Három BMW M2 Competition driftel a versenypályán, a háttérben az éjszakai város.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.

M87C

Az új BMW M2 Competition.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.

Az új BMW M2 Competition.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.Az új BMW M2 Competition.

Egy sportautó, amely alapjaiban változtatja meg az utcaképet, bármerre is járjon. A BMW M2 Competition a teljesítmény, az agilitás és a precizitás egyedülálló kombinációjával nyűgöz le. Az első kötény megnövelt méretű légbeömlő nyílásai félreérthetetlen utalást tesznek az új, 410 LE teljesítményű, soros hathengeres biturbó benzinmotor koncentrált erejére. A BMW M2 Competition minden egyes pillanatban csúcsteljesítményt nyújt és készen áll arra, hogy új rekordokat állítson be. Egy igazi M modellről van szó, amely győztes típusoknak készült.

BMW M2 Competition :
Átlagfogyasztás, l/100 km (kombinált) (manuális/ M duplakuplungos váltómű ’Drivelogic’-kal): 9,9–10,0 / 9,7-9,8
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált) (manuális/ M duplakuplungos váltómű ’Drivelogic’-kal: 225–228 / 220-223

Read more
BMW M

5 KIEMELT TÉNY.

  • 01 Optimalizált tömegű biturbó a tökéletes erőleadásért
  • 02 410 LE (302 kW) teljesítmény
  • 03 550 Nm maximális nyomaték
  • 04 Gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,2 másodperc alatt az M DCT váltóval
  • 05 7600-as maximális percenkénti fordulatszám
Két BMW M2 Competition a versenypályán az éjszakai várossal a háttérben, utcanézetből.
Egy fehér BMW M2 Competition driftel a versenypályán az éjszakai város sziluettjével a háttérben.

KÉT TURBÓ. EGY CÉL ÉRDEKÉBEN.

A BMW M2 Competitionnek nincs szüksége ahhoz célvonalra, hogy első legyen. Elképesztő erőpotenciáljával és agilitásával ugyanis könnyedén maga mögé utasítja a mezőnyt. A két optimalizált tömegű turbófeltöltő mindenkor gondoskodik a nagy teljesítményről, az extrém módon közvetlen gázreakciókról, valamint a motor felszabadult pörgősségéről – ideális feltételeket teremtve ezzel a gyors sprintekhez és a sportos kanyarvadászathoz. Az M Sport kipufogórendszer erőteljes hangzása egyetlen gombnyomással az aktuálisan kiválasztott vezetési módhoz állítható. A versenypályán tesztelt hűtési koncepció optimális üzemi hőmérsékletet, az M-specifikus felfüggesztés pedig tökéletes menettulajdonságokat garantál. Egy olyan járműről van szó tehát, amely azoknak készült, akik az élről kívánják diktálni a tempót.

Két, egymással versenyző BMW M2 Competition éjszaka, a kormány mögül nézve.
A BMW M2 Competition műszerfala és sportülései, a háttérben az éjszakai város sziluettje.

HARMÓNIA. FELSŐFOKON.

Ez a vezetőhely a versenypályán sem vallana szégyent: a szisztematikusan a vezető felé forduló, M-specifikus műszeregységet a vörös mutatós órák, a középre helyezett olajhőfok-mérő és az „M2 Competition” felirat uralják. Az M bőrkormányt ugyancsak csúcsteljesítményre optimalizálták. Az egyénileg összeállítható vezetői profilok az M1/M2 gombokkal konfigurálhatók, míg az M duplakuplungos sebességváltóval összeköttetésben lévő váltógombokkal villámgyorsan hajtathatók végre a kapcsolások. Az összképet az opcionális, fekete Dakota bőrkárpittal és világító M2-logóval ellátott M Sport ülések teszik teljessé, amelyek amellett, hogy remekül mutatnak, tökéletesen tartják a testet. M dizájn a célegyenesben, az autóversenyzés által ihletetten.

ILYEN EGY GYŐZTES HANGJA.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó, Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK Rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a németországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

    Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.