ADRENALIN 4 SZEMÉLYRE.

A BMW M4 CS.

ADRENALIN 4 SZEMÉLYRE.

A BMW M4 CS.

ADRENALIN 4 SZEMÉLYRE.A BMW M4 CS.
BMW M

Gyorsulás, 0–100 km/óra (s)

3,9*

Max. teljesítmény, kW (LE) / 1/perc

338 (460)/6250*

Fogyasztás, l/100 km (kombinált)

8,4*

CO2-kibocsátás, g/km (kombinált)

197*

Az új BMW M4 CS egy különleges modell a BMW M GmbH-tól, amely azon nagy teljesítményű járművek nyomdokain jár, amelyeknek sorát az E30-as sorozaton alapuló első BMW M3 nyitotta meg. A korlátozott példányszámban készülő BMW M4 CS a BMW M4 GTS génjeit a négyüléses BMW M4 Coupé mindennapi használhatóságával ötvözi. Az innovatív M technológiákkal színültig töltött, a hatékonyságot növelő, könnyű karbonszálas komponenseket tartalmazó, izmos atléta lenyűgöző 7 perc 38 másodperc alatt futja le a Nürburgring legendás Nordschleife (Északi Hurok) szakaszát – anélkül, hogy e képessége oltárán bármennyit is feláldozna a napi használat során oly fontos praktikumból. Csúcsteljesítmény a mindennapokban – másképp.

BMW M4 CS:
Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 8,4*
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 197*

* Előzetes, becsült adatok, amelyek egyelőre nem rendelkeznek hivatalos megerősítéssel. A változtatás joga fenntartva.

A fogyasztásra vonatkozó adat, amelynek meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt, a kerék- és a gumiabroncs-méret függvényében változik. Az illutrációban szereplő modellek kiegészítő felszereltségeket tartalmaznak.

MEGPILLANTANI FANTASZTIKUS. VEZETNI CSODÁLATOS.

Színtiszta dinamizmus.

Az autó látványos orr-része a kompromisszumokat nem ismerő sportosságot fejezi ki a széles, feketére fényezett rácselemekkel ellátott vesékkel és a jellegzetes dupla, LED-es első fényszórókkal. A három részre osztott, nagyméretű légbeömlő nyílásokkal ellátott első kötény kihangsúlyozza a jármű dinamizmusát, emellett hatékony hűtést biztosít a hathengeres, nagy teljesítményű motor, valamint az M Kompozit – opcionálisan M Karbon – kerámia – fékek* számára. Az új, kizárólag e modell kiváltságának számító első splitter – amely könnyű karbonszálból készül és utcai homologizációval rendelkezik – csökkenti az első tengelyre ható felhajtó erőt, és ezzel további lökést ad a dinamikus vezetés számára.

* A speciális anyagösszetétel miatt bizonyos vezetési helyzetekben és használati körülmények között a fékek üzemi zajokat bocsáthatnak ki. A jelenség különösen nedves felületeken fordulhat elő közvetlenül azelőtt, hogy a jármű elérné a teljesen álló helyezetet. Az útfelületet borító nedvesség, illetve a síkosságmentesítő útszóró só jelenléte miatt a fékhatás hasonlóvá válhat egy hagyományos fékrendszeréhez. Ez a jelenség rövid ideig éreztetheti a hatását a fékerő csökkenésében, ugyanakkor szükség esetén az ellensúlyozható a pedál nagyobb erejű lenyomásával.

Letaglózó erő.

A BMW M4 CS M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotorja sportautós teljesítménnyel ruházza fel az autót. A 460 LE teljesítményű és 600 Nm-nyi nyomatékot előállító erőforrás 3,9* másodperc alatt katapultálja 0-ról 100 km/órára a rendkívüli sportautót, amelynek végsebességét elektronika korlátozza 280 km/órában.

* Előzetes, becsült adatok, amelyek egyelőre nem rendelkeznek hivatalos megerősítéssel. A változtatás joga fenntartva.

Atletikus könnyedség.

A BMW M4 CS atletikus vonalai innovatív, könnyűépítésű komponenseket fognak közre. A CFRP-ből készült motorháztető – amely a BMW M4 GTS-ből már ismert – 25 százalékkal könnyebb, mint a BMW M4 Coupé eleve optimalizált tömegű alumínium motorháztetője. Az enyhén mélyebbre húzott CFRP tető – amely hat kilogrammal könnyebb a fémből készült változatnál – a még kitűnőbb agilitás érdekében alacsonyabbra helyezi az autó súlypontját. A szintén karbonszálból készült, ún. Gurney-bajusszal ellátott, közúti használatra engedélyezett hátsó légterelő a Versenycsomaggal ellátott M4-hez képest számottevő mértékben csökkenti a hátsó tengelyre ható felhajtó erőt.

Tökéletes útfogás.

