MOTOR+

BMW M

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

MOTOR+

A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

MOTOR+A 3-literes M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor.

A BMW M3 Limousine szíve az M TwinPower Turbo soros 6 hengeres benzinmotor, amit rettentő ereje és összetéveszthetetlen hangja szenvedélyesen dobogtat. Az optimálisan hangolt versenyautós technológiák összjátéka 431 lőerőt (317 kW) helyez az aszfaltra, ami az opcionális M versenycsomaggal 450 lőerőre (331 kW) tovább növelhető.

BMW M

4,1 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

4,1 MÁSODPERC ALATT 0-RÓL 100-RA.

A 3,0 literes, soros 6 hengeres M TwinPower Turbo benzinmotor két világ legjavát egyesíti: az akár 7600-as percenkénti fordulatszámmal jellemezhető pörgősséget, valamint a letaglózó, az 550 Nm-es csúcsnyomaték formájában megnyilvánuló erőt. A bi-turbó feltöltés, a közvetlen befecskendezés és a jellegzetesen M-es finomhangolás jóvoltából a motor a gázpedál legenyhébb lenyomására is igen élénken reagál és magabiztosan árasztja magából hajtóerőt. A számos innováció – például a perselymentes konstrukció vagy a korábbiaknál könnyebb, az intelligens könnyűépítés szellemében tervezett vezérműtengely – fokozza a dinamizmust és a gyorsulást, mérsékli a fogyasztást, emellett lehetővé teszi az optimális, szinte tökéletesen 50:50 arányú súlyelosztást. A mérnökök erőfeszítéseinek hozadéka: párjukat ritkítóan agilis menettulajdonságok, amelyekhez az M motor összetéveszthetetlen hangja adja a zenei aláfestést.

 

 

Üzemanyag-fogyasztás és CO₂-kibocsátás.

  • A BMW M3 Limousine fogyasztási és kibocsátási értékei:
    Üzemanyag-fogyasztás, l/100 km (kombinált): 8,8 (8,3)
    CO₂-kibocsátás, g/km (kombinált): 204 (194)


    A zárójelben szereplő adatok a Drivelogic funkcióval ellátott hétfokozatú M duplakuplungos sebességváltóval felszerelt járműre vonatkoznak.


    Az üzemanyagfogyasztási, valamint a CO₂-kibocsátási adatok a kerék- és a gumiabroncsméret függvényében változhatnak. A fogyasztás meghatározása az EU vezetési ciklus alapján történt, az a kerék- és a gumiabroncsmérettől függ. Az illusztrációban szereplő modellek olyan felszereltségeket és tartozékokat tartalmazhatnak, amelyek nem részei az alapfelszereltségnek.

    Az új személyautók hivatalos üzemanyag-fogyasztásáról és CO₂-kibocsátásáról további információt a „New Passenger Vehicle Fuel Consumption, CO₂ Emission And Electric Power Consumption Guidelines" című, a márkakereskedőknél ingyenesen kapható, illetve a következő postacímen megrendelhető brosúrából kaphat: Deutsche Automobil Treuhand GmbH Helmuth-Hirth-Str. 1 73760 Ostfildern, Németország.


    A feltüntetett adatok nem egy bizonyos járműre vonatkoznak, és azok nem képezik konkrét ajánlat tárgyát; az itt szereplő értékek kizárólag a különböző járműtípusok összehasonlításának célját szolgálják. A gyártás és az üzemanyag-előállítás, valamint -ellátás során keletkező CO₂-kibocsátást az 1994/94/EU direktíva értelmében nem vették figyelembe a CO₂-kibocsátási adatok meghatározásánál.