Három BMW M2 Competition driftel a versenypályán, a háttérben az éjszakai város.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.

M87C

Az új BMW M2 Competition.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.

Az új BMW M2 Competition.

UGYANAZ AZ ÚT. MÁS SZEMMEL.Az új BMW M2 Competition.

Egy sportautó, amely alapjaiban változtatja meg az utcaképet, bármerre is járjon. A BMW M2 Competition a teljesítmény, az agilitás és a precizitás egyedülálló kombinációjával nyűgöz le. Az első kötény megnövelt méretű légbeömlő nyílásai félreérthetetlen utalást tesznek az új, 410 LE teljesítményű, soros hathengeres biturbó benzinmotor koncentrált erejére. A BMW M2 Competition minden egyes pillanatban csúcsteljesítményt nyújt és készen áll arra, hogy új rekordokat állítson be. Egy igazi M modellről van szó, amely győztes típusoknak készült.

BMW M2 Competition (3):
Átlagfogyasztás, l/100 km (kombinált): 10,0–9,9 [9,2–9,2]10,0–9,8 [9,2–9,0]
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 228–225 [210–209]227–224 [209–206]

 

Read more
BMW M

5 KIEMELT TÉNY.

  • 01 Optimalizált tömegű biturbó a tökéletes erőleadásért
  • 02 410 LE (302 kW) teljesítmény
  • 03 550 Nm maximális nyomaték
  • 04 Gyorsulás 0-ról 100 km/órára 4,2 másodperc alatt az M DCT váltóval
  • 05 7600-as maximális percenkénti fordulatszám
Két BMW M2 Competition a versenypályán az éjszakai várossal a háttérben, utcanézetből.
Egy fehér BMW M2 Competition driftel a versenypályán az éjszakai város sziluettjével a háttérben.

KÉT TURBÓ. EGY CÉL ÉRDEKÉBEN.

A BMW M2 Competitionnek nincs szüksége ahhoz célvonalra, hogy első legyen. Elképesztő erőpotenciáljával és agilitásával ugyanis könnyedén maga mögé utasítja a mezőnyt. A két optimalizált tömegű turbófeltöltő mindenkor gondoskodik a nagy teljesítményről, az extrém módon közvetlen gázreakciókról, valamint a motor felszabadult pörgősségéről – ideális feltételeket teremtve ezzel a gyors sprintekhez és a sportos kanyarvadászathoz. Az M Sport kipufogórendszer erőteljes hangzása egyetlen gombnyomással az aktuálisan kiválasztott vezetési módhoz állítható. A versenypályán tesztelt hűtési koncepció optimális üzemi hőmérsékletet, az M-specifikus felfüggesztés pedig tökéletes menettulajdonságokat garantál. Egy olyan járműről van szó tehát, amely azoknak készült, akik az élről kívánják diktálni a tempót.

Két, egymással versenyző BMW M2 Competition éjszaka, a kormány mögül nézve.
A BMW M2 Competition műszerfala és sportülései, a háttérben az éjszakai város sziluettje.

HARMÓNIA. FELSŐFOKON.

Ez a vezetőhely a versenypályán sem vallana szégyent: a szisztematikusan a vezető felé forduló, M-specifikus műszeregységet a vörös mutatós órák, a középre helyezett olajhőfok-mérő és az „M2 Competition” felirat uralják. Az M bőrkormányt ugyancsak csúcsteljesítményre optimalizálták. Az egyénileg összeállítható vezetői profilok az M1/M2 gombokkal konfigurálhatók, míg az M duplakuplungos sebességváltóval összeköttetésben lévő váltógombokkal villámgyorsan hajtathatók végre a kapcsolások. Az összképet az opcionális, fekete Dakota bőrkárpittal és világító M2-logóval ellátott M Sport ülések teszik teljessé, amelyek amellett, hogy remekül mutatnak, tökéletesen tartják a testet. M dizájn a célegyenesben, az autóversenyzés által ihletetten.

ILYEN EGY GYŐZTES HANGJA.

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a német piacra szállított, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. A fogyasztás és a CO2-kibocsátás esetében feltüntetett értékek megállapításánál figyelembe vették a különböző keréktárcsa- és gumiabroncsméreteket.

    A (2) felső indexszel jelölt értékek előzetes, hivatalosan egyelőre meg nem erősített adatok.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    Az üzemanyag-fogyasztásra, a CO2-kibocsátásra és a villamosenergia-fogyasztásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország. A brosúra le is tölthető az internetről az alábbi linkre kattintva: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.