IKON+

BMW M

A BMW M3 Limousine. Radikálisan több.

BMW M

IKON+

A BMW M3 Limousine. Radikálisan több.

IKON+A BMW M3 Limousine. Radikálisan több.
BMW M

Gyorsulás 0-100 km/óra, s

4,3 (4,1)

Max. teljesítmény, kW (LE) / 1/perc

317 (431)/5500–7300

Kombinált fogyasztás, l/100 km

8,8 (8,3)

CO2-kibocsátás, g/km

204 (194)

Saját tömeg (EU), kg

1610 (1635)

Egy kompromisszumokat nem ismerő, nagy teljesítményű, négyajtós sportautó lélegzetelállító dizájnnal. Egy jármű, amely egy egész sor, az autóversenyzés világa által ihletett technikai innovációt vonultat fel – a még nagyobb dinamizmus és a még agilisabb menettulajdonságok érdekében. Ez az autó arra született, hogy a vezetés adrenalinnal teli pillanataiban egyértelművé tegye: nincs elérhetetlen cél. Ez a BMW M3 Limousine.

LENYŰGÖZŐ FORMANYELV.

Dinamikus dizájn.

A BMW M3 Limousine extrém módon sportos, ikonikus megjelenésű, dinamikus mozgása pedig bámulatosan hatékony. Az autó minden egyes dizájneleme – a nagyméretű légbeömlő nyílásoktól a kifejező könnyűfém keréktárcsákon át egészen az atletikus farig – a nagy teljesítményű sportautóban lakozó elemi erőre hívja fel a figyelmet.

Sportos vonalvezetés.

A BMW M3 oldalnézetből a nagy teljesítményű sportautókra jellemző jegyeket ötvözi a mindennapokban praktikus négyajtós limuzinok vonásaival.

Erőt sugárzó orr-rész.

Az előrehaladás vágyát sugárzó orr-rész esetében a dupla, magasfényű, fekete rácselemekkel ellátott, M3-emblémával ékesített vesék, valamint a nagyméretű légbeömlő nyílások által meghatározott összképet a dinamikus dizájnnal rendelkező, tisztán LED-es fényszórók teszik teljessé. Utóbbiak – amelyeknek filigrán alakja nappal ragyogóan magabiztos fellépést biztosít, éjszaka tökéletesen világítják meg az utat.

Markáns far.

A szélesen terpesztő hátsó rész mély benyomást tesz. A progresszív formatervű, LED-es hátsó lámpák – a nagy teljesítményre optimalizált sport gumiabroncsokkal együtt – kiemelik az autó magabiztos kiállását. A M hátsó légterelő jobb aerodinamikai tulajdonságokat biztosít, emellett fokozza a leszorító erőt. Az M diffúzor és a szögletes M dupla kipufogók harmonikusan olvadnak bele a jellegzetes légkivezető nyílásokkal ellátott hátsó köténybe.

Aerodinamikai elemek.

Az Air Curtain két, függőlegesen álló légbeömlő nyílása, valamint az Air Breather oldalt található M kopoltyúi csökkentik a kerékjáratokban létrejövő légellenállás mértékét. Mindez optimalizálja az aerodinamikai tulajdonságokat, egyszersmind növeli a pulzusszámot.

Exkluzív karbontető.

A BMW intelligens könnyűépítési koncepciójának részét képező, karbonszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült tető hozzájárul a jármű tömegének csökkentéséhez, illetve lejjebb viszi az autó súlypontját. Mindennek jótékony hatása az autó agilitásának és dinamizmusának fokozódásában nyilvánul meg – kanyarvételkor és gyorsításkor éppúgy, mint fékezéskor.

Teljes LED-világítás.

A hátsó lámpák esetében a világító funkciókat szintén teljes egészében fénykibocsátó diódák látják el. A nyújtott L-alakú, megszakítás nélküli fénydizájnnal rendelkező lámpák harmonikusan húzódnak rá a csomagtérfedélre, még jobban kiemelve ezzel a far egyedülálló stílusát.

M VERSENYCSOMAG.

A megnövelt motorteljesítménynek, valamint a speciális hangolású Adaptív M futóműnek köszönhetően az M versenycsomag jól érzékelhetően fokozza a dinamizmust. A csomaghoz tartozó, fekete króm borítású, dupla végekkel ellátott M Sport kipufogórendszer erőteljes, telt hangzású. Az M versenycsomag mindemellett magában foglalja a könnyített szerkezetű M sportüléseket, valamint az elöl és hátul eltérő méretű gumiabroncsokkal szerelt, exkluzív, 20 colos M könnyűfém keréktárcsákat is.

 

 

KÖSZÖNTJÜK A VÉGTELEN LEHETŐSÉGEK VILÁGÁBAN.

BMW M

KÖSZÖNTJÜK A VÉGTELEN LEHETŐSÉGEK VILÁGÁBAN.

A BMW M3 Limousine a versenypályán kívül is valódi élsportolóként tündököl. Minden körülmény között precíz, agilis menettulajdonságokat biztosít, főként a kiélezettebb vezetési helyzetekben. A nagy teljesítményű M motor a fentiek szolgálatában helyezi erejét az útra manuális 6 sebességes M váltója vagy fokozatmentes 7 sebességes duplakuplungos M váltója segítségével.

M TWIN POWER TURBO SOROS 6 HENGERES BENZINMOTOR.

A 3,0 literes, soros 6 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor két világ legjavát egyesíti: az akár 7600-as percenkénti fordulatszámmal jellemezhető pörgősséget, valamint a letaglózó, az 550 Nm-es csúcsnyomaték formájában megnyilvánuló erőt. A bi-turbó feltöltés, a közvetlen befecskendezés és a jellegzetesen M-es finomhangolás jóvoltából a motor a gázpedál legenyhébb lenyomására is igen élénken reagál és magabiztosan árasztja magából hajtóerőt. A számos innováció – például a perselymentes konstrukció vagy a korábbiaknál könnyebb, az intelligens könnyűépítés szellemében tervezett vezérműtengely – fokozza a dinamizmust és a gyorsulást, mérsékli a fogyasztást, emellett lehetővé teszi az optimális, szinte tökéletesen 50:50 arányú súlyelosztást. A mérnökök erőfeszítéseinek hozadéka: párjukat ritkítóan agilis menettulajdonságok, amelyekhez az M motor összetéveszthetetlen hangja adja a zenei aláfestést.

 

 

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A zárójelben szereplő adatok a Drivelogic funkcióval ellátott hétfokozatú M duplakuplungos sebességváltóval felszerelt járműre vonatkoznak.

    Az üzemanyagfogyasztási, valamint a CO₂-kibocsátási adatok a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak. A fogyasztás meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt, az a kerék- és a gumiabroncsmérettől függ. Az illusztrációban szereplő modellek olyan felszereltségeket és tartozékokat tartalmazhatnak, amelyek nem részei az alapfelszereltségnek.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption, CO₂ Emission And Electric Power Consumption Guidelines" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország.


    A feltüntetett adatok nem egy bizonyos járműre vonatkoznak, és azok nem képezik konkrét ajánlat tárgyát; az itt szereplő értékek kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlításának célját szolgálják. A gyártás és az üzemanyag-előállítás, valamint -ellátás során keletkező CO₂-kibocsátást az 1994/94/EU direktíva értelmében nem vették figyelembe a CO₂-kibocsátási adatok meghatározásánál.