BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, egy autó tengerparttal a háttérben

akár 600* km

Hatótáv

Elektromos

Motor és Üzemanyagtípus

BMW iX

BMW I

akár 600* km

Hatótáv

Elektromos

Motor és Üzemanyagtípus

AZ ELSŐ BMW iX: EGY ÚJ KOR ELŐFUTÁRA.

Egy látomásból született. Az elektromobilitás forradalmasítására. Az elektromobilitás forradalmasítására. A hatékony BMW eDrive technológiának, valamint teljes egészében elektromos hajtásláncának köszönhetően a BMW iX kivételesen nagy hatótávval rendelkezik és rendkívüli jól gyorsul. Az intelligens, 8-as verziószámú BMW operációs rendszer folyamatosan frissen tartja magát, emellett az a legteljesebb mértékig intuitívan vezérelhető.

Bővebben

HASONLÍTSA ÖSSZE EGYMÁSSAL A BMW iX xDRIVE40 ÉS A BMW iX xDRIVE50 VÁLTOZATOKAT.

BMW iX xDrive50

  • Akár 600 km* hatótáv
  • 0-100 km/h kevesebb mint 5 másodperc alatt
  • Akár 120 km hatótáv 10 perc töltéssel ultratöltővel
BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, tények

BMW iX xDrive40

  • Akár több mint 400 km* hatótáv
  • 0-100 km/h 6 másodperc körül
  • Akár több mint 90 km 10 perc alatt ultratöltővel
BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive40, tények
  • BMW iX xDrive50
  • BMW iX xDrive40

LEGYEN AZ ELSŐK EGYIKE.

Rendelje meg még ma, hogy hozzájuthasson az első BMW iX modelljéhez. Hivatalos BMW márkakereskedője felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy összeállíthassa autóját. Mindemellett lehetősége van arra, hogy regisztráljon a BMW iX-szel kapcsolatos exkluzív hírekért.

Bővebben

A BMW IX TÖBB MINT 600 KILOMÉTERES* HATÓTÁVVAL.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, egy utcán haladó autó, hatótáv

Akár 600 kilométert* is meghaladó hatótávjával a BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: akár 400 kilométer felett*) ideális jármű a mindennapokra, legyen szó városi jövés-menésről, vagy hosszú távok megtételéről. A jármű mindemellett kitűnő aerodinamikai tulajdonságokkal rendelkezik a kimagasló hatékonyságot célzó formatervnek köszönhetően. Utóbbi jelentősen hozzájárul a 21 kWh-ánál is kisebb energiafogyasztáshoz, illetve ahhoz, hogy az autó légellenállási együtthatója mindössze 0,25 – amivel egyszerűen tekintélyt parancsoló a járműszegmensben.

A BMW IX 500 LÓERŐT MEGHALADÓ TELJESÍTMÉNNYEL.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, egy utcán haladó autó, teljesítmény

A két elektromos motorral és BMW xDrive elektromos összkerék-meghajtással rendelkező BMW iX kimagasló teljesítményt nyújt: 500 lóerőt* is meghaladó teljesítményével a BMW iX xDrive50 kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/órára (BMW iX xDrive40: 300 LE*; 0–100 km/óra: kicsivel több mint 6 másodperc). A már az elindulás pillanatában is a maximális nyomatékot rendelkezésre bocsátó, a legkisebb megtorpanás nélkül gyorsuló BMW iX precízen és spontán módon reagál a gázpedál minden egyes mozdulatára. Mindemellett pedig a SAV figyelemre méltóan magabiztos, az elektromos autókra jellemző menettulajdonságokkal rendelkezik.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, töltési idő

AKÁR 120 KM HATÓTÁV KEVESEBB MINT 10 PERC ALATT.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, egy BMW Wallboxról töltött autó, töltés

Mivel járműve akár 200 kW-tal (BMW iX xDrive40: akár 150 kW-tal) is tölthető, Ön a nyilvános ultratöltő állomásokon kevesebb mint 40 perc alatt töltheti fel 10-ről 80%-os szintre a BMW iX akkumulátorát. Otthon, a kényelmesen használható BMW Wallbox készülékkel akár 11 kW-tal is végezheti a töltést – aminek köszönhetően az akkumulátor kevesebb mint 11 óra alatt (BMW iX xDrive40: kevesebb mint 8 óra alatt) eléri a 100%-os töltöttségi szintet. Az otthoni töltésre való BMW Flexible Fast Charger, a nyilvános töltőállomásokon használható Mode 3 töltőkábel, valamint a BMW Charging szolgáltatás kötelékébe tartozó nyilvános töltőállomások hálózatához kedvező feltételek melletti hozzáférést biztosító BMW Charging Card töltőkártya alaptartozékként járnak az autóhoz.

