HAJTÓMŰ+

BMW M

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

HAJTÓMŰ+

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

HAJTÓMŰ+A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

A BMW M4 Cabrio szíve az M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor, amit rettentő ereje és összetéveszthetetlen hangja szenvedélyesen dobogtat. Az optimálisan hangolt versenyautós technológiák összjátéka 431 lőerőt (317 kW) helyez az aszfaltra, ami az opcionális M versenycsomaggal 450 lőerőre (331 kW) tovább növelhető.

Read more
BMW M

4,4 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

4,4 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

A 3,0 literes, soros 6 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor két világ legjavát egyesíti: az akár 7600-as percenkénti fordulatszámmal jellemezhető pörgősséget, valamint a letaglózó, az 550 Nm-es csúcsnyomaték formájában megnyilvánuló erőt. A bi-turbó feltöltés, a közvetlen befecskendezés és a jellegzetesen M-es finomhangolás jóvoltából a motor a gázpedál legenyhébb lenyomására is igen élénken reagál és magabiztosan árasztja magából hajtóerőt. A számos innováció – például a perselymentes konstrukció vagy a korábbiaknál könnyebb, az intelligens könnyűépítés szellemében tervezett vezérműtengely – fokozza a dinamizmust és a gyorsulást, mérsékli a fogyasztást, emellett lehetővé teszi az optimális, szinte tökéletesen 50:50 arányú súlyelosztást. A mérnökök erőfeszítéseinek hozadéka: párjukat ritkítóan agilis menettulajdonságok, amelyekhez az M motor összetéveszthetetlen hangja adja a zenei aláfestést.

Üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A BMW M4 Cabrio fogyasztási és kibocsátási értékei:
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált) (manuális/ M duplakuplungos váltómű ’Drivelogic’-kal): 10,2–10,5 / 9,9-10,2
    CO2-kibocsátás, g/km (kombinált) (manuális/ M duplakuplungos váltómű ’Drivelogic’-kal): 233-239 / 226–232

    Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó, Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK Rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a németországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

    Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.