MAXIMÁLIS HANGSÚLY A VEZETÉSI ÉLMÉNYEN.

BMW Service.

Minőség, hatékonyság és innováció: a BMW Service szakértő szolgáltatásainak három alapvető ismérve. Már azelőtt, hogy egy új BMW modell gyártásba kerülne, mérnökeink egy sor innovatív szervizszolgáltatást és koncepciót dolgoznak ki hozzá. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy első osztályú szolgáltatást nyújtsunk az Ön BMW-jéhez, biztosítva ezzel a kompromisszumoktól mentes vezetési élményt.

AUTÓS TECHNOLÓGIA A BMW-TŐL.

Szolgáltatás intelligens megközelítésben: a szervizstátuszt – amely a szükségessé vált munkálatokon alapszik – Ön autója kényelméből tekintheti meg. A fedélzeti rendszerekkel teremtett kapcsolat révén az Ön BMW márkaszervize, valamint a BMW központ képes optimalizálni a szervizelési folyamatot. Mindennek köszönhetően egyszerűen tervezhetőek a szervizlátogatások, emellett elkerülhetőek azok a költségek, amelyek a nem feltétlenül szükséges javításokból fakadnak.

HIVATALOS BMW MÁRKASZERVIZEK.

Mindig az Ön szolgálatára: a világszinten is kiterjedt hálózatunknak köszönhetően ritkán fordul elő, hogy ne legyen a közelben egy hivatalos BMW Márkaszerviz. Legyen Ön bárhol a Világon, a BMW központtal való közvetlen kapcsolat, valamint a folyamatos tudástranszfer stabil alapot biztosít az Ön számára az optimális szolgáltatások eléréséhez.
Amennyiben az Önhöz legközelebbi hivatalos BMW Márkaszervizre bízza az autóját, mindig abban a megnyugtató tudatban lehet része, hogy járműve szakértői, minőségi szervizszolgáltatásokat kap magasan képzett szakembereinktől, akik informatikai eszközök és számítógépes diagnosztika segítségével végzik munkájukat.

FEDÉLZETI DIAGNOSZTIKA.

High-tech szolgáltatás: a járműbe épített fedélzeti diagnosztika azonosítja, majd előre felhívja a figyelmet a jármű villamossági, illetve elektronikai hibáira. A diagnózis alapján a számítógépes rendszer gyors, pontos hibakeresést hajt végre. Továbbá interaktív, kétirányú kommunikáció van a BMW Márkaszerviz és a BMW központ szakértői között, ami szintén hozzájárul a magas szolgáltatási színvonal folyamatos fenntartásához.

MINDIG EGY LÉPÉSSEL AZ ESEMÉNYEK ELŐTT AZ ÁLLAPOTFÜGGŐ SZERVIZ (CBS) SEGÍTSÉGÉVEL.

1982-ben a BMW volt az első olyan autógyártó, amely elvetette a merev szervizintervallumokat, és egy, a tényleges igényeken alapuló szervizelési metódust vezetett be. Modelltől függően a kopó alkatrészek, valamint a folyadékok állapotát érzékelők és algoritmusok, illetve olyan paraméterek alapján határozza meg a rendszer, mint például a futásteljesítmény vagy a vezetési szokások.
Amikor Ön beindítja a motort, egy kijelző mutatja a járműstátuszt, illetve a következő szerviz esedékességét, ami azzal az előnnyel jár, hogy csak a szükséges esetben kell szervizeltetnie autóját.

KULCSOLVASÓ.

Innovatív, gyors és megbízható: a 2000-től gyártott BMW modellek esetében az olyan fontos járműadatok, mint például az alvázszám, a futásteljesítmény vagy az aktuális szervizigény, a kulcson tárolódnak. Az Ön hivatalos BMW Márkaszervize szervizelés céljából a KeyReader (kulcsolvasó) segítségével képes lehívni ezeket az információkat. Ennek következtében elkerülhetőek a félreértésekből, illetve a téves információátadásból fakadó problémák, emellett Önnek így több ideje marad arra, hogy a felmerülő kérdéseket megbeszélje a BMW szerviztanácsadóval.