A DIZÁJN ÚJRAGONDOLÁSA A BMW IX FORMÁJÁBAN.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, oldalnézet, külső

A kevés, ugyanakkor markánsan karakteres vonal különleges, monolitikus jelleggel ruházza fel a BMW iX-et. Minden egyes részlet harmonikusan simul bele a modern formaterv egészébe, amelynek hatására úgy tűnhet, mintha az autót egyetlen darabból öntötték volna. Az aerodinamikus, kimagaslóan hatékony külső dizájnnak, illetve a látványos részleteknek – köztük a hátrafelé keskenyedő, az ún. „streamflow” stíluselembe belefutó ablakfelületeknek – alapvető szerepük van abban, hogy a légellenállási együttható rendkívül alacsony, mindössze 0,25. Most első ízben fordul elő, hogy egy BMW SAV süllyesztett kilincseket és keret nélküli ajtókat kap – amely megoldások már első pillantásra felfedik az autó úttörő szellemiségét.

BMW IX SHY TECH KONCEPCIÓ.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, elölnézet, BMW vesék, Shy Tech

Az utasokat a középpontba helyező Shy Tech koncepció lényege, hogy a BMW iX-ben található modern technológiák diszkréten a háttérben maradnak egészen addig, ameddig azokra szükség nem lesz, illetve, ameddig kifejezetten használni nem kívánják azokat. A láthatatlan intelligencia jelenlétéről számos külső és belső részlet árulkodik – közéjük tartoznak például az intelligens felületként funkcionáló vesék, amelyek egyebek mellett a kameratechnológiának, a radarfunkcióknak és a modern érzékelőtechnológiának adnak helyet, de a belső téri fűtőelemek is ide sorolhatók. Ott vannak továbbá az audiorendszer láthatatlan, a felületekbe süllyesztett hangszórói, valamint a minimalista gombdizájn is.

A BMW iX külső dizájnjegyei.

BMW iX, elektromos, BMW iX, xDrive50, Aventurin vörös, i20, elölnézet

Orrdizájn.

Az orr-rész, amely a márka hagyományainak futurisztikus stílusú interpretációja, expresszív megjelenéssel ruházza fel a BMW iX-et. A függőleges BMW vesék, valamint a BMW által valaha is sorozatban gyártott legkarcsúbb dupla fényszórók különösen hatásosan erősítenek rá a SAV progresszív fellépésére.
BMW iX, elektromos SUV, Aventurin vörös, i20, oldalnézet

Oldaldizájn.

Az első kerékjárati ívek körül lévő, a BMW X modelleket megidéző, szögletes kontúrok magabiztosan vonzzák magukra a tekinteteket. A süllyesztett külső kilincsek, a keret nélküli ajtók, valamint a hátrafelé keskenyedő, az ún. „streamflow” motívumban végződő oldalablakok mind-mind harmonikusan simulnak bele az összképbe, amely félreérthetetlenül sugározza magából a modernitást.
BMW iX, elektromos SUV, Aventurin vörös, i20, hátulnézet

Fardizájn.

A nagyvonalú felületek, a BMW Group által valaha is alkalmazott legkeskenyebb hátsó lámpák, valamint a karosszériába úgyszólván észrevehetetlenül beleolvadó csomagtértető modern megjelenéssel ruházzák fel az autót. A tekintélyes méretű diffúzorelemek kiveszik a részüket az aerodinamikai tulajdonságok optimalizálásából és azok a sík felületű alvázzal együtt hozzájárulnak a hatótáv növeléséhez.

NÉGY KERÉKEN GÖRDÜLŐ ÉLETTÉR.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, Suite belső tér, Castanea bőr

A BMW iX tökéletes ellazulásra alkalmas utasterének berendezését a modern belsőépítészet ihlette. Az egyes elemek – köztük a csupasz felületű műszerfal a nagyméretű BMW Curved Display kijelzővel, valamint a karcsú ülések – választékos színükkel és igényes anyagaikkal egytől-egyig bútordarabokra emlékeztetnek. A szabadon álló, lebegni látszó középkonzol, a kardánalagút hiánya, valamint a BMW-be valaha látott legnagyobb méretű üvegtető olyan lenyűgöző térérzetet teremtenek, amely ellenállhatatlanul csábítja Önt egy kis nyújtózkodásra.

BMW iDRIVE.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, BMW iDrive kontroller, Suite belső tér, műszerfal

Az új BMW iDrive egy merőben új, holisztikus megközelítésű élménnyel ajándékozza meg Önt. Most először nyílik lehetősége arra, hogy teljesen természetes és intuitív módon kommunikáljon a BMW-jével. Ismerkedjen meg intelligens digitális asszisztensével, amely reagál az Ön által kimondott szavakra és a kezével tett gesztusokra, a lehető legkellemesebbé téve minden, a BMW iX-ben eltöltött percet. A BMW iX teljes infotainment rendszerét Ön a haptikus felületű BMW iDrive interfészen túl az újfajta, minden eddiginél természetesebb módokon vezérelheti.

