MUTASSA AZ IRÁNYT. ÉS ENGEDJE A VILÁGNAK, HOGY KÖVESSE ÖNT.

BMW ConnectedDrive Services szolgáltatások és alkalmazások a BMW 2-es Active Tourerben.

Kommunikáció, információ és szórakozás – tapasztalja meg a mobilitás egy egészen új formáját a BMW ConnectedDrive szolgáltatásaival és alkalmazásaival.

CONNECTED DRIVE SZOLGÁLTATÁSOK.

A ConnectedDrive szolgáltatások felszereltség teremti meg az alapját annak, hogy a személyre szabott mobilitási asszisztens, a BMW Connected, valamint az intelligens BMW ConnectedDrive funkciók – amelyek bőséges mennyiségű információval, szórakoztató tartalommal és szolgáltatással látják el a felhasználót – használhatók legyenek a járműben.
A felszereltség jóvoltából elérhetők olyan helyspecifikus információk, mint az időjárás és a hírek, emellett praktikus irodai funkciókat is rendelkezésre bocsájt. Az egyes szolgáltatások, valamint – egyebek mellett – a parkolási információk, az úti- és hotelkalauzok okostelefon használata nélkül, közvetlenül az autóból, a ConnectedDrive menüből érhetők el.
A felszereltség mindemellett kényelmes és korlátlan hozzáférést biztosít bizonyos okostelefonos alkalmazásokhoz. A ConnectedDrive szolgáltatások kiegészítő felszereltség a fentieken kívül még sok mindennel áll a felhasználó rendelkezésére, izgalmas felfedező úttá téve minden egyes, a BMW-vel megtett kilométert.

VÉSZHÍVÁS.

VÉSZHÍVÁS.

Az intelligens vészhívás funkció gyors, célzott asszisztenciát, valamint jól képzett csapatot biztosít Önnek a nap 24 órájában – saját anyanyelvén, még akkor is, ha külföldön tartózkodik. Amennyiben súlyos baleset történik, amelynek során aktiválódnak a légzsákok vagy az övfeszítők, akkor az intelligens vészhívás funkció automatikusan működésbe lép. Az olyan, mentés szempontjából fontos részleteket, amelyek például az autó pontos helyzetére, a baleset súlyosságára és az autóban ülők lehetséges sérülésére vonatkoznak, a rendszer a járműbe beépített SIM-kártya segítségével továbbítja a BMW ügyfélszolgálathoz – vagyis mindez külön mobiltelefon használata nélkül történik. A BMW ügyfélszolgálat ezután tájékoztatja a legközelebbi mentőbázist, és asszisztenciát biztosít egészen addig, ameddig a mentőcsapat meg nem érkezik a helyszínre. A vészhívás manuálisan is kezdeményezhető például akkor, ha egy másik közlekedő szorul segítségre.

Hogyan működik az intelligens vészhívás funkció?

BMW TELESERVICES.

A BMW Teleservices szolgáltatás intelligens hálózati kapcsolatot létesít a vezető, a jármű és a BMW között. A függetlenül működő rendszer szükség esetén információkat küld a járműről a BMW-nek, és kapcsolatba lép a központtal, ha közeleg a kötelező szerviz időpontja. A tulajdonos választása szerinti hivatalos BMW Márkaszerviz a megfelelő szerviz időpont kiválasztása és a jármű fogadására való felkészülés érdekében hozzáférhet ezekhez az adatokhoz. Például kellő időben előre megrendelheti a szükséges cserealkatrészeket. Amikor a jármű szervizidőpontja aktuálissá válik, a BMW Márkaszerviz kapcsolatba lép a tulajdonossal. A BMW Teleservices szolgáltatással egyes meghibásodások a távolból is elháríthatók anélkül, hogy fel kellene keresnie a szervizt.