SPORTOS+

Dinamizmus és hatékonyság a BMW 4-es Cabrio esetében.

SPORTOS+

Dinamizmus és hatékonyság a BMW 4-es Cabrio esetében.

SPORTOS+Dinamizmus és hatékonyság a BMW 4-es Cabrio esetében.

Az új BMW 4-es Cabrio vezetése lenyűgözően intenzív pillanatokkal ajándékoz meg az izgalmas teljesítményleadási karakterisztikának és az agilis dinamizmusnak köszönhetően. Legyen szó enyhén kanyargó tengerparti útról vagy éppen kihívásokat támasztó hegyi hágókon való átkelésről, a nagy teljesítményű motorok, az EfficientLightweight építési koncepció, valamint a sportosan agilis futómű mindenhol megmutatják, hogy mire is képesek.

A BMW 430i Cabrio(3):
Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 7,6–7,5
CO2-kibocsátás, g/km (kombinált): 148–144

Read more

INTENZÍV TELJESÍTMÉNY.

A BMW 4-es Cabrio a rendkívüli dinamizmust precíziós menetkarakterisztikával elegyíti a határtalan vezetési élmény átlélése érdekében. A még kanyarodáskor és kiélezett vezetési szituációkban is tökéletes úttartás minden pillanatban érezhető. Ismerje meg az átütő teljesítmény és a sportos agilitás lenyűgöző egységét.

ERŐTELJES MOTOROK.

BMW TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

Tekintélyt parancsoló teljesítmény-leadás, selymesen sima járás és bizsergetően izgalmas hang jellemzik a BMW EfficientDynamics motorcsaládba tartozó, soros 6 hengeres benzinmotort. A dupla-VANOS-szal, Valvetronic-kal, nagy precizitású befecskendezéssel és TwinScroll turbófeltöltővel ellátott motor 326 lóerőt (240 kW) állít elő, átlagfogyasztása pedig 7,6–6,8 liter 100 kilométerenként.
Read more

BMW TwinPower Turbo soros 4 hengeres benzinmotor.

A BMW TwinPower Turbo 2,0-literes 4 hengeres benzinmotor legújabb generációja maximális vezetési élményt garantál. Az erőforrás figyelemreméltóan agilis teljesítményleadással rendelkezik, valamint azt kitűnő gázreakciók jellemzik már alacsony fordulatszám-tartományokban is – miközben példamutatóan hatékony és alacsony emissziójú.
Read more

BMW TwinPower Turbo soros 6 hengeres dízelmotor.

Az új generációs BMW TwinPower Turbo soros 6 hengeres dízelmotor példás fogyasztási értékekkel párosuló, lenyűgöző erőfelépítést biztosít az olyan innovatív technológiáknak köszönhetően, mint amilyen például a változó turbinageometriájú turbófeltöltő és a common rail közvetlen befecskendezés. A motor 258–313 lóerő (190–230 kW) közötti teljesítményt és lenyűgöző, 560–630 Nm közötti nyomatékot állít elő.
Read more

BMW TwinPower Turbo 4 hengeres dízelmotor.

A legújabb generációs BMW TwinPower Turbo 2,0-literes, négyhengeres dízelmotorokat agilis teljesítményleadás, valamint még alacsony fordulatszám-tartományokban is kimagaslóan jó gázreakciók jellemzik. A változó turbinageometriájú turbófeltöltő és a CommonRail közvetlen befecskendezés gondoskodnak e motorok kivételes üzemanyag-hatékonyságáról és alacsony károsanyag-kibocsátásáról.
Read more

8 FOKOZATÚ STEPTRONIC SEBESSÉGVÁLTÓ.

Az opcionális 8 fokozatú automata sportváltó gondoskodik a dinamizmus, a hatékonyság és a menetkényelem legmagasabb szintjéről. A rövid kapcsolási idők javítják a gyorsulási értékeket, míg a nyolc sebesség kiváló fokozatkiosztásának köszönhetően a váltások alig észrevehetőek. Az optimális erőleadás érdekében a váltó mindig ideális fordulatszámon tartja a motort, így a zajhatás is csökken. A nyolcadik fokozatban nagy sebesség mellett már kevesebbet forog a motor, melynek köszönhetően csökken az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás.

SPORTOS MENETKARAKTERISZTIKA.