A BMW iX belső dizájnja.

BMW iX, i20, elektromos SUV, műszerfal, belső dizájn, Suite Castanea

Minimalista belső dizájn.

A modern stílusú belső tér a lényegre összpontosított – amely megközelítés egyértelműen látszik a kijelzőkön és a kezelőszerveken. A középkonzolon lévő, a központi kezelőszerv szerepét betöltő, üvegszerű iDrive kontroller egy FSC-minősítésű fából készült vezérlőpanelen található. Az aktív haptikus visszajelzéseket adó, érintésérzékeny felületű kezelőszerv kiváltja a korábbi hagyományos, az iDrive menük közvetlen elérését lehetővé tevő gombokat.
BMW iX, i20, elektromos SUV, hátsó utastérdizájn, Suite Castanea

Lounge-stílusú hátsó ülések.

A hátsó üléspad elképesztően jó térérzetet biztosít és lezser, lounge-szerű atmoszférát teremt a kardánalagút hiányának, valamint annak köszönhetően, hogy a szélső ülések úgyszólván „ráfolynak” az ajtóborításokra. A vásárló a hátsó ülésekhez is megrendelheti az ülésfűtést, a fejtámlákba pedig 3D hangsugárzók kerülhetnek. A fentieken túl a hátsó üléstámla 40: 20: 40 arányban dönthető, amivel megnövelthető a csomagtér befogadóképessége.
BMW iX, i20, elektromos SUV, panoráma üvegtető, belső tér

Panoráma üvegtető.

A tető teljes hosszán végighúzódó Sky Lounge panoráma üvegtető nagyvonalú térérzetet biztosít és lezser lounge-atmoszférát teremt az utaskabinban. A tető elektrokromatikusan sötétíthető el a privát szféra megóvása érdekében. A megoldás előnye, hogy nincs szükség árnyékoló rolóra, így az utasoknak nagyobb fejtér jut – méghozzá látványosan innovatív módon.
BMW iX, i20, elektromos SUV, BMW Curved Display, belső tér

BMW Curved Display.

A BMW iX központi kijelzőjének és elsődleges kezelőfelületének szerepét a sorozatgyártásban most először alkalmazott BMW Curved Display ölti magára. A 12,3″ méretű információs kijelző összeolvad a 14,9″ méretű központi kijelzővel, aminek hatására egy modern, „lebegő” képkerethez hasonló, egységes elem jön létre a műszerfalon.

TALÁLKOZZON A BMW iX MODELLEL A VIDEÓ SEGÍTSÉGÉVEL.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, videó

A BMW IX HOLISZTIKUS FENNTARTHATÓSÁGI KONCEPCIÓJA.

BMW iX, i20, 2021, elektromos SUV, Suite belső tér, fenntarthatóság

Egy hasonlóan erős dízelmotorral ellátott SAV-hoz képest a BMW iX – a mindenre kiterjedő fenntarthatósági koncepció jóvoltából – a teljes életciklusára számítva 45%-kal kevesebb üvegházhatású gázzal terheli a környezetet. Mindez egyebek mellett annak köszönhető, hogy a gyártás során kizárólag megújuló forrásokból származó energiát használnak fel, illetve, hogy a belső térben természetes és újrahasznosított anyagokat alkalmaznak. Az olívalevél-cserzésű Castanea bőr, valamint a 100%-ban Econylből készült lábszőnyegek kiváló példák minderre.

VILLAMOSENERGIA-FOGYASZTÁS ÉS CO2-KIBOCSÁTÁS.















 

Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.

Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.

Bővebben

Villamosenergia-fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az üzemanyag-felhasználási, széndioxid-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási adatok a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljáráson (WLTP) alapulnak és a 715/2007/EK rendelet jelenleg hatályban lévő változatában előírt mérési eljárás szerint kerültek meghatározásra. A feltüntetett értékek a magyarországi piacra szállított alapfelszereltségű gépjárműre vonatkoznak. Az értéktartományon – amelynek megállapítása során figyelembe vették a különböző kerék- és gumiabroncsméreteket, valamint a választható kiegészítő felszereltségeket – belül az adatok az egyedi konfigurációnak megfelelően változhatnak.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption and CO2 Emission Guidelines” című, a DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Németország postacímen megrendelhető brosúrából vagy a https://www.dat.de/co2 weboldalon kaphat.

    Az itt szereplő gépjárművek vonatkozásában az olyan gépjárművet terhelő adók vagy egyéb illetékek tekintetében, amelyek (legalább részben) a széndioxid-kibocsátáson alapulnak, a széndioxid-kibocsátási adatok eltérhetnek az itt megadott értékektől.