MUTASSA AZ IRÁNYT. ÉS ENGEDJE A VILÁGNAK, HOGY KÖVESSE ÖNT.

BMW ConnectedDrive szolgáltatások és alkalmazások a BMW X6-ban.

Lényeges helyzeti előny: az innovatív BMW ConnectedDrive szolgáltatások biztosítják, hogy Ön mindig kapcsolatban lehessen a külvilággal. A szolgáltatások és alkalmazások segítségével Ön az autóban ülve is hozzáférhet információkhoz, szórakoztató tartalmakhoz és online szolgáltatásokhoz. Például a valós idejű közlekedési információk funkció lehetővé teszi, hogy még elindulás előtt tájékozódjon a kiválasztott útszakaszt érintő forgalmi helyzettel kapcsolatban. Az Online Entertainment szolgáltatás több millió zeneszámhoz enged hozzáférést. A vészhívás funkciónak köszönhetően pedig gyors és szakértő segítségre számíthat baleset vagy egyéb probléma esetén.

A központi kijelzőről készült fényképek a felhasználói felület megújult dizájnját tükrözik, amely várhatóan 2016 októberétől lesz elérhető.

CONNECTED DRIVE SZOLGÁLTATÁSOK.

Az opcionálisan rendelhető BMW ConnectedDrive szolgáltatások* az intelligens fedélzeti információs és szórakoztató szolgáltatások alapját képezik. Ez a felszereltség olyan friss, lokalizált információhoz kínál hozzáférést, mint az időjárás és a hírek, valamint az online (GoogleTM) keresés és a praktikus irodai funkciók. Itt olyan egyedi szolgáltatások összeválogatására is lehetőség nyílik, mint például a parkolási információ vagy az utazási és szállodai kalauzok. Emellett – a ConenctedDrive menüelérésen keresztül – a felszereltség kényelmesen, biztonságosan és időbeni korlátozás nélkül használható okostelefon-alkalmazásokat is tartalmaz, amelyek az autó fedélzeti rendszerében okostelefon nélkül is elérhetőek. A BMW ConnectedDrive Store áruház szolgáltatásokat és alkalmazásokat tartalmaz, melyek bárhol és bármikor megrendelhetőek vagy éppen meghosszabbíthatóak a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően. És ez csak a kezdet: a BMW ConnectedDrive szolgáltatások még ennél is többet kínálnak Önnek ahhoz, hogy minden utazás és a BMW-ben eltöltött idő még élvezetesebb lehessen.

*Az egyes szolgáltatások magyarországi elérhetőségével, valamint a használatuk feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

  • BMW ConnectedDrive Store

    A BMW ConnecteDrive Store* mindig és mindenütt rendelkezésre áll. Az ott elérhető szolgáltatások rugalmasan választhatók ki és rendelhetők meg a BMW megvásárlása után is. Mindez lehetővé teszi, hogy a tulajdonosok az összes elérhető BMW ConnectedDrive szolgáltatást és alkalmazást közvetlenül az autóból rendelhessék meg aktuális igényeinek megfelelően.
    A BMW ConnectedDrive Store-ban található szolgáltatásokat és alkalmazásokat speciálisan úgy fejlesztették ki, hogy azok megfeleljenek a BMW tulajdonosok igényeinek és az általuk támasztott követelményeknek. Az egyes szolgáltatások használati jogosultságának időtartama egyénileg választható meg – vagyis a vásárlók egy meghatározott időperiódusra, például a vakációra rendelhetnek meg szolgáltatásokat.
    A BMW ConnectedDrive Store közvetlenül a BMW-ből vagy a My BMW ConnectedDrive online ügyfélportálról érhető el. Az újonnan megrendelt szolgáltatások és alkalmazások a kiválasztás és a vásárlás után röviddel használhatóvá válnak. A BMW ConnectedDrive Store folyamatosan frissített információkat szolgáltat a rendelkezésre álló szolgáltatásokról és alkalmazásokról.

    *Az egyes szolgáltatások magyarországi elérhetőségével, valamint a használatuk feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

  • BMW alkalmazások

    A BMW Apps* egy olyan platform, amely lehetővé teszi bizonyos okostelefonos alkalmazások használatát a BMW járművekben. Azért, hogy a tulajdonosok minél többféle alkalmazást érjenek el az autójukban, a BMW nem elégszik meg azzal, hogy saját alkalmazásokat – mint amilyen például a BMW Connected és az M laptimer – fejlesszen ki, hanem szorosan együttműködik olyan partnerekkel, mint a Napster, a Deezer, az AUPEO! és az Audible, így azok alkalmazásai is biztonsággal használhatók a járműben.
    Mindehhez csak csatlakoztatni kell a jármű fedélzeti rendszeréhez az okostelefont a felszereltség részét képező snap-in adapterrel vagy az okostelefon USB-kábelével, és már el is indítható az alkalmazás (a művelet csak az Apple iPhone készülékek esetén szükséges). Az alkalmazások funkciói kényelmesen, az iDrive kontrollerrel működtethetők. Az elérhető alkalmazások kínálata folyamatosan bővül annak a közeli partnerségnek köszönhetően, amely a BMW és a különböző partnerek között áll fenn. További információkért kérjük, keresse fel a www.bmw.com/apps weboldalt.

    *Az egyes szolgáltatások magyarországi elérhetőségével, valamint a használatuk feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

REMOTE SERVICES.

A Remote Services szolgáltatás és az Apple App Store-ból és a Google Play Áruházból letölthető, ingyenes My BMW Remote App alkalmazás segítségével a járművel kapcsolatos számos művelet – például ajtók zárása és nyitása – távolról is elvégezhető. A Google™ keresőmotorral kikeresett érkezési címek közvetlenül továbbíthatók a navigációs rendszerbe, ha a járműben rendelkezik ilyennel. Az alkalmazással az autó helye is megjeleníthető. Az említett funkciók használatához mindössze aktiválni kell a Remote Services szolgáltatást a "My BMW ConnectedDrive" ügyfélportálon a www.bmw-connecteddrive.com oldalon.

VÉSZHÍVÁS.

Az intelligens vészhívás funkció gyors, célzott asszisztenciát, valamint jól képzett csapatot biztosít Önnek a nap 24 órájában – saját anyanyelvén, még akkor is, ha külföldön tartózkodik. Amennyiben súlyos baleset történik, amelynek során aktiválódnak a légzsákok vagy az övfeszítők, akkor az intelligens vészhívás funkció automatikusan működésbe lép. Az olyan, mentés szempontjából fontos részleteket, amelyek például az autó pontos helyzetére, a baleset súlyosságára és az autóban ülők lehetséges sérülésére vonatkoznak, a rendszer a járműbe beépített SIM-kártya segítségével továbbítja a BMW ügyfélszolgálathoz – vagyis mindez külön mobiltelefon használata nélkül történik. A BMW ügyfélszolgálat ezután tájékoztatja a legközelebbi mentőbázist, és asszisztenciát biztosít egészen addig, ameddig a mentőcsapat meg nem érkezik a helyszínre. A vészhívás manuálisan is kezdeményezhető például akkor, ha egy másik közlekedő szorul segítségre.