MUTASSA AZ IRÁNYT. ÉS ENGEDJE A VILÁGNAK, HOGY KÖVESSE ÖNT.

Szolgáltatások és alkalmazások a BMW 2-es Gran Tourerben.

Kommunikáció, információ és szórakozás – tapasztalja meg a mobilitás egy egészen új formáját a BMW ConnectedDrive szolgáltatásaival és alkalmazásaival.

VÉSZHÍVÁS.

A vészhívás mind manuális, mind automatikus segélyhívást lehetővé tesz. Amikor a jármű Magyarország területén vagy egy BMW Connected országnak nem minősülő másik országban tartózkodik – továbbá, ha a BMW vészhívás szolgáltatás (SA6AC) kikapcsolásra került, akkor a BMW Connected országokban is –, kizárólag hangkapcsolat hozható létre közvetlenül a helyi segélyhívó számmal (112) az adott ország hivatalos nyelvén, de sem adatátvitelre, sem a jármű helyzet-meghatározására nem kerül sor.
Azon ügyfelek számára, akik esetében a BMW vészhívás (SA6AC) szolgáltatás nem került kikapcsolásra, és akik éppen Németországban, Ausztriában, Olaszországban, Andorrában, Franciaországban, Svájcban, Belgiumban, Hollandiában, Luxemburgban, Lichtensteinben, az Egyesült Királyságban, Írországban, Spanyolországban, Portugáliában, Svédországban, Norvégiában vagy Lengyelországban (azaz az úgynevezett BMW Connected országokban) tartózkodnak, a vészhívás szolgáltatás BMW intelligens vészhívásként működik, amelynek használatához szükség van a gépjármű beazonosítására és helyzetének meghatározására, a segítségnyújtáshoz szükséges információkat pedig továbbítani kell az illetékes segélyhívó központba. A BMW intelligens vészhívás BMW Connected országokban történő alkalmazása során a felhasználó igényeit és a kívánt adatokat is továbbítják a BMW által a szolgáltatások végrehajtására felhatalmazott szolgáltatóknak. A kommunikáció angol nyelven zajlik.

A vészhívás szolgáltatás a BMW Connected országokban BMW vészhívásként működik: ütközés esetén a rendszer kapcsolatot (beleértve az adatátviteli kapcsolatot is) létesít a BMW részéről eljáró szolgáltatóval, aki angolul meggyőződik róla, hogy a hívás valóban vészhelyzet miatt indult-e. Amint erről meggyőződött, konferenciahívást kezdeményez a helyi 112-es segélyhívó számmal. Ezzel párhuzamosan angol nyelven, szóban továbbítja a nyilvános segélyhívónak a gépjárműből kapott adatokat. A BMW intelligens vészhívás szolgáltatás nem érhető el magyar nyelven.

Hogyan működik az intelligens vészhívás funkció?

Tekintse meg a szolgáltatást bemutató filmet.

CONNECTED DRIVE SZOLGÁLTATÁSOK.

Az opcionálisan rendelhető BMW ConnectedDrive szolgáltatások* az intelligens fedélzeti információs és szórakoztató szolgáltatások alapját képezik. Ez a felszereltség – a BMW Online segítségével – olyan friss, lokalizált információhoz kínál hozzáférést, mint az időjárás és a hírek, valamint az online (GoogleTM) keresés és az irodai funkciók. Itt olyan egyedi szolgáltatások összeválogatására is lehetőség nyílik, mint például az üzemanyagárakra és parkolási lehetőségekre vonatkozó információ vagy éppen az utazási és szállodai kalauzok. Emellett a felszereltség kényelmesen, biztonságosan és időbeni korlátozás nélkül használható okostelefon-alkalmazásokat is tartalmaz. A BMW ConnectedDrive Store áruház olyan szolgáltatásokat és alkalmazásokat kínál, mint például a valósidejű közlekedési információk, a Remote Services, az Online Entertainment és a Concierge Services, melyek bárhol és bármikor megrendelhetőek vagy éppen meghosszabíthatóak a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően. És ez csak a kezdet: a BMW ConnectedDrive szolgáltatások még ennél is többet kínálnak Önnek ahhoz, hogy minden utazás és a BMW-ben eltöltött idő még élvezetesebb lehessen.

*Az egyes szolgáltatások magyarországi elérhetőségével, valamint a használatuk feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

A ConnectedDrive szolgáltatások működése.

Tekintse meg a szolgáltatást bemutató filmet.

MYKIDIO ALKALMAZÁS.

A Deutsche Telekom és a TV Spielfilm által kifejlesztett myKidio App* egy különleges fedélzeti szórakoztató megoldás a gyermekes családok számára. Az alkalmazás az autóba épített berendezések helyett a tulajdonos személyes eszközeit (tabletjét és okostelefonját) használja fel.
Az eszközökkel, amelyre telepítve van az alkalmazás, a szülők kiválaszthatják a megfelelő médiát, de a gyermekek maguk is válogathatnak a gyermekbarát tartalmak közül, amelyben minőségi filmek, hangos könyvek, dokumentumfilmek és televíziós showműsorok találhatók. Az iDrive kontroller és a központi kijelző segítségével a szülők folyamatosan ellenőrizni tudják gyermekeik médiafogyasztását. Az aktuálisan lejátszott médiatartalom lehívható a központi kijelzőre, de a szülők új médiatartalmat is választhatnak, és lehetőségük van a lejátszás megszakítására is. A Kid's Cockpit kijelző a pillanatnyi sebességet, a megérkezés becsült idejét és egyéb, hasonló információkat jelenít meg, így a gyermekek számára repül az idő.
A program a tartalmát egy kiterjedt adatbázisból meríti. A különböző médiatartalmakat a hátul ülő gyermekek az iPad készülékeken tekinthetik meg, amelyek az eredeti BMW tartozékok választékába tartozó Travel & Comfort rendszer részét képező, a fejtámlákra erősíthető alaptartókon helyezhetők el. A myKidio csatorna aktiválása után a tartalom folyamatosan töltődik a háttérben, így az az út során végig garantált a szórakozás.

*A alkalmazás magyarországi elérhetőségével, valamint a használat feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

REMOTE SERVICES.

REMOTE SERVICES.

A Remote Services szolgáltatás és az Apple App Store-ból és a Google Play Áruházból letölthető, ingyenes My BMW Remote App alkalmazás segítségével a járművel kapcsolatos számos művelet – például ajtók zárása és nyitása – távolról is elvégezhető. A Google™ keresőmotorral talált úti célok adatai is közvetlenül továbbíthatók a jármű navigációs rendszerébe (amennyiben a jármű rendelkezik navigációs rendszerrel). Az alkalmazással az autó helye is megjeleníthető. Az említett funkciók használatához mindössze aktiválni kell a Remote Services szolgáltatást a "My BMW ConnectedDrive" ügyfélportálon a www.bmw-connecteddrive.com oldalon.