MUTASSA AZ IRÁNYT. ÉS ENGEDJE A VILÁGNAK, HOGY KÖVESSE ÖNT.

BMW ConnectedDrive Services szolgáltatások és alkalmazások a BMW 2-es Active Tourerben.

Kommunikáció, információ és szórakozás – tapasztalja meg a mobilitás egy egészen új formáját a BMW ConnectedDrive szolgáltatásaival és alkalmazásaival.

CONNECTED DRIVE SZOLGÁLTATÁSOK.

Az opcionálisan rendelhető BMW ConnectedDrive szolgáltatások* az intelligens fedélzeti információs és szórakoztató szolgáltatások alapját képezik. Ez a felszereltség – a BMW Online segítségével – olyan friss, lokalizált információhoz kínál hozzáférést, mint az időjárás és a hírek, valamint az online (GoogleTM) keresés és az irodai funkciók. Itt olyan egyedi szolgáltatások összeválogatására is lehetőség nyílik, mint például az üzemanyagárakra és parkolási lehetőségekre vonatkozó információ vagy éppen az utazási és szállodai kalauzok. Emellett a felszereltség kényelmesen, biztonságosan és időbeni korlátozás nélkül használható okostelefon-alkalmazásokat is tartalmaz. A BMW ConnectedDrive Store áruház olyan szolgáltatásokat és alkalmazásokat kínál, mint például a valósidejű közlekedési információk, a Remote Services, az Online Entertainment és a Concierge Services, melyek bárhol és bármikor megrendelhetőek vagy éppen meghosszabbíthatóak a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően. És ez csak a kezdet: a BMW ConnectedDrive szolgáltatások még ennél is többet kínálnak Önnek ahhoz, hogy minden utazás és a BMW-ben eltöltött idő még élvezetesebb lehessen.

*Az egyes szolgáltatások magyarországi elérhetőségével, valamint a használatuk feltételeivel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hivatalos BMW Márkakereskedőjéhez.

VÉSZHÍVÁS.

VÉSZHÍVÁS.

Az intelligens vészhívás funkció gyors, célzott asszisztenciát, valamint jól képzett csapatot biztosít Önnek a nap 24 órájában – saját anyanyelvén, még akkor is, ha külföldön tartózkodik. Amennyiben súlyos baleset történik, amelynek során aktiválódnak a légzsákok vagy az övfeszítők, akkor az intelligens vészhívás funkció automatikusan működésbe lép. Az olyan, mentés szempontjából fontos részleteket, amelyek például az autó pontos helyzetére, a baleset súlyosságára és az autóban ülők lehetséges sérülésére vonatkoznak, a rendszer a járműbe beépített SIM-kártya segítségével továbbítja a BMW ügyfélszolgálathoz – vagyis mindez külön mobiltelefon használata nélkül történik. A BMW ügyfélszolgálat ezután tájékoztatja a legközelebbi mentőbázist, és asszisztenciát biztosít egészen addig, ameddig a mentőcsapat meg nem érkezik a helyszínre. A vészhívás manuálisan is kezdeményezhető például akkor, ha egy másik közlekedő szorul segítségre.

Hogyan működik az intelligens vészhívás funkció?

BMW TELESERVICES.

A BMW Teleservices szolgáltatás intelligens hálózati kapcsolatot létesít a vezető, a jármű és a BMW között. A függetlenül működő rendszer szükség esetén információkat küld a járműről a BMW-nek, és kapcsolatba lép a központtal, ha közeleg a kötelező szerviz időpontja. A tulajdonos választása szerinti hivatalos BMW Márkaszerviz a megfelelő szerviz időpont kiválasztása és a jármű fogadására való felkészülés érdekében hozzáférhet ezekhez az adatokhoz. Például kellő időben előre megrendelheti a szükséges cserealkatrészeket. Amikor a jármű szervizidőpontja aktuálissá válik, a BMW Márkaszerviz kapcsolatba lép a tulajdonossal. A BMW Teleservices szolgáltatással egyes meghibásodások a távolból is elháríthatók anélkül, hogy fel kellene keresnie a szervizt.