A tízküllős, Orbit szürke fényezésű könnyűfém keréktárcsák – amelyeket kifejezetten a BMW M4 CS számára terveztek – ihletője a Német Túraautó-bajnokságban (DTM) szereplő, sikeres M4 versenyautó. A kovácsolt, optimalizált tömegű, az alapfelszereltség részét képező keréktárcsákon eltérő méretű gumiabroncsok feszülnek: előre 265/35 R19, hátulra 285/35 R20 méretű Michelin Pilot Sport Cup 2 típusú gumik kerülnek. Az autóhoz még nagyszerűbb hétköznapi használhatóságot biztosító, megerősített oldalfallal rendelkező Michelin sport gumiabroncsok is rendelhetők.

Karakteres far.

A BMW M4 CS izmos hátsó részének összképét az ún. Gurney-bajusszal ellátott, fix helyzetű, karbonszálból készülő légterelő határozza meg, amely a menettulajdonságok optimalizálása érdekében – különösen nagyobb sebességnél – mérsékeli a hátsó tengelyre ható felhajtó erőt. Az M-logó a BMW M4 CS kettős sport kipufogórendszerének nemesacélból készült, jellegzetes M dupla kipufogóvégein is feltűnik. A BMW M4 GTS-hez hasonlóan az L-alakú hátsó lámpák, amelyekben futurisztikus OLED technológia teljesít szolgálatot, dinamikus fényanimációkkal és 3D-s effektusokkal ejtik ámulatba a szemlélőt.

MINDENT ÁTHATÓ SPORTOSSÁG.

A belső tér ugyancsak döntő módon járul hozzá a BMW M4 CS sportos exkluzivitásához. Ez már azelőtt nyilvánvalóvá válik majd az Ön számára, hogy beszállna – köszönhetően a finom kidolgozású, „M4 CS” felirattal ellátott, alumínium ajtóküszöbbetéteknek. A vezetőorientált műszerfal fókuszában az M bőrkormány áll. Amennyiben úgy kívánja, választhatja a kiegészítő felszerelésként kínált, exkluzív, Antracit színű Alcantarával borított, kék-vörös M varrással ellátott, a 12 órai pozíciónál modellmegnevezéssel ékesített M Alcantara kormánykereket is, amely minden körülmények között maximálisan kitűnő fogást biztosít. A kerek formájú, jellegzetesen M-es stílusú műszerfali órákra mindig akadálytalan rálátás nyílik. A műszerfal finom Alcantara borítását látványos és exluzív „CS” felirat díszíti.

A BMW M4 CS könnyű M Sport üléseit – amelyek pont olyanok, mint amilyenek a Versenycsomaggal ellátott BMW M4 Coupéban is találhatók – Merino bőr és Alcantara kárpit borítja. A kiváló tartást biztosító ülések valósággal körülölelik a testet a kemény versenypályás menetek során, ugyanakkor azok a hosszú utak alkalmával is kiemelkedő kényelmet biztosítanak. A BMW M4 CS belső terének meghatározó részei az innovatív, könnyű berendezési elemek. Az optimalizált tömegű középkonzol például – amely sötétszürke kontrasztvarrással ellátott Alcantara borítást kap – nagyjából 30 százalékkal könnyebb, mint az alapverzió. A különleges kiadású jármű egyedi atmoszférájára az ultrakönnyű ajtók és oldalborítások, valamint az M-csíkos ajtóbehúzó fülek teszik fel a koronát.

ANIMÁLT LÁTVÁNYOSSÁG ALAPÁRON.

OLED fénydizájn.

A BMW M4 CS hátsó lámpáinak esetében futurisztikus, organikus fénykibocsátó diódákon (OLED) alapuló világítási technológiát alkalmaznak. Mindennek hatására a lámpák teljes felületükön, rendkívül homogén módon világítanak. Dinamikus, 3D-s animációjukkal a hátsó világítótestek pazar módon emelik ki a far szélességét, egyúttal mind nappal, mind éjszaka még erőt sugárzóbbá és vizuálisan még jellegzetesebbé teszik az autó megjelenését.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Fogyasztás, l/100 km (kombinált): 8,4*
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 197*

    * Előzetes, becsült adatok, amelyek egyelőre nem rendelkeznek hivatalos megerősítéssel. A változtatás joga fenntartva.

    Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak. Az üzemanyag-fogyasztás meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1., 73760 Ostfildern, Németország. A brosúra le is tölthető az alábbi linkről: http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html

    A feltüntetett adatok nem egy bizonyos járműre vonatkoznak, és azok nem képezik konkrét ajánlat tárgyát; az itt szereplő értékek kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlításának célját szolgálják. A gyártás, illetve az üzemanyag vagy egyéb energiaforrások előállítása, valamint rendelkezésre bocsátása során keletkező CO2-kibocsátást az 1994/94/EU direktíva értelmében nem vették figyelembe a CO2-kibocsátási adatok meghatározásánál.