Jó kedv gombnyomásra? Ezt nyújtja a BMW 4-es Cabrio a Driving Experience szabályozó segítségével. A SPORT vagy az opcionális SPORT+ mód kiválasztásával az autó lengéscsillapítói feszesebbre állnak, mely sokkal közvetlenebb menetkarakterisztikát eredményez. A motor spontánabban gázreakciókat biztosít, ami ideális az autó manőverezhetősége szempontjából dinamikus vezetés során. Ennek a vezető különösen az opcionális Adaptív M futómű megléte esetén veheti hasznát, hiszen az elektronikus vezérléssel igazodik a pillanatnyi vezetési stílushoz és közlekedési helyzethez.

  • 50:50 arányú tömegelosztás

    Az ideális, 50:50 arányú tömegelosztásnak köszönhetően rendkívüli iránystabilitás, könnyű manőverezhetőség és precíz kormányreakció érhető el. Ugyanakkor az autó alacsonyabb súlypontja és rövid túlnyúlásai gondoskodnak a menetkarakterisztika további javításáról.

  • Adaptív M futómű

    Az Adaptív M futómű elektronikus vezérlésű lengéscsillapítóival automatikusan alkalmazkodik a vezetési helyzethez és az útviszonyokhoz. A vezető a Driving Experience kapcsolón keresztül egy gombnyomásra megváltoztathatja a futómű karakterisztikáját a kényelmestől a kifejezetten agilis kezelhetőséget biztosító extrém sportosig.

  • Változó áttételű sport kormánymű

    A Servotronic funkcióval ellátott változó áttételű sport kormánymű közvetlen és agilis kormányzást tesz lehetővé – úgy, hogy kanyarodáskor a vezetőnek kisebb fizikai erőt kell kifejtenie. A rendszer változó kormányáttételeket alkalmaz a kormány állásszögének megfelelően. Mindez még jobb kezelhetőséget biztosít sportos vezetési stílus esetén, emellett fokozza a kényelmet parkolás és kanyarodás közben. A csomag további részét képezi a választható SPORT+ mód.

A BMW 4-ES SOROZAT DINAMIZMUSA.

A BMW 4-ES SOROZAT DINAMIZMUSA.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Alacsonyabb fogyasztás, fokozott vezetési élmény: ezt nyújtja a BMW EfficientDynamics. A funkcióknak egy olyan csomagjáról van szó, amely felöleli a meghajtási rendszert, az energiamenedzsmentet és a járműkoncepciót. Az eredmény csekélyebb üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás, egyben fokozott dinamizmus és intenzívebb vezetési élmény. Az EfficientDynamics minden egyes BMW modell alapfelszereltségének szerves része, így a BMW 4-es Cabrio-nak is.

Read more

Üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • Az itt szereplő fogyasztási és CO2-kibocsátási adatok meghatározása az Európai Parlament és Tanács 715/2007/EK rendeletének a típusjóváhagyás idején érvényben lévő változata alapján történt. Az adatok a német piacra szállított, alapfelszereltségű modellekre vonatkoznak. Az értékek a feltüntetett tartományon belül az adott modellhez elérhető opcionális felszereltségek, valamint a keréktárcsa- és gumiabroncs-méretek függvényében változhatnak.

    A (3) felső indexszel megjelölt modellek esetében megadott értékek már az új WLTP szabvány alapján kerültek megállapításra, ám azokat átkonvertálták a NEDC-értékekre annak érdekében, hogy az egyes járművek fogyasztási adatai összehasonlíthatók legyenek. [E modellek esetében a CO2-kibocsátás alapján kirótt adók és egyéb terhek kiszámítási alapját képező CO2-kibocsátási értékek az országonkénti törvényi szabályozások függvényében eltérőek lehetnek az itt szereplő értékektől.]

    A CO2-kibocsátásra vonatkozó adatok meghatározása az 1994/94/EK direktíva, valamint a mindenkor hatályos közösségi szabályozás alapján történt. Az üzemanyag-fogyasztásra és a CO2-kibocsátásra vonatkozó adatokat, valamint a hatékonysági besorolást a NEDC ciklus alapján határozták meg.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO2-kibocsátásáról további információt a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“ című brosúrából kaphat. A brosúra le is tölthető az internetről az alábbi linkre kattintva: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.