ERŐ+

BMW M

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

ERŐ+

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

ERŐ+A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

A BMW M4 Coupé szíve az M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor, amit rettentő ereje és összetéveszthetetlen hangja szenvedélyesen dobogtat. Az optimálisan hangolt versenyautós technológiák összjátéka 431 lőerőt (317 kW) helyez az aszfaltra, ami az opcionális M versenycsomaggal 450 lőerőre (331 kW) tovább növelhető.

BMW M

4,1 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

4,1 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

A 3,0 literes, soros 6 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor két világ legjavát egyesíti: az akár 7600-as percenkénti fordulatszámmal jellemezhető pörgősséget, valamint a letaglózó, az 550 Nm-es csúcsnyomaték formájában megnyilvánuló erőt. A bi-turbó feltöltés, a közvetlen befecskendezés és a jellegzetesen M-es finomhangolás jóvoltából a motor a gázpedál legenyhébb lenyomására is igen élénken reagál és magabiztosan árasztja magából hajtóerőt. A számos innováció – például a perselymentes konstrukció vagy a korábbiaknál könnyebb, az intelligens könnyűépítés szellemében tervezett vezérműtengely – fokozza a dinamizmust és a gyorsulást, mérsékli a fogyasztást, emellett lehetővé teszi az optimális, szinte tökéletesen 50:50 arányú súlyelosztást. A mérnökök erőfeszítéseinek hozadéka: párjukat ritkítóan agilis menettulajdonságok, amelyekhez az M motor összetéveszthetetlen hangja adja a zenei aláfestést.

Üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • BMW M4 Coupé(3):
    Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 9,1 (8,3)
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 209 (193)

    A zárójelben szereplő értékek a Drivelogic funkciós, hétfokozatú M duplakuplungos sebességváltóval ellátott modellre vonatkoznak.

    Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a német piacra szállított, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. Az értékek a feltüntetett tartományon belül az adott modellhez elérhető opcionális felszereltségek, valamint a keréktárcsa- és gumiabroncs-méretek függvényében változhatnak.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    A CO2-kibocsátásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva, valamint a mindenkor hatályos közösségi szabályozás alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című brosúrából kaphat. A brosúra le is tölthető az internetről az alábbi linkre kattintva: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.