MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.

BMW i

The Born Electrics.

MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.

The Born Electrics.

A BMW i 2013-as megszületése óta az elektromos autózás zászlóvivői vezették, élték át és osztották meg a jövő mobilitásáról szőtt látomásunkat. Ezek az emberek a közösségi média platformjain bepillantást engedtek személyes szférájukba, megosztva velünk az elektromos autózással kapcsolatos történeteiket, valamint a BMW i márkájú autóikkal töltött mindennapjaik pillanatait.

MINDEN NAGY VÁLTOZÁST EGY MAROKNYI PIONÍR INDÍT EL.The Born Electrics.

A BMW i 2013-as megszületése óta az elektromos autózás zászlóvivői vezették, élték át és osztották meg a jövő mobilitásáról szőtt látomásunkat. Ezek az emberek a közösségi média platformjain bepillantást engedtek személyes szférájukba, megosztva velünk az elektromos autózással kapcsolatos történeteiket, valamint a BMW i márkájú autóikkal töltött mindennapjaik pillanatait.

BMW i

GARY.

BORN ELECTRIC – 2015. JÚLIUS

GARY.

BORN ELECTRIC – 2015. JÚLIUS

„Szállj be, és indulj el.”

Amikor tavaly először vezettem a BMW i3-at, azonnal a rabjává váltam. Menőnek éreztem magamat. Okosnak. Frissnek. Jólesett a tudat, hogy valamilyen módon segítettem a környezet megóvását. A szememben az autó legfőbb vonzereje esztétikus dizájnja, mérete és elektromos működése. Csodás a Remote alkalmazás is, amely mindig tökéletesen összeköt a külvilággal. A városban számtalanszor kell ki-beszállni, és a parkolás is elég stresszes dolog, ám az i3-ban úgy éreztem, hogy bárhová könnyedén beférek.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

LUCIE.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

LUCIE.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

„Szerelmes vagyok.”

Régebben el sem tudtam volna képzelni, hogy egy napon majd egy tisztán elektromos meghajtású autót vezethetek. Most azonban mindennap ilyet használok. Meg vagyok győződve arról, hogy a jövőt az elektromos autók jelentik, és nagyon örülök, hogy részese lehetek e jövő alakításának. Szeretem vezetni a BMW i3-asomat – minden vele töltött másodperc igazi élmény. Bőven szolgál örömforrásokkal – közéjük tartozik a motor, az élénkség és a kitűnő gyorsító képesség. Az autó által nyújtott vezetési élmény a kényelemmel és a gyönyörű anyagokkal együtt lenyűgöző, és ehhez jön még az intuitív és magától értetődő kezelhetőség. Szépség és bestia egy személyben – imádom. Az egyetlen hátránya, hogy osztoznom kell rajta a férjemmel – holott csakis magamnak akarom.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

KATHRYN.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

KATHRYN.

BORN ELECTRIC – 2014. OKTÓBER

„Az én kis elektronautám.”

Mindig is azok közé tartoztam, akik szívesen próbálnak ki dolgokat az elsők között – imádom a kütyüket –, így hamar beleestem az elektromos autókba is, mivel azok jó hatással vannak a légtisztaságra, ráadásul szuper, űrkorszaki módon néznek ki. Az elektromos autó most, a szemünk előtt válik a közlekedés teljes értékű tagjává – tehát úgy tűnik, hogy az elektromos autóról szőtt álom végül tényleg valóra válik. Őszintén szólva, számomra műszakilag értékesebbnek tűnik, mint a belső égésű motorral ellátott autók. Amikor az ember a BMW i3-at vezeti, a stressz egyszeriben tovatűnik a csendes, nyugodt utastérben. Egyszerűen szeretek az autóban ülni, és élvezni a nyugalmat árasztó teret, miközben az utcákat rovom. Néhányan még meg is állnak a lágy léptekkel elsuhanó autót nézve, és odakiáltják: „Klassz kocsija van.”

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

LOU.

BORN ELECTRIC – 2014. SZEPTEMBER

LOU.

BORN ELECTRIC – 2014. SZEPTEMBER

„A-kevesebb-több mantra”

A BMW i3 szerintem tökéletesen illeszkedik a modern kisház-mozgalom követőinek elképzeléseihez, miszerint egy átgondoltan megtervezett tárgy esetében a formának és a funkciónak kéz a kézben kell járnia – és közben az sem árt, ha a lehető legkisebb helyet foglalja el. A belső tér engem egy, az Eames keze nyomát viselő, gondosan megtervezett modern otthon enteriőrjére emlékeztet szépen megformált és gondosan kivitelezett fabetétjeivel, gondosan összeválogatott anyagaival és nagyméretű üvegfelületeivel. A természet felé kinyíló, a külső és a belső tereket harmonikusan együvé olvasztó „okos” lakáshoz hasonlóan az i3-at is úgy tervezték meg, hogy számtalan funkciót és technológiát sűrítettek egy robusztus, minimalista keretbe. Éppen ezért úgy tekintek az i3-ra, mint a második otthonomra.

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

ROGER.

BORN ELECTRIC – 2013. DECEMBER

ROGER.

BORN ELECTRIC – 2013. DECEMBER

„Már ma a jövőben érzem magamat.”

Kipróbáltam már más elektromos autókat is, ám egyedül a BMW i3-at éreztem különlegesnek. Nem mintha feltűnési viszketegségben szenvednék, de úgy érzem, hogy ez autó felkelti maga iránt az érdeklődést, sokkal inkább, mint jó néhány sportautó. Az i3 hálás beszédtéma, amit az is bizonyít, hogy többen jöttek oda hozzám az autómról kérdezősködni, mint valaha. Az autót egyébként főleg a szabadidőmben használom, mivel nagyon közel lakom a munkahelyemhez, ahová kerékpárral járok be. Amikor pedig egy-egy ügyfél a városba jön, én vagyok az, aki megkocsikáztatja őket. A legtöbben közülük még egyáltalán nem ültek elektromos járműben, és felettébb élvezik, amikor a padlóig nyomom a gázpedált.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

Fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A BMW i3 (60 Ah) villamosenergia-fogyasztása és CO₂-kibocsátása:
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km: 12,9

    A BMW i3 (94 Ah) villamosenergia-fogyasztása és CO₂-kibocsátása:
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 0
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km: 12,6 / 13,1*

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3 (60 Ah) fogyasztása és CO₂-kibocsátása:
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 13
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 13,5
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0,6

    A Range Extenderrel ellátott BMW i3 (94 Ah) fogyasztása és CO₂-kibocsátása:
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 12
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11,3 / 11,9**
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 0,6

    A plug-in hibrid eDrive hajtáslánccal ellátott BMW i8 fogyasztása és CO₂-kibocsátása:
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 49
    Villamosenergia-fogyasztás, kWh/100 km (kombinált): 11,9
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 2,1

    * 2-es keréktípus: 20” méretű 431

    ** 2-es keréktípus: 20” méretű téli gumiabroncsok

    A fogyasztási, CO₂-kibocsátási és villamosenergia-fogyasztási értékek a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak.

    A hatótávolság nagysága több tényezőtől függ, kiemelten a következőktől: egyéni vezetési stílus, választott útvonal, időjárási viszonyok, a fűtés/hűtés és az előkondicionálás használata.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption, CO₂ Emission And Electric Power Consumption Guidelines" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország.