer fekete króm borítású kipufogóvégei irányítják rá a figyelmet.

560 LE.

Ámulattá konvertált lóerők: a 8 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor az M erőforrások koronás uralkodója. Elképesztő, 560 lóerőnyi (412 kW) teljesítménye és 680 Nm-es nyomatéka mindig rendelkezésre áll az innovatív TwinScroll turbófeltöltési koncepciónak köszönhetően.

A teljesítmény pedig még tovább, 600 lóerőre emelhető az opcionális Competition csomag segítségével. Mindez a nagy motorfordulatszámoknak, a turbófeltöltésnek, valamint az olyan technológiai csemegéknek köszönhető, mint a Valvetronic és a nagy precizitású befecskendezés. A kb. 1500-as percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre álló maximális nyomaték lenyűgöző, lényegében vízszintes teljesítménygörbét rajzol – és mosolyt varázsol a vezető arcára. A 8 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor megmutatja, hogy a teljesítmény és a hatékonyság többé nem egymást kizáró tényezők, hála az olyan intelligens BMW EfficientDynamics technológiáknak, mint a fékenergia-visszanyerés. A bizonyíték a teljesítményhez képest szerény, 9,9 l/100 km-es átlagfogyasztás.